Hyviä uutisia, (tutusta/kaverista ja häne lapsesta joka on kohdussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä just kirjoitin ihan samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26164629:
Se Milanna,että joku on erimieltä sun kanssa tai kyseenalaistaa jonkin jutun ei ole vittuilua.
Ja sehän olisi kaksinaamaista,että olisi sun kanssa samaa mieltä tässä vaikka todellisuudessa ei sitä olisikaan.
Enkä nyt vittuillakseni sano,mutta minusta tuntuu usein,ettet sinä hyväksy sitä jos joku sanoo sinulle oman mielipiteensä.

Jokaisella kun on tosiaan oikeus mielipiteensä julki tuoda,varsinkin julkisella keskustelupalstalla.
Haukkuminen ym on mautonta ja menee jo jossain vaiheessa lain rikkomisen puolelle,sitä en ymmärrä.

Ja kun sanot,ettei Bonairella tai muilla palstailijoilla ole elämää tai jos on niin köyhä sellainen..eivät he kuitenkaan täällä vietä sen enempää aikaa,kuin sinä tai minäkään.
Ja itseasiassa Bonaireen varsinkin viime aikoina täällä olen harvemmin törmännyt..

Suomessa lääkärit tekevät parhaansa lapsen pelastamiseksi ilman rahaakin. Typerää maksaa kymmeniä tuhansia riskialttiista, ulkomaalaisen tekemästä leikkauksesta. Ai nii! Tuon rahahan ei nyt mene lapsen vanhemmilta...

[QUOTE="vieras";26164660]Suomessa lääkärit tekevät parhaansa lapsen pelastamiseksi ilman rahaakin. Typerää maksaa kymmeniä tuhansia riskialttiista, ulkomaalaisen tekemästä leikkauksesta. Ai nii! Tuon rahahan ei nyt mene lapsen vanhemmilta...[/QUOTE]

teillä Suomalaisella on outo tapa pitää muita tyhminä, jotka eivät oo suomalaisia. Sama kun mun lääkäri mulle nauroi yhdestä asiasta.... en tiedä kerronnko vai en, kun täälläkin mulle aivan varmasti nauretaan

Mietin,että kun Milannan mies vaikuttaa aivan upporikkaalta, niin hänen pitäisi kai olla verotustiedoissa Turun seudulla eniten tienanneiden joukossa..? Vai mistä nuo rahat tulevat? Voiko jollain rakennusurakoinnilla tms. ylipäätään tienata tuollaisia summia laillisin keinoin?

[QUOTE="vieras";26164700]Mietin,että kun Milannan mies vaikuttaa aivan upporikkaalta, niin hänen pitäisi kai olla verotustiedoissa Turun seudulla eniten tienanneiden joukossa..? Vai mistä nuo rahat tulevat? Voiko jollain rakennusurakoinnilla tms. ylipäätään tienata tuollaisia summia laillisin keinoin?[/QUOTE]
itseasiassa mun mies rikastui ei Suomessa ja kauan sitten

[QUOTE="Vieras";26164394]Siis anteeksi nyt vaan, mutta siis miten aikovat leikata sen lapsen??? Puoliksi syntyneenä?? Miten he jarruttavat synnytyksen etenemistä?? Juu ei, mä en usko tähän juttuun pätkääkään.[/QUOTE]

Harva uskoo. Ei syntyvä vauva kuole teranoomaan, koska hengitys voidaan turvata muutakin kautta kunnes leikkaus on saatu tehtyä.

[QUOTE="vieras";26164712]Harva uskoo. Ei syntyvä vauva kuole teranoomaan, koska hengitys voidaan turvata muutakin kautta kunnes leikkaus on saatu tehtyä.[/QUOTE]

wau taas lääkäri paikalla

[QUOTE="vieras";26164660]Suomessa lääkärit tekevät parhaansa lapsen pelastamiseksi ilman rahaakin. Typerää maksaa kymmeniä tuhansia riskialttiista, ulkomaalaisen tekemästä leikkauksesta. Ai nii! Tuon rahahan ei nyt mene lapsen vanhemmilta...[/QUOTE]

Ulkomaillakin ON erittäin osaavia lääkäreitä kyllä. Arvostetuimmat opinahjot ja sairaalat ei liene täällä Suomessa alkuunkaan.

Ulkomaillakin ON erittäin osaavia lääkäreitä kyllä. Arvostetuimmat opinahjot ja sairaalat ei liene täällä Suomessa alkuunkaan.

Ehdottomasti löytyy osaavia, mut se kun aletaan puhumaan noilla selviämisprosenteilla tehtävästä leikkauksesta ja rahasta samalla niin mulla henk. koht. nousee väkisinkin kysymys siitä et onko se leikkaava lääkäri oikeesti pätevä ja millä motiivilla leikkauksen suostuu tekemään. (mut mä olenkin tyhmä suomalainen kyynikko)

Ehdottomasti löytyy osaavia, mut se kun aletaan puhumaan noilla selviämisprosenteilla tehtävästä leikkauksesta ja rahasta samalla niin mulla henk. koht. nousee väkisinkin kysymys siitä et onko se leikkaava lääkäri oikeesti pätevä ja millä motiivilla leikkauksen suostuu tekemään. (mut mä olenkin tyhmä suomalainen kyynikko)

Juuh, se onkin jo toinen juttu. Ammattieettisyys vs. raha tai mahdollinen kokeilunhalu.

Mä muistan mulle täällä lääkärit sanoivat että Hpv:n ei ole hoitoa. Mutta mä silti aloitin etsiä ja sain myös tietä että mun kaverille tehtiin terapeuttinen rokote ja hänen Dysplasiakin hävisi ilman hoitoa ja koko hpv, itsekin meen siitä otamaan pian, joskus kesällä, niin ja sekin ei tehdään Suomessa, mutta jo hyväksytty 2ssa maassa muistakseni nyt taas muutama viikkoa sitten, hyväksytty johonkin toiseen maahaan. Niin ja kun kerroin että meen sen tekemään, niin mun lääkäri nauroi mulle, että haha, miks, sehän on niin yleistä, sitten totesi vaan, että ihan miten vaan, oma rahaa se on ja tiedät mihin tuhlat. Siis ei voi olla tosissaan 700e on iso rahaa rokotteen? Huoh? Mutta mielenterveys kärsi koko elämää kun pitää gynekoligilla juosta

Mä muistan mulle täällä lääkärit sanoivat että Hpv:n ei ole hoitoa. Mutta mä silti aloitin etsiä ja sain myös tietä että mun kaverille tehtiin terapeuttinen rokote ja hänen Dysplasiakin hävisi ilman hoitoa ja koko hpv, itsekin meen siitä otamaan pian, joskus kesällä, niin ja sekin ei tehdään Suomessa, mutta jo hyväksytty 2ssa maassa muistakseni nyt taas muutama viikkoa sitten, hyväksytty johonkin toiseen maahaan. Niin ja kun kerroin että meen sen tekemään, niin mun lääkäri nauroi mulle, että haha, miks, sehän on niin yleistä, sitten totesi vaan, että ihan miten vaan, oma rahaa se on ja tiedät mihin tuhlat. Siis ei voi olla tosissaan 700e on iso rahaa rokotteen? Huoh? Mutta mielenterveys kärsi koko elämää kun pitää gynekoligilla juosta

Sä et taida tajuta miksei Suomeen heti saa myyntiin uusia rokotteita. Se ei välttämättä ole huono juttu.

Se teratooma on siis kurkussa ja monilokeroinen, siinä onverisuonia jasö se on kiinnitt ynyt vaivan kudoksiin. Teratooma on saatava pois että hengitystie vauvalle voidaan avata, ennen sen poistoa edes trakrostomiaa ei voida tehdä ja ilman sitä vauva kuolee koska ei voi hengittää. Teholle tie vie joka tapauksessa vaikka leikkaus onnistuisikin, vauva on saatava hengittämään itse ja trakari on saatava pois. Puolivälxssä tehtävä leikkaus on isompi riski myös äidille joka on siinä leikkauspöydällä kohtulihas auki leikattuna, kunnes vauvan leikkaus on ohi. Paljon varmasti riippuu siitä miten nopeasti kasvain saadaan zpoistettua ja miten komplisoituneesti se on kiinottynyt.

Ihan vain mielenkiinnosta; tuleeko tuo lääkäri ihan hyväntekeväisyyttään vai maksaako siitä joku taho7

Sä et taida tajuta miksei Suomeen heti saa myyntiin uusia rokotteita. Se ei välttämättä ole huono juttu.

Miks sitten pitää valehdella ettei missään maissa oo Hpv hoitoa? Ja sitten kun kerroin että tiedän että on hoito, sitten sekin kuuli tästä? Onko tää ihan normaalia. Sekä se lääkäri sanoi että ehkä se ei edes ikinä Suomeen tulee tai ehkä jo 1v päästä tai 10-20v vie. Kun tää rokote on siellä maassa oli tutkittu 20v mutta on vast 2v kun on hyväksytty. Samat aineet kun Gardasin rokotesta periateessa, paitsi se poista virus+dysplasiat. Keskustelin myös sen lääkärin kanssa kuka se mulle laita:), on se hieno kun on sellainen hoito, koska olen miettinyt että ei prkle, onko nyt pakko pelätä koko elämän siitä paska

[QUOTE="Vieras";26164888]Se teratooma on siis kurkussa ja monilokeroinen, siinä onverisuonia jasö se on kiinnitt ynyt vaivan kudoksiin. Teratooma on saatava pois että hengitystie vauvalle voidaan avata, ennen sen poistoa edes trakrostomiaa ei voida tehdä ja ilman sitä vauva kuolee koska ei voi hengittää. Teholle tie vie joka tapauksessa vaikka leikkaus onnistuisikin, vauva on saatava hengittämään itse ja trakari on saatava pois. Puolivälxssä tehtävä leikkaus on isompi riski myös äidille joka on siinä leikkauspöydällä kohtulihas auki leikattuna, kunnes vauvan leikkaus on ohi. Paljon varmasti riippuu siitä miten nopeasti kasvain saadaan zpoistettua ja miten komplisoituneesti se on kiinottynyt.

Ihan vain mielenkiinnosta; tuleeko tuo lääkäri ihan hyväntekeväisyyttään vai maksaako siitä joku taho7[/QUOTE]
hänellä niin pahaa teratooma, ettei edes voi putkia laita että vauva saa hengitettyä, mutta on ainoa leikkaus ja lääkäri joka osaa sen hoita

Yhteistyössä