Mies ei huomioi mitenkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heitänkö ulos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heitänkö ulos

Vieras
Mieheni muistaa kyllä milloin on syntymäpäiväni, saattaa onnitella iltapäivällä ja siinä se. Vuosipäivää ei huomioi ollenkaan. Nyt odotan kauhulla äitienpäivää, mitä jos se ei muista/huomioi ollenkaan. Mitä tekisit, vihjaisitko etukäteen että MINÄKIN olen äiti vai läksyttäisitkö jälkikäteen jos ei muista..?

Tuntuu että mulla ei ole minkäänlaista arvoa kun ei huomioida :(

Alkuperäinen kirjoittaja heitänkö ulos;26236713:
Nyt odotan kauhulla äitienpäivää, mitä jos se ei muista/huomioi ollenkaan. Mitä tekisit, vihjaisitko etukäteen että MINÄKIN olen äiti vai läksyttäisitkö jälkikäteen jos ei muista..?

Mutta ethän sinä ole miehesi äiti! :O Miehesi muistanee äitienpäivänä omaa äitiään?

No joo, ymmärrän toki pointin, mutta ei minulla kyllä mitään neuvoja ole antaa.

No mun mies on ainakin sellainen, että ei yksinkertaisesti muista! Siis jos kysyn häneltä, että milloin on vuosipäivämme niin muistaa kyllä päivämäärän, mutta ei vain muista sitä sillon oikeana päivänä. On vain yksinkertaisesti niin huonomuistinen tms.
Mun mielestä tärkeämpää on se muistaminen pitkin vuotta ja koko ajan. En siis tarkoita mitään lahjoja tms. vaan se, että näyttää toiselle välittämistä ja rakkautta. Ja minäkään en ymmärrä, että miksi se on aina MIES, jonka pitäis muistaa vuosipäivä. Ihan samalla tavalla voi vaimokin muistaa..
Vihjaa etukäteen, niin on kaikilla parempi mieli!

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26236756:
Mutta ethän sinä ole miehesi äiti! :O Miehesi muistanee äitienpäivänä omaa äitiään?

No joo, ymmärrän toki pointin, mutta ei minulla kyllä mitään neuvoja ole antaa.

Toi on ikivanha junttiklisee! Äitienpäivänä ei ole väliä, kenestä äidistä on kysymys. Kyllä minä muistan isänpäivänä sekä omaa miestäni lasten kanssa, että omaa isääni. Kun lapset ovat pieniä, eivätkä vielä ymmärrä ja osaa juhlia äitien -ja isänpäivää, niin se on puolison homma opettaa lapsille. Onneksi monet vanhemmat ymmärtävät tämän ja se tuleekin heiltä luonnostaan.

No sepä se kun jonkun pitää hoitaa tuota lasta. Eli melko varmasti nousen äitienpäivänä klo 06 sängystä kun mies nukkuu yhdeksään.

No eihän tällaista kuuluisi olla tavallisinakaan viikonloppuina - ei äitienpäivä ole ainoa päivä, kun äiti saa nukkua! Ärrinmurrin teidän tossujen kanssa. Jakakaa sitä vastuuta yhdessä. Älä nouse sieltä sängystä.

Ei millään pahalla, mutta oletko ihan tohveli? Sopikaa etukäteen, että sinä nukut äitienpäivänä myöhään (JA MUULLOINKIN).

Samaa ajattelin. Miksi just sun pitää nousta ja mies saa nukkua? Kun lapsi herättää aamulla, koppaa miestä kyynärpäällä kylkeen ja sano että sun vuoros. Ja jos tulee vastaväitteitä, mainitse äitienpäivästä.

On se nyt outoa jos miehelle on niin vaikeaa omaa lastaan hoitaa edes yhtenä aamuna vuodessa.

Toi on ikivanha junttiklisee! Äitienpäivänä ei ole väliä, kenestä äidistä on kysymys. Kyllä minä muistan isänpäivänä sekä omaa miestäni lasten kanssa, että omaa isääni. Kun lapset ovat pieniä, eivätkä vielä ymmärrä ja osaa juhlia äitien -ja isänpäivää, niin se on puolison homma opettaa lapsille. Onneksi monet vanhemmat ymmärtävät tämän ja se tuleekin heiltä luonnostaan.

En ole tästä lainkaan eri mieltä, vaikka meidän perheessämme isän- ja äitienpäivät ovatkin ensisijaisesti niitä päiviä, jolloin lapset muistavat isää ja äitiä (toki lasten mukana ollaan puuhaamassa sitä muistamista). Puolisot muistavat toisiaan joulun ja syntymäpäivien yms. lisäksi lähinnä hääpäivänä. Kukin tavallaan. :)

[QUOTE="tillu";26236857]Mitä tuollaisella ukolla tekee. Todellakin heitä se pihalle.[/QUOTE]

Leikin ap:tä: " En voi, ei mies suostu heittymään, pakko se on vaan istua koko päivä sohvalla"