Että osaa ärsyttää toi ukko joskus..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkautuja

Vieras
Suurimman osan ajasta se on aivan mahtava mies ja ihana isä,mutta sit välillä on näitä päiviä..

Mulla oli eilen iltameno,joten mies oli illan kaksin taaperon kanssa. Tänään aamulla,koska itse jaksoin ihan hyvin niin nousin lapsen kanssa ja annoin miehen nukkua pari tuntia pidempään. Siitä lähtien kun jaksoi nousta ylös,on lähinnä murjottanu.. Tossa reilu tunti sitten (miehen syötyä aamupalan) ehdotin koko perheen yhteistä ulkoilua. Vastasi että joo,lounaan jälkeen,vielä hän ei jaksa. Totesin siihen että lapsi menee ruoan jälkeen nukkumaan,ei mitään järkeä sillon lähteä pihalle. Mies siihen tiuskaisee että hän ei lähe minnekään ennen kun saa ruokaa,on syöny vaan 1 leivän. Mulla nousee savu korvista,en vaan voi tajuta miksei voi syödä kunnon aamiaista jos on nälkä. Kaapissa kun olis kuitenkin muroja,munakastarpeet,jogurttia,hedelmiä,..tai söis edes 2 leipää. Mutta ei,yks pala leipää ja sit valitetaan nälkää ja pyydetään lounasta normaalia aiemmin.
En puhunu enää mitään,leikin vaan lapsen kanssa ja kuuntelin miten mies tiskatessaan huokaili kyllästyneen oloisena..
Vähän myöhemmin yritti kysyä mikä mulla on. Vastasin että ei olis mikään mutta vähän harmittaa toi hapannaama..

Heartless: On varmasti väsynyt,on tehny viime aikoina älyttömästi töitä. Tiedän sen kyllä.. ja tiedän ettei mies helpolla puhu,tarjouduin tekemään esim sen munakkaan tai muuta "tukevampaa" aamupalaa mutta ei kuulemma tarvii.

akka: Ei ole iso ongelma,mutta toi lounaan kellonaika nyt ei ihan ollu se pointti tässä..

Heartless: On varmasti väsynyt,on tehny viime aikoina älyttömästi töitä. Tiedän sen kyllä.. ja tiedän ettei mies helpolla puhu,tarjouduin tekemään esim sen munakkaan tai muuta "tukevampaa" aamupalaa mutta ei kuulemma tarvii.

akka: Ei ole iso ongelma,mutta toi lounaan kellonaika nyt ei ihan ollu se pointti tässä..

Eli pointti oli se että miehellä ei saa koskaan olla huono päivä,ei edes silloin kun on vahtinut eilisillan muksua että olet saanut viettää vapaa-aikaa ja mies on väsynyt.

[QUOTE="akka";25899867]Eli pointti oli se että miehellä ei saa koskaan olla huono päivä,ei edes silloin kun on vahtinut eilisillan muksua että olet saanut viettää vapaa-aikaa ja mies on väsynyt.[/QUOTE]

Eipäs,vaan pointti oli se että mua ärsyttää sen murjotus ja se ettei se voi syödä vaan ainoastaan valittaa nälkäänsä.

ps mies on itse pitänyt aiemmin tällä viikolla vapaa-illan ja muinakin iltoina on valvonut pitkälle yli puoleenyöhön vaikka on tiiennyt että aamulla odottaa herätys 6.30 ja päivästä tulee pitkä ja väsyttävä. Eli ei tajua/"malta" nukkua tarpeeks vaikka hyvin tietää siitä seuraavan vaan lisää itse aiheutettua väsymystä. Sitten kun annan tilaisuuden nukkua aamulla pidempään,niin saan osakseni vaan tiuskimista ja murjotusta.

Yhteistyössä