Ei se soita:( Miksen mä vaan pääse eteenpäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukumiuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukumiuku

Vieras
En halua uskoa ettei olisi ollut kiinnostunut mä vaan uskon et on ujo. Enkä voi ees tänää lähteä baanalle "etsimään" sitä. Olishan toi numero tuolla puhelimessa mutta en enää ees kehtaa ottaa yhteyttä...teen itestäni vaan naurettavan ja tyrkyn.Mutta eipä ole kukaan ollut näin kauan mun mielessäni näistä irtonumeroista!

Tavallaan olen hyväksynyt et tää juttu meni näin mut sit taas tavallaan pieni toivonkipinä kokoajan palaa. Tänääkin kun puhelin soi ni vastasin vaikka yleensä en vastaa tuntemattomiin mutta ajattelin et jos se on se mutta ei ollut.
Pakko yrittää sitten kai unohtaa:(!

Hittojako tuota vatvoo ja arpoo, soita sille, sano mitä oot siitä mieltä ja kuuntele mitä se siihen vastaa. Hyvässä lykyssä se on kanssas samoilla linjoilla, huonossa ei. Sitten sen mukaan homma etenee, yksin tai yhdessä. Eipähän tarvi jäädä jossittelemaan!

Eletään kuitenkin vuotta 2012, ota nainen itseäsi niskasta kiinni. Lähetä viesti ja kutsu mies kylään, sillähän se selviää.

mä olen kerran pyytänyt ja se laitto et voita joo tavata mutta sit ei tavattukaan kun oli nuha ja yskä ym.mitä lie. Olen antanut ymmärtää oman mielipiteeni siitä ja jos ei tajua ni en mä anelemaan rupea. Laitoin siihen ekaan vietiin et jäit mieleeni tms.en nyt muista sanatarkasti.

Entäs jos laittaisit viestin, että "en saa sua mielestä, haluatko vielä treffata?" tms.
Tai sit oottelet että törmäät siihen ja katot sit mitä tapahtuu.

Taidan sitten vaan odotella et törmään siihen ja kysyn sitten kasvotusten ni näkee sit heti naamasta mitä oikeesti on mieltä.Sihen voi mennä aikaa mutta jos se on tarkoitettu ni sitten me törmätään.

Minkä ikäinen olet? Ei ehkä liity mitenkään asiaan, mutta kuitenkin, tulee mieleen että olet jotenkin nuori ja/tai liian haavoittuva. Ehkä tapaamasi mies vaan "pelaa"...:(

Mä olen 31.Mulla varmaan lukee otsassa et tätä on helppo höynäyttää! Olen kyllä haavoittuvainen,exä petti ja jätti toisen takia ja se kyllä on jättänyt ikuiset arvet:(
Ite olen ns.kiltti tyttö mutta kun lähen yksin baanalle ni mun paha tyttö puoli tulee esiin,sellanen jota ei muut tiedä. Tää mies ei tuntunut pelaajalta mutta ehkä sitten peitti sen hyvin.Kyllä mä vielä törmään siihen kun tää on aika pieni paikka kuitenkin.

Laitat nyt reippaasti viestin tyyliin: Moi, vaikutat kivalta/mukavalta ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö kanssa kahville (lounaalle, pitsalle yms.) ja sitten ehdotat aikaa ja paikkaa.

Jos vastaa ei ja ei sovi, niin se on sitten selvä homma ja lakata uneksimasta. Jos vastaus on joo, niin voit jatkaa haaveilua..

[QUOTE="vieras";25846192]Kuinka kauan tätä on kestänyt? Siis että teidän piti tavata mutta miehelle ei sopinut? Nimittäin samantyylinen aloitus oli jo noin kuukausi sitten.[/QUOTE]

Tasan 2vkoa sit tavattiin. Ja viikko sit perjantaina viimeset viestit vaihettu.

Yhteistyössä