Minusta nuo kaikki ap:n luettelemat asiat ovat kyllä ihan saavutettavissa olevia juttuja. Siis jos samanlaista elämää haluaa elää, niin ei se ole kuin järjestelykysymys.
-On kaunis ja hoikka nainen.
Kauneus on tietysti katsojan silmässä, mutta opettele meikkaamaan nätisti, käy kampaajalla laittamassa kiva tukka ja laihduta niin että olet sopivan hoikka. Hoikkuus on ihan kaikkien terveiden ihmisten saavutettavissa.
-Kaikki vaatteet ja korut yms. on kauniita.
Ota mallia vaikka tästä kalastajan vaimon tyylistä jos siitä pidät, ja sitä silmällä pitäen osta vaatteesi ja korusi jatkossa. Älä osta isoa kasaa halpis trikoorytkyjä, vaan investoi vaikka kerran kuussa pariin kivaan oddmollyyn tms.
-Heidän koti on ihana, sisustettu niin kauniisti.
Tuo koti on mun mielestä aika perus maalaisromanttista tyyliä, ja tuollaisen saa varmasti sisustettua kuka tahansa kunhan jaksaa lähteä huonekaluostoksille välillä johonkin muuallekin kuin Ikeaan.
-Lapset -aivan- poika ja tyttö juuri tässä järjestyksessä ovat niin suloisia.
Varmasti kaikkien mielestä omat lapset ovat suloisia, niin varmaan sinunkin mielestäsi sinun lapsesi. Minun silmillä katsottuna Aino ja Olli ovat söpöjä, mutta ihan tavallisen näköisiä. Eivät herätä minussa mitään ylenpalttisia OOOOIIIIIII kohtauksia.
-Hänen mies on komea.
Hanki sinäkin komea mies, tai tyydy nykyiseesi. Minun mielestäni kalastajan vaimon mies ei ole ollenkaan komea, ei yhtään mun makuuni.
-hänellä on ihana ammatti (sairaanhoitaja)
Koulutus sairaanhoitajaksi kestää 3.5v, joten jos sairaanhoitaja on mielestäsi niin kovin ihana ammatti niin mikä estää opiskelemasta? töitäkin on tarjolla, vaikka siellä norjassakin.
-ja harrastuksena muodikas zumba, jota jo vetääkin. Varmaan tosi hyvä siinäkin.
Zumbaakin voit alkaa harrastaa, mikä estää? Jos olet hyvä siinä, voit sinäkin alkaa vetää. Ja hyväksi zumbassa tulee kyllä kuka vaan, jos on tarpeeksi innostunut ja aktiivinen zumbaaja. Tuo ei vaadi mitään hirvittäviä erikoistaitoja eikä mitään akrobaattitaitoja
-Sitten hän on taiteellisesti lahjakas ja osaa tehdä hienoja käsitöitä.
Tämä on ehkä ainoa näistä, mitä et voi saada jos ei sitä sinulla luonnostaan ole. Taiteellisia lahjoja siis. Mutta käsitöitä esimerkiksi voi toki opetella tekemään ja tulla hyväksi.
-Asuu niin kauniissa paikassakin ja Norja on hieno maa.
Mikä estää muuttamasta Norjaan, jos siitä haaveilet?