V
"vieras"
Vieras
Kakkavaipat vaihdoin aina heti, oli yö tai päivä. Tietysti. Kakka ärsyttää ihoa, ei sitä voi jättää vaippaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No todellakin vaihdoin! Mee ite paskat pöksyssä nukkumaan, niin tiedät miltä vauvastas tuntuu!
niin ja eikä oo mitenkään herkkä ihoinen...yleensä on vaan sellanen pieni pieru siellä....joskus sit tulee kunnon paskat ja ne kylä sit vaihan...
Lauantaina tulee 3 viikkoa. Joo ja on mulle jo neljäs lapsi. Lähinnä en vaihda aamuyöllä,koska jos esim vauva kakkaa viideltä niin se saattaa olla tunnin hereillä tai ylikin vaikka annakin tissiä vaipanvaihdon jälkeen. Sit en enään ite saa nukutuua,kun pitää olla jo vanhempia lapsia herättelemässä kouluun ym... Näin vaihdan jos hereillä oon ja tietysti silloin jos kakkaa heti syötön jälkeen ja kuulee et kunnon "kurat" tuli mut muuten en jaksa...saa edes vähän nukuttua. ei meillä muut 3 oo näin kakannu... tää paskoo jatkuvalla syötllä ja ihan joka syötön jälkee:/
siis kun esim jos se kakkaa joka syötön välein,esim sen 5kertaa niin vaihatteko joka kerta sitten yöllä puhtaan vaipan? minä suoraans anon että en jaksa vaihtaa enään aamuyöllä jos kakkaa,kun se herää sitten pällisteleen tunneiksi jopa enkä saa sit ite nukuttua,alussa vaihdoin aina kun kakkas mut en jaksa enään,paitsi jos ite oon hereillä. meillä vauva kakkaa muutenkin joka syötöllä,oisko 2vaippaa ollu 3viikon aikana sellasta missä ei kakkaa olis..