Miksi jotkut ovat sitä mieltä, että ylipainoinen nainen ei voi saada miesseuraa itselleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä ei tieltä eksy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Yleensähän se meneekin niin, että miehet lähestyvät herkemmin niitä vähän rumempia naisia, kun ajattelevat että kauniit saavat kuitenkin enemmän huomiota osakseen. Monet ei niin viehättävät naispuoliset kaverini ovat haalineet enemmän tuntumaa miehistä, kuin minä konsanaan.

Voi että... Sulta menny miehet sivusuun ku mies reppanat ovat luulleet että sun vähemmän kauniit ystävät antaa helpommalla.

Ja varmaan pitääkin paikkaansa. Kyllä sitä välillä kadulla kävellessä ihmettelee itsekseen, että miten noinkin erinäköiset ihmiset ovat saaneet toisensa.

Ootkos kenties vähän liian pinnallinen ihminen.

En liian. Kaverini ovat huomanneet saman.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Yleensähän se meneekin niin, että miehet lähestyvät herkemmin niitä vähän rumempia naisia, kun ajattelevat että kauniit saavat kuitenkin enemmän huomiota osakseen. Monet ei niin viehättävät naispuoliset kaverini ovat haalineet enemmän tuntumaa miehistä, kuin minä konsanaan.

Mä en menisi tässä kohtaa puhumaan kauneudesta. Ylipaino on kuitenkin eriasia kuin kauneus. Itsekään en koskaan ole ollut ylipainoinen, mutta tällainen harakanpelätti olen aina ollut.

Joo vähän sivusi aihetta, en tarkoita että kaikki ylipainoiset olisivat automaattisesti rumia.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Joo tuotahan mieltä jotkut on enkä kyllä tajua minkä takia. Täällä ainakin saa sellaasta pjaskaa niskaan painon takia, että huh huh.

Tästä voisi päätellä, että naiset vaativat puolisoiltaa enemmän tai siis vähemmän kuin miehet.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Joo tuotahan mieltä jotkut on enkä kyllä tajua minkä takia. Täällä ainakin saa sellaasta pjaskaa niskaan painon takia, että huh huh.

Tästä voisi päätellä, että naiset vaativat puolisoiltaa enemmän tai siis vähemmän kuin miehet.

Niin mistä päätellä? Mun vastauksesta vai tästä ketjusta?

Alkuperäinen kirjoittaja liian paksu perhoseksi:
Tosin kaveritkin sanoo mulle usein suoraan, että miten sä teet ton - siis että vedän miehiä puoleeni vaikka en edes yritä. Heitä siis normaalipainoisina ja solakoina ihmetyttää, miksi voin ainoana saada miehiä heidän istuessaan samassa seurassa - ja vielä myöntävät sen. :D

Ehkä olet vaan helppo?

Kyllä se voi olla ihan se mukava luonnekin, joka niitä miehiä kiinnostaa. Mulla on kaunis, hoikka ja todella ihana ystävä jolla vientiä olisi ihan joka paikassa minne mennäänkin.

Yhteistyössä