Narsisti siskoni sitten yksin raskaana. Mitä odotettavissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaapeee

Vieras
Narsisti siskoni ilmoitti olevansa paksuna. Isä on joku vaan. On ihan tahalteen saattanut itsenäs raskaaksi. Siis ihan varma tämä ei ole, kun sisko on valehdellut kaikkea aiemminkin saadakseen huomiota.

Mutta jos se on raskaana ja pitää lapsen mitä on odotettavissa? Siis kellään mitään kokemuksia narsisti äideistä? Itelläni on kolme lasta enkä todellakaan halua ruveta äidiksi siskon lapsille. Tukiverkkoa hänellä ei ole muita kuin minä.

En voi poistaa häntä elämästäni koska olen hänen siskonsa ja ainoa ystävä. Mieheni ilahtuisi kyllä, jos feidaisin siskon pois.

Tiedän narskuista paljon mutta äitiydestä en tiedä mitään ja halusiaisn valmistautua. Jos lapsi syntyy, ei se lapsen vika ole, että äiti on narsku...

Hei haloo, sinä kyllä nyt vain ruokit siskosi narsismia. Jos sisko on juuri kertonut olevansa raskaana, sinun ensimmäinen ajatuksesi ei todellakaan pidä olla se, että sinusta tulee huoltaja. Sinun ei myöskään pidä ajatella olevasi siskosi ainoa tukiverkko minkä vuoksi et voi feidata siskoasi. Narsistin paras ystävä on marttyyri joka ei ole yhtään sen terveempi.

No, omaa äitiäni voisi ehkä luonnehtia noin....Sanotaan vaikka, että pahimmassa tapauksessa se ei lainkaan rakasta lastaan, pahoinpitelee, kiduttaa, laiminlyö, kontrolloi, pitää nälässä, käyttää henkistä väkivaltaa, lainaa pedofiileille ja odottaa vielä vastarakkautta.

[QUOTE="vieras";26187698]No, omaa äitiäni voisi ehkä luonnehtia noin....Sanotaan vaikka, että pahimmassa tapauksessa se ei lainkaan rakasta lastaan, pahoinpitelee, kiduttaa, laiminlyö, kontrolloi, pitää nälässä, käyttää henkistä väkivaltaa, lainaa pedofiileille ja odottaa vielä vastarakkautta.[/QUOTE]

Tätä mä tarkotan. Siskoni sairauden tiedän ja osaan siihen suhtautua, mutta jos lapsi on tulossa en vaan voi katsoa vierestä, että sille tehdään jotenkin näin. Lasteni serkku kuitenkin!

Voiko narsistin lapsi selviytyä jotenkin selväjärkisenä?

En voi poistaa häntä elämästäni koska olen hänen siskonsa ja ainoa ystävä. Mieheni ilahtuisi kyllä, jos feidaisin siskon pois.

Tiedän narskuista paljon mutta äitiydestä en tiedä mitään ja halusiaisn valmistautua. Jos lapsi syntyy, ei se lapsen vika ole, että äiti on narsku...

PROVO ja huono sellainen! Alussa sanoit että sinulla on kolme lasta, nyt väität ettet tiedä lapsista mitään... Huono muisti sinulla ainakin on, kun et muista kirjoittamaasi.

[QUOTE="äiti";26187769]PROVO ja huono sellainen! Alussa sanoit että sinulla on kolme lasta, nyt väität ettet tiedä lapsista mitään... Huono muisti sinulla ainakin on, kun et muista kirjoittamaasi.[/QUOTE]

ÖÖÖÖ???? Missä vaiheessa olen sanonut, etten tiedä äitiydestä mitään? Kirjoitin, että tiedän narsismista mutten äitiydestä = narsistin äitiydestä. Itse en ole narsisti. Äiti kylläkin.

[QUOTE="äiti";26187769]PROVO ja huono sellainen! Alussa sanoit että sinulla on kolme lasta, nyt väität ettet tiedä lapsista mitään... Huono muisti sinulla ainakin on, kun et muista kirjoittamaasi.[/QUOTE]

Tarkotti varmaan NARSKUN äitiyttä, huomhuom!

Ja voin sanoa, että tuttavalle kävi kusisesti juuri erään narsistinaisen kanssa. Paksuksi pamahti, vaikka varoiteltiin miestä pysymään erossa siitä ihmisestä (raskauden "uhka" oli ilmeinen ulkopuolisen silmin, vaikkei mies lapsia halunnutkaan). Ja nyt miehellä on päävastuu lapsesta, kun narsisti hummaa omissa menoissaan, pitää itsestään huolta eikä päästä miestä juuri mihinkään. Että ei kovin ruusuiselta näytä sun siskon lapsen tulevaisuus, jos ei ole huolehtivaa toista vanhempaa lähettyvillä :(

Vitsit et sä oot välkky!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Tykkää
Reactions: jaassi
Ap, ootko vielä paikalla? Saako kysyä, että liittyyköhän tuohon kuvioon mahdollisesti jotain muutakin kuin vaan huomion hakeminen? Siis onko valinnut jonkun tietyn, kenet on halunnut kiikkiin? Vai onko se isä tosiaan "joku vaan"? Onko tää mies ihan ulkona kuviosta?

Yhteistyössä