Mies ei halua meille kolmatta lasta ennen kuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

grrr

Vieras
mulla on vakituinen työpaikka. Olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle ja työnäkymät täällä surkeat ainakin mun osalta. Mies tosin sai täältä unelma työpaikan. Minä taas jäin työttömäksi eikä täällä ole edes mitään "hanttihommia" tarjolla. Mun mielestä tähän olis hyvä sauma tehdä se lapsi. Kun ei meillä ole talouskaan kuralla vaikka mulla ei olekaan töitä. Luuleeko mies tosiaankin että nykyään löytää helpolla oikein _vakituista_ paikkaa ei helpolla sellasia nykyään saa. Eikä siinä olis mitään järkeä saada työpaikka ja heti jäädä sitten äitiyslomalle. Muutenkin itse haluaisin että ne lapset olis tehtynä ennen kun täytän 30. Sen jälkeen saa sitten ruveta keskittymään muihin asioihin.

Ehkä se mikä mua eniten tässä häiritsee on se että mies vaatii aina kaikenlaisia ihmeellisiä juttuja. Naimisiinkaan ei voida mennä kun tunnen miehen sukua niin huonosti. Siis mikä hiton syy tuo on.

Jos ei halua mun kanssa lapsia eikä naimisiin niin sanois sen suoraan sitten niin asiat olis sillä selvä ja loppuun käsiteltyjä.

Joo, on kyllä outo syy olla menemättä naimisiin...
Tosin, alan pikkuhiljaa uskoa, että niitä ihania miehiä on korkeintaan yks tuhannesta ja mulle ei ainakaan ole osunut sellaista kohdalle...

en oikein tiedä mitä pitäis tehdä.. on jotenkin niin turhautunut olotila.. ehkä mies on mun kanssa nykyään vaan sen takia että saa olla lastensa lähellä(tietää että mä muuttaisin toiselle paikkakunnalle lasten kanssa jos meille tulis ero) ja on joku joka siivoaa, keittää ja tekee kaikki huusholli hommat.

ehkä mä jotenkin sairaalla tavalla ajattelen että jos se haluaa mun kanssa lapsen se rakastaa mua..
typerää tiedän..
Olet kyllä oikeassa ihan hölmösti ajateltu. Jokatapauksessa lapsi ei rahaa ainakaan tuo. Monet vastuuntuntoiset miehet voi miettiä lasta talouden kannalta. Onko miehesi joutunut luopumaan haaveistaan mihin menee rahaa lasten takia tms? Tai sitten miehesi ei vaan halua kolmatta lasta. Eikä siitä voi ketään moittia. Toiset ei halua sitä ensimmäistäkään ja toiset haluaa vaan yhden. Tai kaks.

Olet kyllä oikeassa ihan hölmösti ajateltu. Jokatapauksessa lapsi ei rahaa ainakaan tuo. Monet vastuuntuntoiset miehet voi miettiä lasta talouden kannalta. Onko miehesi joutunut luopumaan haaveistaan mihin menee rahaa lasten takia tms? Tai sitten miehesi ei vaan halua kolmatta lasta. Eikä siitä voi ketään moittia. Toiset ei halua sitä ensimmäistäkään ja toiset haluaa vaan yhden. Tai kaks.

Ei ole joutunut luopumaan mistään. Mieshän se tässä tekee kaikkea mistä ikinä onkaan unelmoinut ja kartuttaa omaisuutta itselleen. Kun minä taas olen luopunut miljoonasta asiasta mieheni takia.

En tiedä... Välillä tuntuu että mies on kauhea mätäpaise.. Sitten taas ajattelen että jospa se vika onkin minussa.. en tunne itseäni ollenkaan rakastetuksi.. mutta luulen että lasta mä haluaisin joka tapauksessa vaikka olisin yksinkin...

Lapsi on liian hento kantamaan sinun epätoivoasi, vanhempien kehnoa parisuhdetta, aikuisten tyytymättömyyttä omaan elämäänsä. Hän ei ansaitse joutua sellaisen taakan alle.

Yritä nyt ihminen hoitaa se parisuhde ensin kuntoon tai sitten päätyä eroon, tai ainakin hoitaa oma pääsi kuntoon. Ja siinä ohessa ne kaksi jo olemassa olevaa lasta. Raskaustoive tuossa tilanteessa on vain pakoa todellisuudesta.

Yhteistyössä