Mieheni sanoikin pitävänsä pullukoista ja mua ärsyttää. Lihottaakko tässä pitäisi?! Oon niin hiilenä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Birdie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";26129660]Tuossahan tuo ongelman ydin taisi tullakin.
Olet ITSE niin ylpeä siitä timmistä treenatusta vartalostasi joten sinua loukkaa se, että miehesi mielestä voisit olla JOPA KAUNIIMPI jos sinulla olisi vähän lihaakin luiden ympärillä.
Näinhän monet miehet tuntuvat ajattelevan. Aavistuksen pyöreä nainen ON seksikkäämpi kuin oikein laiha/hoikka[/QUOTE]

Ei ap:n mies ole sanonut mitään siihen viittaavaakaan, että ap näyttäisi paremmalta lihavampana. Eikä hän ole myöskään sanonut mitään siihen viittaavaakaan, että pulskat naiset olisivat seksikkäämpiä kuin hoikat.

Olen itse aika samoissa mitoissa kuin sinä, ap. Tiedän että mieheni pitää minusta juuri sen kokoisena kuin olen.

Jos mieheni olisi nyt sinkku ja etsisi itselleen naista PELKÄSTÄÄN ulkonäkökriteerein, niin hän ottaisi itselleen pyöreämmän naisen.

Onneksi ulkonäkö ei ole pelkästään se, jonka perusteellaa valitaan itselleen kumppani. Ja en koe ollenkaan että mieheni joutuu nyt tyytymään tällaiseen laiheliiniin kuin minä. Kyllä hän tykkää katsella minua ja vartaloanikin :) Ja oikeasti kauneuteen vaikuttaa myös luonne, positiivinen ihminen on aina kauniimpi kuin negatiivinen ihminen.

Mies taitaa olla niitä, jotka pitävät timmiä ja takakireetä edustusvaimoa kotona, ja käyvät sitten vapaailtoinaan kuolaamassa pulskempien tyttöjen korvaan kuinka seksikkäitä he ovatkaan, ja sellaisia hän oikeasti haluaisi sänkyynsä.

Älä ny kiusaa, ap saa trauman ja päättää istua seuraavat 2 kk soffalla syömässä täytekakkua. Ei olisi kaunis näky..

Voit huokaista helpotuksesta. Kun tulee vaihdevuodet ja alatkin yllättäen lihomaan, niin ei ole pelkoa, että ukkosi jättäisi sinut.

Minulla on yksi miespuolinen tuttu, jolle kelpaa vain hoikat naiset. Sääliksi käy hänen tulevaa vaimoaan, jos sattuu vanhemmiten lihomaan.

Mä kyllä olen edustusvaimo, vaikka ylipainoa on liki 20kg:). Mieheni siis korkeassa asemassa ja lisäksi aktiivinen urheilija ja "pääjehu" monissa urheiluseuroissa ja ylpeänä mua esittelee:).

AP: sun mies ei olisi valinnut sinua puolisokseen, jos ei sinusta pitäisi myös fyysisesti. Miehesihän itse sanoi, että olet maailman kaunein nainen ja sekään ei sulle riitä?

Mäkin ärsyynnyin, mutta ap:n takia. Aivan kuin me ylipainoiset ei voitaisi olla seksikkäitä ja meitä ei kukaan mies halua. Eikä kukaan saisi haluta koska pitää haluta panna vain hoikkia naisia.

Kumma kyllä mulla on aina riittänyt miehiä vaikka ylipainoa on 30kg. Laihdutuksen olen toki nyt aloittanut, mutta teen sen itseni takia enkä sen takia, että muut olisivat tyytyväisiä mun kroppaan.

[QUOTE="Kati";26129997]Mäkin ärsyynnyin, mutta ap:n takia. Aivan kuin me ylipainoiset ei voitaisi olla seksikkäitä ja meitä ei kukaan mies halua. Eikä kukaan saisi haluta koska pitää haluta panna vain hoikkia naisia.

Kumma kyllä mulla on aina riittänyt miehiä vaikka ylipainoa on 30kg. Laihdutuksen olen toki nyt aloittanut, mutta teen sen itseni takia enkä sen takia, että muut olisivat tyytyväisiä mun kroppaan.[/QUOTE]

Eiks yksi riitä? Sori, oli pakko. :D

Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut ongelmaa saada panoseuraa, kun sitä olen halunnut. Sitten kun sinkkuus on kyllästyttänyt, niin ei ole ongelmia ollut saada poikaystävää/miesystävää. Baarissakin on kyllä tanssittajia riittänyt ja sokkotreffeilläkin on rampannut joskus ihan hyvällä menestyksellä.

T: Nyt naimisissa oleva kahden lapsen äiti 165cm/99kg

[QUOTE="Kati";26129997]Mäkin ärsyynnyin, mutta ap:n takia. Aivan kuin me ylipainoiset ei voitaisi olla seksikkäitä ja meitä ei kukaan mies halua. Eikä kukaan saisi haluta koska pitää haluta panna vain hoikkia naisia.

Kumma kyllä mulla on aina riittänyt miehiä vaikka ylipainoa on 30kg. Laihdutuksen olen toki nyt aloittanut, mutta teen sen itseni takia enkä sen takia, että muut olisivat tyytyväisiä mun kroppaan.[/QUOTE]

Mä en ole MISSÄÄN vaiheessa sanonut, etteikö ylipainoiset voisi olla monenkin makuun. Päin vastoin sanoin, että ymmärrän kyllä monen pitävän pyöreitäkin naisia seksikkäinä ja mulla kaunis ja ihan hyväkroppainen ystävä, joka on kuitenkin melko ylipainoinen.

Kyse oli siitä, että mun OMA mies ei himoitse vain munlaista vartaloa. Mä olen todella timmi ja treenattu ja helkutin ylpeä ITSE ITSESTÄNI ja mua ärsyttää se, ettei mies anna mitään arvoa mun timmi kropalle, vaan kelpaisin 20-30kg isompanakin ja melkeen varmaan paremminkin.

Mä en ole MISSÄÄN vaiheessa sanonut, etteikö ylipainoiset voisi olla monenkin makuun. Päin vastoin sanoin, että ymmärrän kyllä monen pitävän pyöreitäkin naisia seksikkäinä ja mulla kaunis ja ihan hyväkroppainen ystävä, joka on kuitenkin melko ylipainoinen.

Kyse oli siitä, että mun OMA mies ei himoitse vain munlaista vartaloa. Mä olen todella timmi ja treenattu ja helkutin ylpeä ITSE ITSESTÄNI ja mua ärsyttää se, ettei mies anna mitään arvoa mun timmi kropalle, vaan kelpaisin 20-30kg isompanakin ja melkeen varmaan paremminkin.

Sä olet todella typerä, naurettava ja lapsellinen kun menet tuollaisesta suuttumaan miehelle. Sitten vielä teet aloituksen tänne etkä tajua miksi sait ihmiset ärsyyntymään suhun.

Hieno homma, että olet itsestäsi ylpeä tai olet olevinasi. Haet siis tällä arvostusta muualta. Opettele ensin ihan tosissasi olemaan itsestäsi ylpeä ilman muiden mielipiteitä.

[QUOTE="Birdie";26129723]Mutta mun mielestä on kuitenkin vartalossa aika iso ero olla kuten minä 168cm/55kg, tai kuten se nainen, joka oli ehkä arviolta 168cm/85-95kg.[/QUOTE]

Ero joo, mutta mihin suuntaan? Sinä näytät olevan 100% varma, että miehesi (ja muut miehet) pitävät 55 kg kauniimpana oletusarvoisestikin kuin isompaa?

Varaudu nyt siihen, että miehesi tosissaan saattaa pitää 80 kg naista kropaltaan kauniimpana kuin hoikkaa honkkelia (ei vain uskalla myöntää, siitäkin syystä että sä olet noin loukkaantuva lapsi). Se ei silti ole pettämistä eikä sen tarvitse olla ongelma elämään. Kyllä meilläkin kumpikin pitää toistaan erittäinen kauniina/komeana vaikka on tiedossa, että ei toinen ehkä ole ihan se ulkoinen täydellisyys toiselle.

Noh, makuja on monia, todella harvalla se maku kohdistuu ainoastaan yhteen tietynlaiseen vartalotyyppiin. Itsekin ajattelen niin, että on useampia erilaisia vartalotyyppejä, joita pidän viehättävinä tai komeina.
Ajattelen samoin.

Ja vaikka esim. jotkut vaaleahiuksiset ja sinisilmäiset miehet on mun mielestä tajuttoman komeita, niin ei se sitä tarkoita, että mun miehen pitäisi loukkaantua verisesti, kun "en himoitse vain hänen näköisiään miehiä". Hän kun on tummahiuksinen ja vihreäsilmäinen.

Ja toisekseen, olisiko se sitten kivempaa, jos oma mies himoitsisi kaikkia samanlaisia vartaloita kuin hänen vaimollaan on? Eikö oo tarkoitus himoita nimenomaan sitä vaimoa? Sattuuko se vähemmän, jos mies kuolaa ja tumputtaa naapurin Pirkon perään, ja Pirkko on kropaltaan samankaltainen kuin ap itse?

Emmä nyt tajua.

Mun mielestä tollanenhan kuulostaa ihan unelmamieheltä :D Tykkää sustakin vaikka joutuisit vaikka sairaalaan makaamaan ja lihoisit sen 20kg. Tai raskaana, vaikka lihoisit sen 20kg.. Ja silti pitää sua nyttenkin kaikista kauneimpana..

Toisten miehet ne sitten vaan ihailee sellasia naishahmoja joille normi suomitantta ei kyllä mitenkään päin mahda mitään :p Nimimerkillä: käsittääkseni oma mieheni ihailee pieniä ja siroja naisia... Itse olen 170cm, herkästi pulskiintuva ja rotevarakenteinen...
Enkä todennäkösimmin ole edes kaikista kaunein oman mieheni mielestä. Siinäpä tuo silti on, ja tyytyväiseltä vaikuttaa :D

Yhteistyössä