Pitäs mennä nukkumaan mutten uskalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan tööt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan tööt

Vieras
Oon talovahtina ja pelottaa mennä yksin nukkumaan.olenhan mä omassanikin yksin mutta se on eri asia kun on kerrostalo ja nyt olen omakotitalossa.Tuttu talo ei siinä mitään mutta silti pelottaa olla yksin pimeessä. ja olis vielä aikanen herätys.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan tööt;25718186:
Iso talo,pimeys ja kaikki äänet ja pahimpina kaikki pienet rapinat.Ja pelkään et tänne tulee joku yöllä.Kerrostaloon ei niin vaan tulla tosin kuin tänne.

Onko se talo keskellä ei mitään, vai onko naapureita?
Jos on naapureita, niin aika paljon pokkaa vaatii marssia noin vaan sisään.
Jos keskellä ei mitään, niin kuka hitto viitsii nähdä moista vaivaa, että kömpii sinne keskellä yötä?

Ne rapinat on ehkä hiiriä. Hiiret pelkää sua enemmän kuin sinä niitä.
Muut narinat vaan kuuluu omakotitaloon, jos on vähänkään vanhempi torppa. (Jos ihan upouusi, niin sitten muakin pelottaisi, että raksamiehet on ottaneet yhden tai kaksi liikaa jo perustusvaiheessa...)

Alkuperäinen kirjoittaja ihan tööt;25718186:
Iso talo,pimeys ja kaikki äänet ja pahimpina kaikki pienet rapinat.Ja pelkään et tänne tulee joku yöllä.Kerrostaloon ei niin vaan tulla tosin kuin tänne.

No ajatteles kaikkia niitä ihmisiä jotka asuu ok-talossa, kuinka moneen kotiin on yöllä ventovieraat tunkeutuneet?

Pidä kännykkä lähellä, toivota itsellesi hyvät yöt ja kauniit unet, mukavasti peiton alle ja eikun unta kuulaan =)

kyllä tässä on naapureita ihan vieri vieressä mutta silti.Talo on 30v vanha. No kai se on silti pakko mennä sänkyyn ja yrittää nukkua kun pitäs jo 7 tunnin päästä nousta ylös.

Jotaki taustahölyä sinne. Radio tms. Ei liian pienelle kuitenkaan, eikä liian kovalle. Mie oon monet kerrat ollu yksin keskellä mettää, kilometrien päässä muusta asutuksesta, ihan yksin, kakskerroksisessa talossa ja tiän että ne narinat ja rapsahtelut ym pistää vähän säikkyyn mutta aattele järjellä, tai ainaki yritä :D

Itse laitan aina telkkarin päälle, jos pelottaa. Ja kyllä, minua pelottaa joskus kotonakin yksin. Jos siinä huoneessa, missä sinun pitäisi nukkua, ei ole telkkaria, ota täkki ja tyyny kainaloon, ja mene olohuoneeseen. :) Tai toinen vaihtoehto, että laitat jonkun pienen 'yövalon' itsellesi palamaan. :) Koitahan saada unen päästä kiinni !

Minua pelottaa ihan kotonakin välillä niin, että on pakko laittaa valoja päälle ja esim. telkkarista ääntä. Kaikki narinat jne vaan tuntuu niin oudoilta yöllä. Lapsellista varmaan, mutta ei sille oikein mitään voi.

ei tässä kai muu auta kuin käydä huoneet läpi katsomassa joskao olis niitä yövaloja joita laitetaan esim.lasten huoneisiin.Ei mua muuten omassa se pimeys haittaa mutta nyt jotenkin pelottaa.Mutta nukkumaan on mentävä.Hyvää yötä kaikille!

Tuttua! Olin syksyllä poikani lapsia hoitamassa heillä, maalla omakotitalossa. Jyllä pelotti, etenkin kun pimeää tuli. Kaikki kaihtimet kiinni ja ovet lukkoon. En uskaltanut nukkua, kunnes kotiutuivat ja siltikin varoen.
Kerrostalossa itsekin nyt vuosia asunut ja pidän niin.

Laita yövalo. Jätä vaikka valo eteiseen/vessaan ja makuuhuoneen ovi raolleen niin et valoa tulee sinne. Tiedän tunteen kun itekin hermoilen jos olen yksin isossa omakotitalossa yöllä. Ja varmistat tietty et ovet on lukossa ja just hyvä idea oli jollain laittaa rauhoittavaa musiikkia hiljaiselle soimaan.

Yhteistyössä