V
"vieras"
Vieras
En mitään, nautin vain huomiostaMinä,minä,minä eikä kukaan muuuuu-uuuuuubeibibeibi....
Voi myötähäpeä.. Mene jo nukkumaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mitään, nautin vain huomiostaMinä,minä,minä eikä kukaan muuuuu-uuuuuubeibibeibi....
Mitä sä höpäjät? Minen ymmärrä. Minua ei harmita mikään eikä kukaan. Minä vaan haluun tätä, huomatkaa minut palstaväki!
Etkö sä osaa hakea huomiota ihan eri tavalla, kun esim. mun kautta. Oletko oikeasti aikuinen ja järkevä? Sekä miks suakin niin paljon aiva, kun ihminen ei halua kertoa kaiken?
Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25892090:Tyhmä oot, mene nukkumaan.
kun mä olin ala astella sielläkin porukka oli viisampi![]()
meet nussiin jonku viatoman palstamamman ukkoa :O
OO ÄM GEE!!!
En usko. Ja mene jo pois, tää on mun ketju, alota oma! (Ainiin, niinhän sä luultavasti teetkin, alota varulta 10 ketjua jos vaikka kaikkia ei huomata)
kun mä olin ala astella sielläkin porukka oli viisampi![]()
JOkaisella on oikeus vaatia täällä omaa palstatilaa. Ei se ole kenenkään yksityisoikeus. Taidan minäkin vaatia!
Etkö sä osaa hakea huomiota ihan eri tavalla, kun esim. mun kautta. Oletko oikeasti aikuinen ja järkevä? Sekä miks suakin niin paljon aiva, kun ihminen ei halua kertoa kaiken?