Mitä mun siskoa vaiva?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Se soiti mulle, mä ajattelin että, no vstan, vaikka viimeks se mua haukkui....

Sitten se kysyi, onko vauva syntynyt jo ja onko poika vai tyttö, sitten se oli että ahaa, no just... Kun hän sai tietä vauvasta taas haukkuminen mua kohtaan alkoi, miks mä en viimeks ole auttanut hänelle. Kuulema olemme sikoja ja mä kuulema aina on ollut itserakas paskiainen:O, tujoitan vain oma napa ja muiden ongelmia ei kiinnosta. Vaikka prkle viimeks olen auttanut sille, en voi auttaa ketään jatkuvasti tai miettiä muiden ongelmia vain. Olisin jopa auttanut enemmän ja mietinyt enemmän hänen ongelmista jos hän olisi ihminen mulle ja meille. Mutta se ei haulunnut olla missään tekemisessä mun kanssa ennen kun hänelle ne ongelmia on tulleet. Onko hän katkera mulle, kun pakko aina haukkua meitä ja mua? Siis mikä ihmistä oikein vaiva? Se myös muutu aina pahemmaks joka kerta kun raskaaksi tulen ja kun synnytän se on tabu hänelle

otan osaa. mun sisko hankkiutui raskaaksi heti kun sai tietää että odotan esikoista. voihan olla että hekin oli suunnitelleet.
omituisia juttuja.
kaikkia ei voi ymmärtää. joillekin ei riitä mikään.
ehkä se tykkää susta jos sulla menee huonosti?

Se on kateellinen. Ei ole sinun velvollisuutesi antaa hänelle rahaa. Itse en antaisi mitään, enkä myöskään suostuisi kuuntelemaan haukkumista. Valitettavasti se tarkoittaa ettei siskon kanssa voi olla tekemisissä.

Kyllähän sen näkee jo tällä palstalla että sinä olet niin sydämellinen ja aina laitat muut itsesi edelle. Olet uhrautuvainen Äiti Teresa ja aina auttamassa. Aina tarjoat apua jopa meille vieraille palstalaisille! Vastailet ketjuihin ja lohdutat murheessa olevaa. Olisipa kaikki sinun kaltaisiasi kultamuruja!

niii ja sit voi olla sul viel hormoonit heitellä et otat asian pahemmi ko siskosi tarkottaakaaa... ja jooo ite raskaana alussa ja jooo hormoonit heittelee jo iha hirveesti ja mielialat muuttuu

Se on kateellinen sulle kun sulla on kaikki elämässäsi hyvin. Mutta et sä voi mitään sille, se on sun siskon oma ongelma. Senhän pitäisi olla onnellinen sun puolesta eikä haukkua sua!

otan osaa. mun sisko hankkiutui raskaaksi heti kun sai tietää että odotan esikoista. voihan olla että hekin oli suunnitelleet.
omituisia juttuja.
kaikkia ei voi ymmärtää. joillekin ei riitä mikään.
ehkä se tykkää susta jos sulla menee huonosti?

juu jos menee huonosti tuntu se oikein nauti keskustellakin mun kanssa. Mietin vaan kun sillä vain 1 lapsi ja kuulema ei enää voi saada tai mies ei halua, en tiedä tarkaan syy, kun se ei kero, mutta se halusi joskus paljon lapsia. Voiko olla sy joku kateus että mulle tuli jo 3 lapsi? Sekä muuten se haukku mun elämää, kuulema liian helppo elämää minulla?:O Niin kuin se elää mun kanssa että tiedä onko helpo tai vaikea elämää minulla

Voi olla vähän kateellinenkin, mutta uskon myös että hän oikeasti kokee ettet ole ollut tarpeeksi hänen tukenaan. Jos sun asenne on toi, että sä et voi loputtomasti kuunnella toisten ongelmia ja hän taas epätoivoisesti on yrittänyt kääntyä ongelmissaan sun puoleen siskonasi.

Ei Venakko kaikki sulle kateellisia ole. Ehkä sinä vain kuvittelet! Siskollasi saattaa olla oma henkilökohtainen painava syy olla tuollainen. Oma siskoni mököttää mulle välillä ihan ilman syytä ja hetken päästä on sitten taas "normaali". Ja hänellä on lapsia enemmän kuin mulla, joten mullahan se syy olisi olla kateellinen ;-D

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26026790:
Siskos taitaapi olla oikeassa luonteesi analysoinnissa

Takatuupparihan se siinä taas älykkäine kommentteineen. =) Kuten olen jo aikaisemminkin todennut, niin sun mielipiteistä saa aina hyvät naurut. Ihan silleen lämmöllä sanottuna...

[QUOTE="vieras";26026851]Voi olla vähän kateellinenkin, mutta uskon myös että hän oikeasti kokee ettet ole ollut tarpeeksi hänen tukenaan. Jos sun asenne on toi, että sä et voi loputtomasti kuunnella toisten ongelmia ja hän taas epätoivoisesti on yrittänyt kääntyä ongelmissaan sun puoleen siskonasi.[/QUOTE]

Hah. Just!!! Mä muistan kun me olimme alkukesällä Virossa miehen kanssa vai kevälläkö se oli. Kävimme ostoskeskuksessa ostimme heille kaikille lahjoja. Soitin siskolle ihan innoissaan että tulemme käymään. Se sanoi mulle en halua että tuot jotain miehiä mun luo, eikä muuten kiinnosta nähdä, eikä sun horo elämää mua kiinnosta, sä et osaa muuta kun pitää hauska vaan:O. Tämän puhen jälkeen mun miehelle nyt kuulu sille auttaa vai? Sekä kun se haukku mua jatkuvasti. Mä muistan kun tulin toinen kerta raskaaksi, se inhosi mua jo silloin tai aloiti inhoamaan, oli aina niin vihaisen oloisen

Hah. Just!!! Mä muistan kun me olimme alkukesällä Virossa miehen kanssa vai kevälläkö se oli. Kävimme ostoskeskuksessa ostimme heille kaikille lahjoja. Soitin siskolle ihan innoissaan että tulemme käymään. Se sanoi mulle en halua että tuot jotain miehiä mun luo, eikä muuten kiinnosta nähdä, eikä sun horo elämää mua kiinnosta, sä et osaa muuta kun pitää hauska vaan:O. Tämän puhen jälkeen mun miehelle nyt kuulu sille auttaa vai? Sekä kun se haukku mua jatkuvasti. Mä muistan kun tulin toinen kerta raskaaksi, se inhosi mua jo silloin tai aloiti inhoamaan, oli aina niin vihaisen oloisen

Silloin kun kävitte, olit about just jättänyt edellisen ukkos ja hypännyt lapsinesi tän nyxän kelkkaan.. Ehkä sitä vitutti sun ratkaisu.
Onko hällä itsellä lapsia, entä miestä?

Mun elämä helpottui aikanaan,kun välit siskooni katkesivat lopullisesti.
Välillä on toki ikävä ja haluaisin olla osana siskon lapsen elämää,haluaisin,että mun lapsset oppisivat tuntemaan siskoni lapsia,mutta ei niin ei.

Mun sisko kuvittelee olevansa koko sukuamme parempi..haukkuu ja arvostelee ja ottaa äitiinkin yhteyttä aina vain,kun tarttee lapsenvahdin.
Mut haukkui huonoksi äidiksi kun erosin entisestä miehestäni.Kuulemma lapsia ei pitäisi tehdä jos ei ole varma,että voi olla lasten isän kanssa,kunnes kuolema erottaa jne.
Eipä menyt aikaakaan,kun sisko erosi miehestään.
Eipä kehdannut mulle silloin kertoa ja oli pyytänyt meidän äitiä ja mummoakin olemaan kertomatta mulle.Pelkäsikö lie,että heitän hänelle omat sanansa takaisin.
Siskoni myös kerran sanoi,että mulla on ruma koti joka on sisustettu rumasti jne..
Muisti myös kertoa,että hän ostaa vain Marimekkoa,Luhtaa jne..
Eipä mennyt aikaakaan,kun valitti äidilleni,kun ei ole rahaa ja laskuja on jne..
(kannatti elää yli varojensa).

Ei ole helppoa luopua sisaruksistaan,koska siskot ja veljet niitä on joiden kanssa pitäisi olla yhtä ja yhdessä muuta maailmaa vastaan..
Sukulaisiaan ei voi valita,mutta miksi kukaan jaksaisi aina pahoittaa mieltään saman ihmisen takia..En mä ainakaan jaksa.
Vaikka siskoani rakastan,on mulle parempi elää ilman häntä ja niin ilmeisesti myös hälle ilman mua.

Jotkut ihmiset on vaan sellaisia. Aina ruikuttamassa, kerjäämässä apua, ja inisevät kun kukaan ei koskaan auta & kaikki on niin itsekkäitä, vaikka tosiasiassa heitä on autettu enemmän kuin keskivertoihmistä ikinä. Laiskoja paskiaisia ovat, eivät jaksa ottaa mitään vastuuta omasta elämästään, tai auttaa muita, mutta heitä pitäisi jaksaa auttaa tauotta ja vastineetta.

Mur :D

Yhteistyössä