Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos ei anna, ei saa itsekään. Eli saadakseen on pakko myös antaa...Antaa? :O
Miksi naiset ajattelevat aina olevansa jotain panopuita, joiden täytyy alistautua ja antautua miehen edessä?
Jos ei anna, ei saa itsekään. Eli saadakseen on pakko myös antaa...
En tiedä. Jotkut naiset ehkä ei koe saavansa mitään, ainoastaan antavansa? Mikä sinänsä on tosi surullista.Miksi ajatellaan aina niin, että nainen on se antaja? Harvemmin kuulee sanottavan, että mies antoi.
Antaa? :O
Miksi naiset ajattelevat aina olevansa jotain panopuita, joiden täytyy alistautua ja antautua miehen edessä?
Nääh, kaupasta voi hakea toisen leivoksen ja syödä sen.
Sen tietäminen vaatii jo pidemmän tutustumisen, ei yksi ilta ihan riitä.mutta jos on kyse sellaisesta tyypistä jonka oikeesti haluaa...silloin ei muitten leivokset kelpaa.
Ja jos leivos maistuukin ihan puulta, niin pettyy ja toteaa että turhaan söin, en halua enää. Se riski on myös olemassaJa jos leivos on hyvää, niin sitä himoaa lisää!![]()
riippuu miehestä. Mun mies on sanonut etten olisi ollut niin kiinnostava jos olisin heti hypännyt hänen kanssaan sänkyyn. Halusi saalistaa.Jos haluaa, niin voi antaa heti.
Eikä se vaikuta edes mahdollisen parisuhteen kehittymiseenkään. Jos miestä kiinnostaa, niin sitä kiinnostaa vaikka olisi jo saanutkin.
Karkea yleistys sinkkuajoilta:
Kaverini harrastaa aina seksiä heti - hän on yhä sinkku. Ei vakavampia seurustelusuhteita. Onnetonta säätämistä.
Itse en koskaan harrasta seksiä heti. Kaksi upeaa, pitkää hyvää suhdetta takana. Nyt naimisissa ja kaksi lasta.
No kyllä itse ainakin nautin siitä että oli sellaista peliä kummankin puolelta. Näin että mies oikeasti haluaa ja jaksaa odottaa. Kyllä sen kemian huomaa ilman sänkyyn menemistäkin. Oijoi tulee ihan ikävä sitä alkuaikaa vaikka eipä tässä nykyajassakaan valittamista ole. Täytys varmaan ruveta uudestaan saaliiksYäääk, mä en haluaisi olla mikään saalis.
Ja sänkyyn hyppääminen heti vaatii myös sen, että mieskin hyppää heti sänkyyn, eikä miehellä silloin kyllä olisi varaa valittaa.
no tietysti miestä kiinnosti ja olisi halunnutkin. Mutta ei kai niin kiire voi olla ettei voi odottaa ja nauttia siitä jännityksestä.Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:ja homppelit. Eihän niitä pillu kiinnosta yhtään, pitää olla jo aika helvetinmoisen tyhmä mies jos ei se halua ekoilla jo päästä pöksyjen sisälle.
nyt ole mitään merkitystä. Luuletko oikeasti että jos baari illan jälkeen antaa suhde ei voi onnistua? SE ei pidä paikkaansa alkuunkaan, kunnon jätkä jäättää pihtarin siihen ja hakee uuden naisen joka antaa, ehkä tekee lapsia ja on onnellisesti sitten naimisissa.