T
"turusta"
Vieras
Hyviä kuvia olivat! Ja kyllä ovat tytöt kasvaneet siitä kun viimeksi heidät olen sinun kanssasi Turun kaupungilla joskus nähnyt. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:heart:Ja vielä ihmetellään ja päivitellään lasten kiusauskeissejä. Ei uskois että sivistysvaltiossa elelemme. Näitä palstoja kun olen lukenut, alkaa inho olla kohtuullisen kova tietynlaisia ihmisiä kohtaan. Ymmärrän että joku purkaa omaa paskaansa toisia haukkumalla ja ivaamalla mutta se vain osoittaa näiden kyseisten olioiden pikkusieluisuuden. Pahaa oloa voi purkaa myös niin ettei loukkaa muita. Ilkeydelle ja tyhmyydelle vaikeampi tehdä mitään. Surullista.
Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiä
Peache kiitos muuten sulle:heart:
Mää toivon ettei Milannan lapset tuu koskaan näkemään tätä ketjua.![]()
Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiä
Enpä usko että lapsiasi naurattaaOlisit ajatellut kaksi kertaa ennenkuin lastesi kuvat laitoit nettiin????
Peache kiitos muuten sulle:heart:
Voi jumalauta. Rumaa puhuvat, lapsia haukkuvat aikuiset ihmisethän tässä ne väärintekijät on!!! Oikeesti: kuinka ilkeä ja paha pitää aikuisen olla että ruotii lasten ulkonäköä ikävään ja jopa herjaavaan sävyyn?
Ainoat lasten kuvatko ne täällä ovat?
Kuvapinojahan täällä riittää.