Hyviä uutisia, (tutusta/kaverista ja häne lapsesta joka on kohdussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pilo vittuilu se on, kun hän viime aikoina laita jokaisen just sinun tapaisen tekstin alle,, TYKKÄÄN,,. Kysyy myös häneltä miks se bannissa on ollut?
Eli ei saisi edes tykätä? Jos tykkää = vittuilee? Okei...

En mä koe tarvetta kysyä, miksi kukin on bannissa ollut. Olethan sinäkin ollut monesti :). Kai modet tietää syyt, mulle ne ei kuulu.

No mä olen siitä mieltä, että paska suomi, resursseja ei löytyy että olisi enemmän lääkäreitä tai laikkeus saaleja ja vitun Kreikaan on resursseja lähetä rahaa:whistle: ihme touhua. Sekä HUH nyt kyseessä on ihmislapsi ja on se hirveän tärkeä että autetaan mitä voi olla sen tärkeämpi kun lapsen tai vauvan pelastaminen 5% on hirveän iso prosentti lopuen lopuksi, jopa 1% voi olla aika iso, puhumattakaan 5

P.s muuten:D Bonaire taas täällä, ei jumalauta miten köyhä elämää ihmisellä, sääliks käy:D

ai eiks se ollukaan se joka laittoi viestiä monella tunnuksella? Miten se aina vaihtelee sulla? Aina joku sun kimpussa, sääliksi käy. Ja sä aina tottakai oikeessa.

En oo koskaan hetkeäkään kuvitellut, että mä olisi ylivertaisen viisas ja muut tyhmiä.

Mutta siitä oon varma, että sulla menee kielimuurin takia aika paljon ohi (ja ehkä myös koulutuksen puutteen takia?), koska sun tarinat mm. lääkäreistä on niin epäjohdonmukaisia ja sekavia. Tai sitten et vaan kielimuurin takia osaa pukea niitä ymmärrettävästi sanoiksi.

no niin... haha, just sanoit ettet ketä pitää tyhminä ja samalla haukuit mun kielimuurin ja mun koulutuksen. Mikset sanonut suoraan, että vittu tyhmä, et ymmärrä mitään tai suoraan se sun jatkuva epäily että keksin jotain ja juttuja täällä, ei sun tarvi epäillä ketään jos et avaa mun alotuksia tai et oo täällä jatkuvasti. Usko pois myös mä olen tarpeeks opetanut suomen kieli, mutta kun en voi mitään, mun pakko päivittäin puhua muillakin kielillä, ei se vaan päähään mee että osaan sen täydellisesti, siks älä sä haukku mun kouluksen puute.... usko myös pois että ymmärrän paljon, varma enemmän kuin sä jos tarkoita asioita. Myös luulen jos sun vauvasta olisi kyse, olisit ajatellut eri tavalla tai sitten vaan sulla on se luonne, etteä jos pieni mahdollisuus, niin ihan sama kuoleko vai ei tai liika ajattelet siitä yhteiskunta joka laita rahat muuhuun mutta ei tärkeään

no niin... haha, just sanoit ettet ketä pitää tyhminä ja samalla haukuit mun kielimuurin ja mun koulutuksen. Mikset sanonut suoraan, että vittu tyhmä, et ymmärrä mitään tai suoraan se sun jatkuva epäily että keksin jotain ja juttuja täällä, ei sun tarvi epäillä ketään jos et avaa mun alotuksia tai et oo täällä jatkuvasti. Usko pois myös mä olen tarpeeks opetanut suomen kieli, mutta kun en voi mitään, mun pakko päivittäin puhua muillakin kielillä, ei se vaan päähään mee että osaan sen täydellisesti, siks älä sä haukku mun kouluksen puute.... usko myös pois että ymmärrän paljon, varma enemmän kuin sä jos tarkoita asioita. Myös luulen jos sun vauvasta olisi kyse, olisit ajatellut eri tavalla tai sitten vaan sulla on se luonne, etteä jos pieni mahdollisuus, niin ihan sama kuoleko vai ei tai liika ajattelet siitä yhteiskunta joka laita rahat muuhuun mutta ei tärkeään
Kielimuuri ei tarkoita tyhmyyttä mun mielestä.

Ja maallikon on usein vaikea ymmärtää esim. tiettyjä lääketieteen juttuja.

Mutta joo, ihan sama. Sulla on vissiin huono päivä tai jotain, kauhee rähinä päällä koko ajan...

Eli ei saisi edes tykätä? Jos tykkää = vittuilee? Okei...

En mä koe tarvetta kysyä, miksi kukin on bannissa ollut. Olethan sinäkin ollut monesti :). Kai modet tietää syyt, mulle ne ei kuulu.

miks sä leikit tyhmä? Kylä tajusit mistä on kyse, olen ihan varma...

kyllä voin arvata miks se on ollut bannissa, kun bannin hän on saanut heti kun mun keskustelu suljetin, jatkuva vittuli kai

Kielimuuri ei tarkoita tyhmyyttä mun mielestä.

Ja maallikon on usein vaikea ymmärtää esim. tiettyjä lääketieteen juttuja.

Mutta joo, ihan sama. Sulla on vissiin huono päivä tai jotain, kauhee rähinä päällä koko ajan...

ei mulla oo huno päivää, itseasissa on hyvää ja pian meen biileisin. Niin ja sanoin sulle, kun olen jo kyllästynyt sun viisasteluun tai sen leikkimisen, kun et siitä oo

a040.gif

Täytyy sanoa, että Venakosta löytyy sitä munaa jota ei monesta täällä löydy. Ei varsinkaan näistä viisastelijoista jotka yrittää esittää niin kaikkitietäviä ja viisaita. On se jo huomattu että Anatolia on täysin kaksinaamainen tyyppi, tyly ja suorastaan kuvottava. Ihmettelinkin että miten olette muka jotain "kavereita" kun toinen vittuilee sulle minkä kerkeää.
Ei ole ensimmäinen kerta kun olen todennut että hoitoalalta löytyy vittumaisimmat ihmiset.

Ihan oikeassa on Venakko tässä asiassa, taistellahan sitä pitää kaikin keinoin että jos muuten vauvan elämästä tulisi hyvä, niin kai tältä maapallolta pitää joku keino löytyä että yksi kasvain saadaan pois tukehduttamasta! Mutta sitten toiset vaan tyytyy prosentteihin ja tähän suomalaiseen negatiivisuuteen "voi voi ei tälle nyt mitään mahda"! Oikein ällöttää!!!! Ja miksi tosiaan Suomi on niin pässi maa että syytää rahaa jonnekin vitun Kreikkaan kun omaakaan kansaa ei saa hoidetuksi?! Tämähän on ihan sairas maa. Perhesurmia, koulusurmia koko ajan vaan lisääntymään päin. Joku tulee ja tappaa kadulla kun haluaisi "päästä hoitoon". Mutta kun eihän täällä ketään kiinnosta kuka tarvitsee hoitoa ja kuka ei!!!! Ei, kun suomalaisten pitää ajatella jotain toista maata mieluummin ja omaa imagoaan.

On ihan yksi hailea kirjoittaako Milanna täydellistä vai huonoa suomea, hän kuitenkin ymmärtää. Jokainen kielenopiskelija tietää että on paljon helpompi ymmärtää kuin tuottaa vierasta kieltä. Ja ISO hatunnosto Milannalle että on sentään meidän vaikeaa kieltämme oppinut näin hyvin ja uskaltaa sitä käyttää jopa tällaisella haukkumapalstalla! Sitä samaa ei voi meidän ihanista muslimimaahanmuuttajista sanoa.

[QUOTE="jee";26164315]Täytyy sanoa, että Venakosta löytyy sitä munaa jota ei monesta täällä löydy. Ei varsinkaan näistä viisastelijoista jotka yrittää esittää niin kaikkitietäviä ja viisaita. On se jo huomattu että Anatolia on täysin kaksinaamainen tyyppi, tyly ja suorastaan kuvottava. Ihmettelinkin että miten olette muka jotain "kavereita" kun toinen vittuilee sulle minkä kerkeää.
Ei ole ensimmäinen kerta kun olen todennut että hoitoalalta löytyy vittumaisimmat ihmiset.

Ihan oikeassa on Venakko tässä asiassa, taistellahan sitä pitää kaikin keinoin että jos muuten vauvan elämästä tulisi hyvä, niin kai tältä maapallolta pitää joku keino löytyä että yksi kasvain saadaan pois tukehduttamasta! Mutta sitten toiset vaan tyytyy prosentteihin ja tähän suomalaiseen negatiivisuuteen "voi voi ei tälle nyt mitään mahda"! Oikein ällöttää!!!! Ja miksi tosiaan Suomi on niin pässi maa että syytää rahaa jonnekin vitun Kreikkaan kun omaakaan kansaa ei saa hoidetuksi?! Tämähän on ihan sairas maa. Perhesurmia, koulusurmia koko ajan vaan lisääntymään päin. Joku tulee ja tappaa kadulla kun haluaisi "päästä hoitoon". Mutta kun eihän täällä ketään kiinnosta kuka tarvitsee hoitoa ja kuka ei!!!! Ei, kun suomalaisten pitää ajatella jotain toista maata mieluummin ja omaa imagoaan.

On ihan yksi hailea kirjoittaako Milanna täydellistä vai huonoa suomea, hän kuitenkin ymmärtää. Jokainen kielenopiskelija tietää että on paljon helpompi ymmärtää kuin tuottaa vierasta kieltä. Ja ISO hatunnosto Milannalle että on sentään meidän vaikeaa kieltämme oppinut näin hyvin ja uskaltaa sitä käyttää jopa tällaisella haukkumapalstalla! Sitä samaa ei voi meidän ihanista muslimimaahanmuuttajista sanoa.[/QUOTE]

Kiitos kulta!!!! Ihana teksti:):heart::heart:

[QUOTE="jee";26164315]Täytyy sanoa, että Venakosta löytyy sitä munaa jota ei monesta täällä löydy. Ei varsinkaan näistä viisastelijoista jotka yrittää esittää niin kaikkitietäviä ja viisaita. On se jo huomattu että Anatolia on täysin kaksinaamainen tyyppi, tyly ja suorastaan kuvottava. Ihmettelinkin että miten olette muka jotain "kavereita" kun toinen vittuilee sulle minkä kerkeää.

[/QUOTE]

Mä oon kuule tuhat ja yksi kertaa (vähintään) puolustanut Milannaa.

Puolustanut häntä, kun porukka haukkuu hänen tapaansa olla äiti.
Puolustanut häntä, kun porukka haukkuu häntä huoraksi, maksulliseksi naiseksi.
Puolustanut häntä, kun porukka haukkuu häntä miestään hyväksikäyttäväksi loiseläjäksi.
Puolustanut häntä, kun porukka väittää hänen olevan fiktiivinen henkilö.

Jne.

Joistain asioista oon eri mieltä hänen kanssaan, mutta niinhän mä olen ihan kaikkien kanssa joskus eri mieltä. Eikä se liene kiellettyä.

Kaverikseni en häntä laske - siihen vaaditaan enemmän kuin palstatuttavuus ja muutama livetapaaminen (nekin vuosien takaa). Mutta ei mulla häntä vastaankaan mitään ole.

[QUOTE="Vieras";26164394]Siis anteeksi nyt vaan, mutta siis miten aikovat leikata sen lapsen??? Puoliksi syntyneenä?? Miten he jarruttavat synnytyksen etenemistä?? Juu ei, mä en usko tähän juttuun pätkääkään.[/QUOTE]

Itsekin pidän tätä kyllä vähän tuulesta temmattuna. En ole vähään aikaan ollut sairaalamaailmassa, joten en nyt ihan satavarmaksi osaa sanoa, ettei pidä paikkansa. Mutta silloin, kun minä siellä vielä olin, niin lapsi leikattiin joko kohdussa tai sitten kun hän oli ulkona. Ei koskaan puolivälissä.

[QUOTE="Vieras";26164394]Siis anteeksi nyt vaan, mutta siis miten aikovat leikata sen lapsen??? Puoliksi syntyneenä?? Miten he jarruttavat synnytyksen etenemistä?? Juu ei, mä en usko tähän juttuun pätkääkään.[/QUOTE]
Tekevät sektion ja leikkaavat kasvaimen kun lapsi on puoliksi ulkona?

En todellakaan siis tiedä, mutta voisin kuvitella jotain tuollaista.

Yhteistyössä