Hyviä uutisia, (tutusta/kaverista ja häne lapsesta joka on kohdussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26164394]Siis anteeksi nyt vaan, mutta siis miten aikovat leikata sen lapsen??? Puoliksi syntyneenä?? Miten he jarruttavat synnytyksen etenemistä?? Juu ei, mä en usko tähän juttuun pätkääkään.[/QUOTE]

Etkö tosiaan koskaan ole kuullut sikiöiden leikkauksista? Älä nyt viitsi.

Oikeasti lopeta jo toi tyhmän ja syytömänä leikkiminen. Tää kuulosta niin tyhmältä kaikki mitä kirjoitat, en voi kun naura, joku sanoi ihan oikein että oot kaksnaamainen. Niin ja kestää vaan kun kerrankin sulle sanon suoraan

Yritä sä päästä yli siitä harhakuvitelmastasi, että en kestäisi kun "kerrankin sanot mulle suoraan" :D

En edes tiedä mistä sä nyt rähiset. Olet ehkä kännissä?

Mä vaan ihmettelen sitä, miten voit väittää Bonairen vittuilevan sulle tässäkin ketjussa, kun hän ei oo sanaakaan tähän ketjuun kirjoittanut. Enkä varmaan ole ainoa joka ihmettelee sitä väitettä.

[QUOTE="Vieras";26164394]Siis anteeksi nyt vaan, mutta siis miten aikovat leikata sen lapsen??? Puoliksi syntyneenä?? Miten he jarruttavat synnytyksen etenemistä?? Juu ei, mä en usko tähän juttuun pätkääkään.[/QUOTE]

Hänelle tehdään keisarileikkaus otetaan vain pää ulos ja leikataan teratooman pois kurkusta...

Niin joo, älä vaan usko, usko vaan 2+lle ja Anatolialle. Mä en kyllä ikinä olisin mennyt huutamaan sellaisia asioita että joo on vain 5% antakaa vaan lapsen kuolla, ei prkle, jos jokainen olisi näille hulluille luotanut

Yritä sä päästä yli siitä harhakuvitelmastasi, että en kestäisi kun "kerrankin sanot mulle suoraan" :D

Mä vaan ihmettelen sitä, miten voit väittää Bonairen vittuilevan sulle tässäkin ketjussa, kun hän ei oo sanaakaan tähän ketjuun kirjoittanut. Enkä varmaan ole ainoa joka ihmettelee sitä väitettä.

Älä esitä. Toi on niin läpinäkyvää. Alkaa kuulostaa narsistiselta persoonallisuushäiriöltä.

Tekevät sektion ja leikkaavat kasvaimen kun lapsi on puoliksi ulkona?

En todellakaan siis tiedä, mutta voisin kuvitella jotain tuollaista.

Ongelma siinä on kyllä se, että sektion jättäminen ns. puoliväliin on aina hyvin riskialtista lapselle. Olis loogisempaa vaan ottaa lapsi pois, hoitaa hapetus jollain muulla tavalla (esim. trakeostooman kautta). Ylipäätänsä teratoomat leikataan yleensä heti syntymän jälkeen. Sikiöaikainen leikkaus on tietysti mahdollinen, mutta ei tarpeellinen teratoomissa. En ole ikinä kuullut, että leikkausta tehtäisiin ns. puolivälissä.

Oikeasti lopeta jo toi tyhmän ja syytömänä leikkiminen. Tää kuulosta niin tyhmältä kaikki mitä kirjoitat, en voi kun naura, joku sanoi ihan oikein että oot kaksnaamainen. Niin ja kestää vaan kun kerrankin sulle sanon suoraan

No täytyy kyllä sanoa, että Anatolia ei ole tässä ketjussa se, joka kuulostaa tyhmältä.

etkö vieläkään tajunnut miten se mulle vittuili?

Niin ja en oo kännissä vast 2pullo avamassa

Ongelma siinä on kyllä se, että sektion jättäminen ns. puoliväliin on aina hyvin riskialtista lapselle. Olis loogisempaa vaan ottaa lapsi pois, hoitaa hapetus jollain muulla tavalla (esim. trakeostooman kautta). Ylipäätänsä teratoomat leikataan yleensä heti syntymän jälkeen. Sikiöaikainen leikkaus on tietysti mahdollinen, mutta ei tarpeellinen teratoomissa. En ole ikinä kuullut, että leikkausta tehtäisiin ns. puolivälissä.

tuskin oot lääkäri, jos olisi niin mahdollista luulen että täälläkin tai Virossa tai Venäjällä joku olisi sen tehnyt, mutta kun ei oo, niin ei tarvi arpailla

[QUOTE="Vieras";26164473]Sikiöleikkaukset on _aivan_ eri asia kuin leikata puoliksi syntynyttä lasta.[/QUOTE]
Mä jäin nyt pohtimaan sitä, missä vaiheessa sikiö lopettaa sikiönä olemisen ja alkaa olemaan lapsi? :snotty:

Siinä vaiheessa, kun napanuora katkaistaan ja vauva vetää ensimmäisen henkäyksensä?

Sittenhän tuo olisi sikiöleikkaus, teknisesti ottaen.

Mutta joo, en ole alan asiantuntija. En mä siis ainakaan osaa sanoa, onko tuollainen leikkaus mahdollinen. En myöskään siksi voi väittää etteikö olisi. Kaikenlaista ne nykyään osaa tehdä, lääkärit.

tuskin oot lääkäri, jos olisi niin mahdollista luulen että täälläkin tai Virossa tai Venäjällä joku olisi sen tehnyt, mutta kun ei oo, niin ei tarvi arpailla

No "arpailethan" sinäkin ja kyseenalaistat lääkäreiden ammattitaidon. :D En ole lääkäri en, mutta vastasyntyneiden, sikiöiden ja synnytysten kanssa olen ollut paljonkin tekemisissä. Täytyykin kysellä parilta kaverilta TYKS:ssa ovatko he kuulleet tuollaisesta toimenpiteestä. :)

milanna, se että joku arvostelee sun elämäntyyliä tai muita juttuja ei ole vainoomista tai haukkumista. Vai miksi pitää aina tykätä sun jutuistas? Ei se ole normaalia. Normaalia olis jos sä voisit keskustella järkevästi eri mieltä olevien kans syyttämättä heitä ties mistä. Se jos mikä on sairasta!

etkö vieläkään tajunnut miten se mulle vittuili?

Niin ja en oo kännissä vast 2pullo avamassa

No "arpailethan" sinäkin ja kyseenalaistat lääkäreiden ammattitaidon. :D En ole lääkäri en, mutta vastasyntyneiden, sikiöiden ja synnytysten kanssa olen ollut paljonkin tekemisissä. Täytyykin kysellä parilta kaverilta TYKS:ssa ovatko he kuulleet tuollaisesta toimenpiteestä. :)

ai niin kuin, koska mua epäilet niin pitää kysyä? No sitten ei muuta kun kysymään:)

[QUOTE="Vieras";26164556]No minä satun ammattini kautta tietämään aika lailla näistä jutuista enkä ikinä ole kuullutkaan, että tällä tavalla sikiöitä/lapsia/vastasyntyneitä leikattaisiin. Ja eiköhän nyt jokainen ymmärrä, mitä tarkoitetaan sikiöleikkauksilla.[/QUOTE]
no se on katso se tyhmä Suomi, joka ei tiedä mistään mitään:), tai ei se tyhmä oo, mutta mua vaan vitutta niin paljon kun jos täällä ei sellaista juttua oo tai hoitoa oo, niin kaikki luule ettei missään muallakaan oo, tämä on se tyhmä juttu

Se Milanna,että joku on erimieltä sun kanssa tai kyseenalaistaa jonkin jutun ei ole vittuilua.
Ja sehän olisi kaksinaamaista,että olisi sun kanssa samaa mieltä tässä vaikka todellisuudessa ei sitä olisikaan.
Enkä nyt vittuillakseni sano,mutta minusta tuntuu usein,ettet sinä hyväksy sitä jos joku sanoo sinulle oman mielipiteensä.

Jokaisella kun on tosiaan oikeus mielipiteensä julki tuoda,varsinkin julkisella keskustelupalstalla.
Haukkuminen ym on mautonta ja menee jo jossain vaiheessa lain rikkomisen puolelle,sitä en ymmärrä.

Ja kun sanot,ettei Bonairella tai muilla palstailijoilla ole elämää tai jos on niin köyhä sellainen..eivät he kuitenkaan täällä vietä sen enempää aikaa,kuin sinä tai minäkään.
Ja itseasiassa Bonaireen varsinkin viime aikoina täällä olen harvemmin törmännyt..

Yhteistyössä