Miten jaksaa eteenpäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt äiti"

Vieras
Koko talvi sairastettu, kaikki mahdolliset ja liki mahdottomatkin taudit.
Olen jaksanut pyörittää arkea, oikeestaan yksin.
Ja nyt en enää jaksa, mitä tehdä, mistä saada voimia?

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;26213430:
Jos sulla on neuvolaikäisiä lapsia (näin oletan), soittele neuvolaan ja kerro tilanne. Järjestävät apua

Isommat kouluikäisiä ja kuopuskin jo eskarissa, mutta kuopuksen neuvolatäti kyllä ihana ihminen.

[QUOTE="väsynyt äiti";26213440]On perhe, lapset sairastaneet koko talven. Ja on mies, mutta kun sanon että en jaksa, niin rutisen koko ajan.
Ystäviä ei ole, ei sellaisia jotka voisivat/ehtisivät auttaa.[/QUOTE]

Perheneuvola?

sinulle! Onko sinulla ketään, joka voisi auttaa? Päästäisi sinut vaikka päiväksi tai viikonlopuksi irti arjesta? Pienikin tauko tekisi jo hyvää.

Joskus minä varastan pienen hetken itselleni, menen yksin pihalle istumaan hetkeksi, oli sää mikä tahansa, kuuntelen luontoa ja olen ajattelematta yhtään mitään. Se rentouttaa. Tai toinen ääripää - pistän luurit korville ja tykitän mahtavia tsemppibiisejä vähän aikaa putkeen, niin elämä alkaa taas voittaa. Milloin nyt mikäkin fiilis on.

Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen äiti;26213462:
sinulle! Onko sinulla ketään, joka voisi auttaa? Päästäisi sinut vaikka päiväksi tai viikonlopuksi irti arjesta? Pienikin tauko tekisi jo hyvää.

Joskus minä varastan pienen hetken itselleni, menen yksin pihalle istumaan hetkeksi, oli sää mikä tahansa, kuuntelen luontoa ja olen ajattelematta yhtään mitään. Se rentouttaa. Tai toinen ääripää - pistän luurit korville ja tykitän mahtavia tsemppibiisejä vähän aikaa putkeen, niin elämä alkaa taas voittaa. Milloin nyt mikäkin fiilis on.

Voimia!

EN osaa enää rentoutua. Ennen lähdin lenkille kun tuntui että ei jaksa/seinät kaatuu päälle.
Nyt kun lähden lenkille, aivot käyvät ylikierroksilla, mitä pitää seuraavaksi tehdä...

onpa inhottava tilanne :( potkaise miestä perseelle ja käske hommiin. et sinä niitä lapsia ole yksin tehnyt!!!!soitat neuvolaan ja pyydät apua sieltä. voitte saada kotiapua. elä suotta pelkää mitään huostaanottoa tms. tämä kun tulee ihmisille ekana mieleen ja apua ei uskalleta hakea. tsemppiä jatkoon!

onpa inhottava tilanne :( potkaise miestä perseelle ja käske hommiin. et sinä niitä lapsia ole yksin tehnyt!!!!soitat neuvolaan ja pyydät apua sieltä. voitte saada kotiapua. elä suotta pelkää mitään huostaanottoa tms. tämä kun tulee ihmisille ekana mieleen ja apua ei uskalleta hakea. tsemppiä jatkoon!

Juu, taidan tehdä niin, siis potkaista... eipä taida tehota.
Hän käy töissä ja on hänkin ollut väsynyt jne...
On se mitä hän sanoo.