Ovatko jotkut todellakin sitä mieltä, että seksistä ei voi nauttia ilman orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta, koska kaikilla naisilla ei riitä sitä kudosta emättimen puolelle tarpeeksi tai lainkaan niin kaikki eivät voi saada orgasmia sisäpuolelta vaikka saisivat sen esillä olevasta klitoriksesta, joten;
pitäisikö vaihtaa miestä sata kertaa, nähdä vuosikaudet vaivaa ihan yrittämällä yrittää saada emätinorgasmia kaikilla mahdollisilla mielukuvilla, fetisseillä ja keinoilla ja sitten kuolinvuoteella todeta, että ei vain ollut edes fysiologisesti mahdollista saada emättimen kautta orgasmia??

Miten siis kukaan voi sanoa toisesta ihmisestä, että heittäydy ja vapaudu, kun voi olla mahdollisuus ettei vaan voi saada sisäpuolelta orgasmia!?

ja otetaan vielä yksi esimerkki, voi saada esim itseään sormettamalla emättimen kautta orgasmin ja yhdynnässä ei, koska sormi vääntyy 90asteen kulmaan ja sillä voi painella klitoriksen takaosaa, peniksellä tämä taas on mahdotonta.

Mielummin minä nautin seksin harrastamisesta, kuin, että tuhlaisin koko elämäni yrittämällä kaiken maailman poppakonsteja emätinorgasmin tavoitteluun :D

Ei kai kukaan nyt mielipuolisesti tuhlaa aikaa mihinkään mitä ei voi saada... :headwall:

Kyllä sen tuntee ja tietää onko sitä mahdollista saavuttaa. Sen tietää siitä tunteesta mikä tulee ja vahvistuu kertojen myötä. Sitä kun reenaat ja sitä opettelet vahvistamaan niin joku kerta pääset rajan yli ja saat sen orgasmin, isolla O:lla. ;) Ja ekan kerran jälkeen sen saavuttaa kerta kerralta helpommin.

Ymmärrän kyllä että sinä et ymmärrä mistä puhun. Se on koettava itse. Niille jotka eivät siihen kykene asian ymmärtäminen on tietysti vaikeaa, ja se pitää heille moneen kertaan selittää.

Ja en sano että sinun pitää tuhlata elämäsi sitä metsästäen koska on näköjään sinulle jo käynyt selväksi että sinulla ei mahdollisuuksia siihen ole. Jos olisi niin tietäisit mistä minä puhun.

Niin, edelleen puhun niistä naisista jotka siihen kykenevät. Ja ne jotka siihen kykenevät tietävät kyllä itse pystyvänsä siihen (ainakin jossain vaiheessa), vaikka eivät vielä "rajan yli" olisivatkaan päässeet. Koska he tuntevat sen jo ihan normaalissa yhdynnässä alusta asti vaikkeivat sitä tunnetta vielä osaisi orgasmiin asti viedä.

Orgasmi kuin orgasmi on nautinto, mutta orgasmia vaille jäänyt rakastelu on kuin kädessä oleva tikkari; ihanaa kun se on siinä, ajatuksesta nauttii, sitä himoitsee, himo yltyy, siitä nauttii kun kohta on gutaa. Mutta et saa paperia auki.

[QUOTE="vieras";26048280]Ap hei, googlaapa bdsmbaari ja rekisteröidy. Löydät paljon järkevämmän keskustelun samasta aiheesta. Jutuistasi päätellen (vai oliko se toi toinen vieras), saattaisi olla sulle muutenkin oikea paikka.[/QUOTE]

Mä luulen, että tarkoitat mua sillä perusteella, että mun fantasioissa on kimppajuttuja, nöyryyttämistä ja kuvaamista. Mutta mulla on ihan selkeä ero fantasian ja tosielämän välillä, niin etten todellakaan halua toteuttaa mitään noista jutuista. Mun päänsisäisenä "elokuvana" se vain kiihottaa mua.

Mun mies varmaan ihmettelis, jos mä keskustelisin jossain sadomasosivustoilla :D

Ymmärrän kyllä että sinä et ymmärrä mistä puhun. Se on koettava itse. Niille jotka eivät siihen kykene asian ymmärtäminen on tietysti vaikeaa, ja se pitää heille moneen kertaan selittää.

Ja en sano että sinun pitää tuhlata elämäsi sitä metsästäen koska on näköjään sinulle jo käynyt selväksi että sinulla ei mahdollisuuksia siihen ole. Jos olisi niin tietäisit mistä minä puhun.

Minulla ei mahdollisuuksia siihen ole? :O olen kyllä saanut kahden miehen kanssa orgasmin ihan pelkästään lähetys-saarnaajassa ja lusikassa, mutta ehkä olen outo kun minulle se ei ollut mitenkään maata järisyttävää, niinkun kaikki hehkuttavat, minulle se oli ihan yhtälailla samanlainen orgasmi kuin hieromalla tai panemalla+hieromalla ja välillä myös pelkkä paneminen ilman orgasmia esim takaapäin voi olla paljon nautinnollisempaa. Riippuu fiiliksestä ;)

Minusta on naurettavaa alkaa toisten itsetuntoa latistamaan toitottamalla kuinka "emätinorgasmi on jotain niin ihanaa, kun kerran saa niin ilman ei voi elää", koska kaikki ovat erilaisia, onko se niin pirun vaikea ymmärtää!
Tiedänpä myös yhden naisen joka ei halua orgasmia seksissä, koska se aiheuttaa hänelle todella pahan migreenikohtauksen, hän nauttii seksistä ilman orgasmiakin.

Antakaa ihmisten nauttia siitä mistä nauttivat, kuhan se ei ole pedofiliaa tai insestiä.

Minulla ei mahdollisuuksia siihen ole? :O olen kyllä saanut kahden miehen kanssa orgasmin ihan pelkästään lähetys-saarnaajassa ja lusikassa, mutta ehkä olen outo kun minulle se ei ollut mitenkään maata järisyttävää, niinkun kaikki hehkuttavat, minulle se oli ihan yhtälailla samanlainen orgasmi kuin hieromalla tai panemalla+hieromalla ja välillä myös pelkkä paneminen ilman orgasmia esim takaapäin voi olla paljon nautinnollisempaa. Riippuu fiiliksestä ;)

Minusta on naurettavaa alkaa toisten itsetuntoa latistamaan toitottamalla kuinka "emätinorgasmi on jotain niin ihanaa, kun kerran saa niin ilman ei voi elää", koska kaikki ovat erilaisia, onko se niin pirun vaikea ymmärtää!
Tiedänpä myös yhden naisen joka ei halua orgasmia seksissä, koska se aiheuttaa hänelle todella pahan migreenikohtauksen, hän nauttii seksistä ilman orgasmiakin.

Antakaa ihmisten nauttia siitä mistä nauttivat, kuhan se ei ole pedofiliaa tai insestiä.

Kuulehan nyt. Minävain alunperin totesin sinulle että on kahta erilaista orgasmia. Sinä se aloit vänkäämään vastaan, periaatteessa, niinkuin itsekin totesit yhdessä kommentissasi.. ;)

Ihan yhtä lailla nostin panoksia kanssasi väitellessäni niinkuin sinäkin. Ketään en vähättele. Sinua hiukan ärsytin, siinä missä sinäkin minua.

Olen viimeisestä lauseestasi täysin samaa mieltä kanssasi, ja olenkin sitä moneen kertaan jauhanut sitä tässä ketjussa. Mutta siinä missä minä annan muille vapauden nauttia omista asioistaan, niin mulle sallittaneen myös oma mielipiteeni ja siitä kertominen. Ja viimeinen lauseesi kiteyttää minun sanomani sinullekin. Anna minun nauttia niistä orgasmeistani ilman että koitat vähätellä niitä. Mitä enemmän sinä vähättelet sitä enemmän minä hehkutan..

Ja muoks. En ole sanonut että kerran kun saa niin ilman ei voi elää...

Ja muoks2. Luojan kiitos mulle tulee migreenikohtaus vain persiljasta ja tietyistä lisäaineista..!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";26048880]En ole ollenkaan kiihtynyt. :D Suurta hupiahan Rytky antaa.
Tässä on muuten toinen hyvä keskustelu menossa.

Joku kokee nauttivansa seksistä ilman orgasmia? Onhan moni tietävä häntä jo valistanut ettei se voi olla mahdollista. Hitsi, :( kun se Rytky ei nyt ole sanomassa mikä on oikeasti oikein. Sillä on sitä kokemusta ja mielipiteitä! :)
QUOTE]

Sulla tuntuu olevan todellisia ongelmia minun suhteeni. Ihanaa että herätän sinun paatuneessa sielussasi noin vahvoja tunteita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26049590:
[QUOTE="vieras";26048880]En ole ollenkaan kiihtynyt. :D Suurta hupiahan Rytky antaa.
Tässä on muuten toinen hyvä keskustelu menossa.

Joku kokee nauttivansa seksistä ilman orgasmia? Onhan moni tietävä häntä jo valistanut ettei se voi olla mahdollista. Hitsi, :( kun se Rytky ei nyt ole sanomassa mikä on oikeasti oikein. Sillä on sitä kokemusta ja mielipiteitä! :)
QUOTE]

Sulla tuntuu olevan todellisia ongelmia minun suhteeni. Ihanaa että herätän sinun paatuneessa sielussasi noin vahvoja tunteita :D

Kerro toki ongelmaan ratkaisu. Sinä toki besservisserinä tiedät mikä on minun paatuneen sieluni salaisuus. Kerro miten se poikkeaa sinun jalostuneesta sielustasi? Tokihan sinä sen tiedät. Laita ihan perusteellinen selitys, miten olisi oikein hoitaa sieluaan. :D Jotain tunteitahan minäkin sinussa herätän? Voisiko se tunne olla molemmilla sama? Enhän toki herätä sinussa mitään ongelmallisia tunteita. Käsitelläänkö niitä? :)

[QUOTE="vieras";26049692]
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26049590:
Kerro toki ongelmaan ratkaisu. Sinä toki besservisserinä tiedät mikä on minun paatuneen sieluni salaisuus. Kerro miten se poikkeaa sinun jalostuneesta sielustasi? Tokihan sinä sen tiedät. Laita ihan perusteellinen selitys, miten olisi oikein hoitaa sieluaan. :D Jotain tunteitahan minäkin sinussa herätän? Voisiko se tunne olla molemmilla sama? Enhän toki herätä sinussa mitään ongelmallisia tunteita. Käsitelläänkö niitä? :)

Olet ällistyttävä! Olen äimistynyt siitä miten sinä luet kirjoituksiani kuin piru raamattua. Ja miksi juuri minuun piti tarttua kun ketjussa on ollut monia jotka ovat samaa mieltä kanssani?

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26049716:
[QUOTE="vieras";26049692]

Olet ällistyttävä! Olen äimistynyt siitä miten sinä luet kirjoituksiani kuin piru raamattua. Ja miksi juuri minuun piti tarttua kun ketjussa on ollut monia jotka ovat samaa mieltä kanssani?

Varmasti olenkin, sinun mielestäsi. Tuo sinun intosi antaa ihmisille oikeita ajo-ohjeita ohjeita seksiasioissa on ällistyttävä. :D Muusta en ole sinua huomannut.

Voiko viinistä nauttia ilman humalahakuisuutta? Voiko viiniä juoda nauttimatta, pelkästään humalan takia? Voiko viininmaistaja tietää mitään viinistä jos sylkevät sen pois? Onko viini juotava tunteakseen sen luonne? Maistuuko viini kaikkien suussa samalta?

Luulet että sinulla on aina se oikea vastaus. Sinulla ei ole. Lakkaa opettamasta ihmisiä.

[QUOTE="vieras";26049788]
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26049716:
Varmasti olenkin, sinun mielestäsi. Tuo sinun intosi antaa ihmisille oikeita ajo-ohjeita ohjeita seksiasioissa on ällistyttävä. :D Muusta en ole sinua huomannut.

Voiko viinistä nauttia ilman humalahakuisuutta? Voiko viiniä juoda nauttimatta, pelkästään humalan takia? Voiko viininmaistaja tietää mitään viinistä jos sylkevät sen pois? Onko viini juotava tunteakseen sen luonne? Maistuuko viini kaikkien suussa samalta?

Luulet että sinulla on aina se oikea vastaus. Sinulla ei ole. Lakkaa opettamasta ihmisiä.

Luepa ajatuksella nämä kirjoituksesi, ehkä huomaat kuinka nolo olet.

[QUOTE="a p";26046811]Sä olet juuri sellainen typerys jota aloituksessa kuvailin. Todella ärsyttävää päättää toisten puolesta nauttiiko nämä vai ei. Millä oikeudella sä päätät, että mun harrastama NAUTINNOLLINEN seksi on hukkaan heitettyä aikaa.[/QUOTE]

En mä sun puolesta mitään päätä, mä vaan tiedän suurella kokemuksella, jos on joku tosi dorka mies joka ei onnistu kunnon orkussa niin huh miten turhauttavaa... Hyvä mies sängyssä tekee sen mulle monta kertaa eri tavoilla. Miksi ees harrastaa seksiä jos ei siitä sais kaikkee irti. toki se kiimainen olo on koko ajan sekstaillessa, mutta ilman orgasmia siitä puuttuu huippu ja se idea!

Seksistä voi todellakin nauttia ilman orkkua!! Itse harrastin parisuhteessa seksiä usean vuoden ilman sitä , mutta ajan kuluessa opin saamaan.. JA kyllä se seksi parempaa oli sen jälkeen ;)

[QUOTE="mä";26049834]. Miksi ees harrastaa seksiä jos ei siitä sais kaikkee irti.[/QUOTE]

Niinpä niin. Sori nyt vain, mutta kyllä todellakin harrastan seksiä vaikka en saisi orgasmia! Tuota mä just tarkoitan, että te jotkut ette millään tajua, että on naisia jotka ei koskaan saa orgasmia miehen kanssa, mutta siitäkin huolimatta nauttivat seksistä ja haluavat sitä!

Sain suhteen alussa aina, nyt en ole saanut varmaan pariin vuoteen. Lähellä käyn välillä. En tiedä mistä ongelma johtuu, mutta eipä se mua kumma kyllä ole haitannutkaan. Sen ainakin tiedän että PAKOTTAMALLA se ei tule. Kyllä silti osaan nauttia seksistä, paljonkin. Joku voi pitää tätä onnettomana, mitäs sitten. Ei ole mun ongelma jos tekee muiden seksielämästä itselleen ongelman. :) Toisten mielestä seksi ei ole MITÄÄN ellei joka kerta harrasteta suuseksiä. Jne.

Meitä on moneksi, mutta itse en kyllä jaksaisi seksiä harrastaa, jos en saisi. Joskus jos seksissä jää saamatta, jää vain turhautunut ja tympeä olo, enkä kyllä kovin montaa kertaa jaksaisi mitään harrastaa, jos niin tyydyttämätön olo "harrastamisen" jälkeen olisi.

[QUOTE="a p";26049865]Niinpä niin. Sori nyt vain, mutta kyllä todellakin harrastan seksiä vaikka en saisi orgasmia! Tuota mä just tarkoitan, että te jotkut ette millään tajua, että on naisia jotka ei koskaan saa orgasmia miehen kanssa, mutta siitäkin huolimatta nauttivat seksistä ja haluavat sitä![/QUOTE]

no eläkää te harhakuvitelmissa... mä nautin ihan hyvällä omalla tunnolla täydellisestä seksistä, minkä kruunaa kunnon orgasmit toinen toisensa jälkeen :D

miksei samantien tapeltais vaikka siitä, että anaaliseksitön seksin harrastaminen on kuin ruuan pureskelemista nielaisematta.
tai hei, mä en voi tajuta miten voitte harrastaa seksiä ruoskimatta toisianne! Jäätte paljosta paitsi ja ette tiedä mitä nautinto on!
Ja kyllä sormi pitää perseessä olla samaa aikaa kun seksiä harrastaa, muuten se on kun karkin söis papereineen!

Antakaa nyt jumalauta jo olla ihmisten omien mieltymystensä kanssa.

[QUOTE="mä";26049909]no eläkää te harhakuvitelmissa... mä nautin ihan hyvällä omalla tunnolla täydellisestä seksistä, minkä kruunaa kunnon orgasmit toinen toisensa jälkeen :D[/QUOTE]

Siis missä ihmeen harhakuvitelmissa? Sunko mielestä mä kuvittelen sen, että nautin seksistä. :O Ja mikä sä olet määrittelemään minkälainen seksi on kenenkäkin mielestä täydellistä?!

Tuossa Blue sulle yksi niistä typeristä kommenteista mitä kaipasit, nimimerkki mä osasi kyllä todella hyvin tuoda esille halveksuntansa.

[QUOTE="a p";26049865]Niinpä niin. Sori nyt vain, mutta kyllä todellakin harrastan seksiä vaikka en saisi orgasmia! Tuota mä just tarkoitan, että te jotkut ette millään tajua, että on naisia jotka ei koskaan saa orgasmia miehen kanssa, mutta siitäkin huolimatta nauttivat seksistä ja haluavat sitä![/QUOTE]

Se että sinä nautit seksistä oilman orgasmia on asia jota jotkut eivät käsitä. Se että heiltä puuttuu käsityskyky, ei heitä vaivaa. :D

Nuo vertaukseni viinin maistamiseta olivat metafora kyvylle nauttia seksistä.

Yhteistyössä