Mieheni mielestä luuserit tekevät tyttöjä etenkin esikoisiksi?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Tästä ei nyt tarvitse tulla mikään "tyttö vs" poika ketju. Kummatkin ovat ihmisiä ja tasan yhtä arvokkaita. Eikä missään myyteissä ole perää. Mä uskon, että se on ihan tuurista kiinni. Joten pyydän: Ei mitään väittelyitä sukupuolten eroista, vaan APUA siitä, miten minä voisin JÄRKEVÄSTI puhua miehelleni.

Odotan esikoistamme. Minulle on yhtä tervetullut tyttö,kuin poikakin. En toivo kumpaakaan, toivon vain lasta.
Mieheni on aivan varma, että lapsi on poika. Hän on luetellut, että kaikk huippu-urheilijat (on kova urheilemaan) saa enemmän poikia ja miten Beckhamilla ja sillä ja tällä on enemmän poikia ja miten meidän kotikaupungin futis- ja lätkäjouekkoon pelaajilla on enemmän poikia. Hänen firmansa isoilla pomoilla on myös aina enemmän poikia ja esikoinen poika ja plaaplaaplaa.
Koska minäkin olen kuulemma hyvägeeninen ja korkeakoulutettu, niin poikahan sieltä tulee.
Hän säälii ja naureskelee niille, joilla etenkin esikoinen on tyttö.
Mä olen kyllä sanonut myös urheilijoita, julkkiksia jne joilla on tyttöjä vaan, mutta ei ota kuuleviin korviin.

Tuo mieheni idiootti mielipide on niin törkeä ja älytön, että vttu tekisi mieli nakata koko mies pihalle.

Tänään ultrassa (rv 22) veikkailivat, että kyllä siellä masussa tyttö taitaa olla.
Mä olen tosi onnellinen. Olisin ollut tottakai pojastakin. Aloin kiusalla kutomaan vaaleanpunaisia pikkuisia tumppuja nyt, mutta tuo mies..

Mitä mä teen?!

ASIALLISIA vastauksia..

Sanot sille miehelle, että ultrassa sanoivat lapsen olevan hyvin todennäköisesti tyttö ja olet todella onnellinen. Jos mies ei peru puheitaan, niin laita oikeasti pihalle moinen luuseri.

Kysy häneltä, miksi on niin tärkeää saada poika. Lapsihan ei välttämättä kuitenkaan ole sellainen, mitä äiti ja isä ajattelevat. Tytöstä ei ole tule käsitöistä pitävää prinsessaa, joka työntää letit hulmuten vaaleanpunaisessa mekossa nukkea rattaissa. Tyttö voikin olla poikatyttö, joka haluaa pelata lätkää ja pitää lyhyttä tukaa ja käyttää lähinnä urheiluvaatteita.
Poika ei välttämättä aloitakaan jalkapallon pelaamista, vaan saattaakin kiinnostua pianon soitosta jne.
Hae esimerkkejä miehellesi ja pyri perustelemaan, miksi sukupuolella ei pitäisi olla noin suurta merkitystä.
Eiköhän arvosta tervettä lasta enemmän? Voi sen tytönkin kanssa mennä pelikentälle ja ongelle.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Miespuolinen serkkuni on samanlainen ääliö vaikkei se sitä ääneen ikinä ole sanonutkaan. Perheen kahdesta ensimmäisestä lapsesta - tyttöjä - tuli jääkiekkoilijoita, sählyn sekä jalkapallon harrastajia ilman että mielipidettä olisi kysytty.

Syntyi sitten iltatähdeksi poika. Tytöt saavat touhuta mitä lystäävät, poika saa kaiken mitä keksii pyytää.

Kysy mitä miehesi aikoo tehdä kun tyttö syntyy? Aikooko syrjiä omaa lastaan sukupuolen takia? Viaton lapsia kärsii siitä, että on isille nyt väärää sorttia?!

.. sanon, että sulla on valitettavasti miehenäsi keskenkasvuinen kakara - toinen vaihtoehto on, että teit provoaloituksen. Parempi tämä jälkimmäinen olisi sinun kannnaltasi, sillä muuten tilanteesi on aika surkea.

Sanot tänään miehellesi: "Ultrassa muuten sanottiin, että lapsi on tyttö. Lähden nyt lenkille ja sillä aikaa sinä olet poistunut tästä kämpästä. Olet aikamoinen luuseri, löysämuna, lusmu, etkä vissiin kovin komea ja älykäskään.
Taidan muuten lenkilläni poiketa ostamaan pari prinsessamekkoa".

[QUOTE="Vieras";25714608]Sano miehellesi että jos tulee tyttö, niin ehkä on parempi että hän pakkaa kamansa. Kuka sitä nyt luuseria viitsii kotonaan katsoa. Miehen sukusoluthan sen lapsen sukupuolen määrää.[/QUOTE]

Naisen elimistö määrää, hylkii jompaa kumpaa, mieheltä pääsee sitten xx tai xy siten miten naisen elimistö hylkii/suosii. Molemmista johtuu siis sukupuoli.

Järkyttävää!
Odotan esikoistamme myös ja mies on sanonut useasti, ettei hänelle ole pätkän vertaa väliä, kumpiko tulee. Ei mullekkaan. Ei ole edes mitenkään tyttöoloa tai poikaoloa. Vain vauvaolo. Ja ihan oikeesti: meille on tervetullut kumpi vaan..
En ymmärrä miksi nyt moinen vauhkoainen sukupuolesta. Sukupuolen takiako niitä lapsia tehdään? Pukutaan toinen toisensa perään vauvoja, kun ei vieläkään tullut oikeaa laatua. Sitten kun viimein se kuudes on oikeaa sukupuolta, niin häntä hyysätään ja muut ovat jaloissa?!

Meillä on kyllä lapsuudenkodissani tehty tenavia ihan vaan pojan toivossa. Neljäs oli poika ja kyllä huomaa, kuka on etenkin äidin mussukka. Isä on enemmän ollut tasapuolinen meille.
Jos sillä lapsen sukupuolella on niin suuri merkitys, niin jättäkää tekemättä. Ottakaa vaikka koira, niin voitte valita sukupuolen.

Siis onko miehelläsi muissa asioissa ns. kaikki kotona? Jos on, niin yrittäisin vielä keskustella asiasta järkevästi ja perustellen. Voihan olla, että mieli vielä muuttuu kun hurmaaja-prinsessa on maailmassa :)

[QUOTE="alma";25714678]Voi apua! Jos sinä olet korkeakoulutettu ja hyvägeeninen, niin miten ihmeesä olet päätynyt tekemään lapsen tuollaisen tollon kanssa?[/QUOTE]

Tämä on ihan uutta miehessäni ja en olisi uskonut edes, että hän päästelee suustaan moisia:(..

Ei ole provo:(..
No mä varman otan tänään puheeksi, miksi sukupuolella on väliä ja miten asiat muuttuisi jos olisikin tyttö. Aion sanoa myös sen, että ultrassa veikkailivat typykkää..

Yhteistyössä