Kaikki naiset saavat huomiota ja katseita ja jotkut sitten luulee sen johtuvan omasta kauneudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taina Tavallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taina Tavallinen

Vieras
Olen todella tavallisen ja mitäänsatomattoman näköinen. Kaikin puolin normaali. Olen joskus ollut ylipainoinen reilumminkin ja nyt sielä hoikassa päässä. En ole sen kummemmin koskaan laittautunut, mutta ihan normaalisti pukeutuva. Eli farkut, tennarit jne..
Yksi ystäväni sanoi, että miehet katsoo kaikkia naisia ja kaikki naiset saavat huomiota. En ollut ajatellut tätä, mutta totta se on.

Miehet katselevat kaikkia naisia. Ei sillä olen kauneuden kanssa mitään tekemistä. Tuskin ne miehet aina kauneuden takia katsookaan,vaan ehkäpä joku luontainen homma, että päät vaan monilla miehillä kääntyy naisten perään.

Totta. Huomaan usein miesten päiden kääntyvän perääni ja ihan keskellä kirkasta päivää saattaa joku tulla juttelemaan ja työpaikan maitomies kehaisee nätiksi. Baarissa tanssittajia riittää.
Olen perusnätti lievästi ylipainoinen ja mielestä ihan perus tallaaja.

Täytyy kyllä myöntää että tässä on perää. Olin nuorempana vallan sievä tapaus, pieni, siro ja hoikka. Nyt olen enemmän mallia äiti... Kiloja jäi raskauksilta enkä todellakaan enää jaksa niin panostaa ulko-olemukseen. Silti tuntuu että olen edelleen "yhtä kovaa kamaa" ;) kuin ennenkin. Katseita saan ja minua lähestytään miesten toimesta. Voisiko kuitenkin olla niin että nuorempana nähtii minussa sievä tyttönen ja nyt hyvän itsetunnon omaavan, aikuinen nainen?

Ja tosiaan jos ajatelleen - onhan ne miehetkin aikuistunut tässä matkan varrella ;) Eli ehkä johtuu siitäkin että nyt ne katsee tulee aikuisilta miehiltä eikä pojan klopeilta, tai vanhemmilta miehiltä joilla on jäännyt teinixi-vaihde päälle?

Olisiko niin, että jokaista katsoo joku, mutta ketään eivät katso kaikki? :)

Omasta puolestani voi sanoa, että en katso erityisesti juuri ketään. Kuitenkin silloin harvoin, kun katson, niin kyllä sillä on erittäinkin paljon tekemistä juurikin kauneuden kanssa. Ihmettelisin todella, mikäli jonkun kohdalla näin ei olisi. :)

• Tykkää
Reactions: Micosa
Paskapuhetta. Miehet ei suinkaan katsele KAIKKIA naisia, mun mieheni on todennut että katsoo

a. naisia jotka on hänen mielestään kauniita

b. naisia jotka on hänen mielestään jotenkin erityisen vastenmielisiä

ja usein kommentoikin minulle että mitä katsomastaan miettii. Ja luulen että tämä pätee monen kohdalla, teen niin itsekin. Mitäänsanomattomat naiset/miehet jää todellakin huomaamatta.

Kun olin nuori ja hyväkroppainen minua todellakin katsottiin, tuijotettin, huudeltiin ja vislailtiin perään. Nyt olen vanhempi, pyöreä ja kasvot ihan nätit tai tavalliset pyöreydestä ja vanhenemisesta johtuen. Nykyään saan katseita harvemmin. Enää ei todellakaan vislata tai huudella perään, mutta se on kyllä ihan positiivista. Inhosin nimittäin niitä vislaajia.

Tästä kun/jos ulkonäkö huononee, muutun luultavasti näkymättömäksi.

Minä saan paljon huomiota osakseni. Eli kyllä niitä katseita ja vislaajia riittää. Saan usein kuulla olevani todella kaunis ja seuran tyrkyttäjiä riittää aina baarijonosta työpaikalle asti.
Mulle tuo miesten huomio on ihan sama, koska olen onnellisesti naimisissa. Olen toki ihan nätti, mutta ylipainoakin on ihan näkyvästi.

Tuo on varmasti ihan totta. Miehet katsovat mua usein. Minä saan kuulla olevani nätti ihan yökerhoista maitokauppaan. Toki positiiviset kommentit ja huomio tuntuvat mukavalta, mutta ovat aika merkityksettömiä loppupeleissä, koska olen jo parisuhteessa. En tiedä onko siis miesten huomiolla tekemistä kauneuden kanssa, vai jonkun muun. Kyllä mä olen ihan kaunis, mutta en mielestäni mikään varsinainen kaunotar. Ylipainoakin ulla on kyllä useita kiloja, mutta vyötärö ihan sopusuhtainen.
Varmasti on miehiä joiden mielestä olen tosi kaunis, mutta osittain varmasti sitäkin, että jokainen vähänkin normaalin näköinen nainen kyllä saa katseita ja kehuja.. näin mä siis ajattelen. En ole mies, niin en voi faktana kertoa:)

Ei se kauneus olekkaan vain jotain tiettyä. Mä esim. huomaan kiinnittäväni huomiota naisiin, joilla vaaleat pitkät hiukset ja vielä jos on kiharat, niin minähän tapitan ihan häiriöksi asti. Katseeni kiinnittyy myös usein naisiin, joilla on vaalea pikä tukka esim. "söpöllä" nutturalla kiinni. Näihin asioihin kiinnitän huomiota oli nainen sitten hoikka tai tukeva. Toki joku yli 25kg ylipaino on off, mutta jos nainen on esim. 168-172 (ihannepituus mielestäni naiselle, mutta pituudella ei ole loppupeleissä MITÄÄN väliä) ja paino on yli 50 ja alle 95 niin mulle kelpaa. Jos vatsa ei löllötä pahoin, niin muuten voi olla vähän reilumminkin tukeva.

Yksi asia mikä kääntää mun katseet on esim. hameita käyttävät naiset. En osaa tarkkaan edes sanoa, miksi jään tapittamaan hameita käyttäviä naisia.

Isot rinnat vetää mua seksuaalisesti puoleensa.

Baarissa saatan kehua nätiksi ja lähestyä naista, jos hänessä joku piirre, joka on mun mielestä ihan yliveto, kuten suuret silmät.

huoh.no tottakai miehet katsoo kauniita naisia.sillä hetkellä kauneimpia naisia joita näköpiirissä on.

jos minihameinen 20v ja 30v ei vaikka niin kaunis nainen,kulkevat eri puolilla katua,usean miehen pää kääntyy sen minihameisen kauniimman perään.
jos kadulla on vaikka nyt VAIn tämä 30v normaalin näköinen nainen,hän SAa katseita. vaikkei parikymppisten bikinibeibejen seassa kiinnittäisi yhtään mitään huomiota samassa miehessä.

ei kaikki naiset saa katseita,mutta jokainen ehkä kuitenkin joskus.ketään ei silti katso kaikki.
tottakai se on niin että kauniimpia katsotaan enemmän,tilanteen mukaan.Tottakai niissä katseissa on kyse kauneudestaKIn. tuskin joku rupsahtanut narkkari saa kovin paljoa katseita miehiltä,verrattuna 18kesäiseen hehkeään neitoon. (tajusin kyllä että se siis on ihan miehen biologiassa että se pää kääntyy,mutta ei se kaikkien perään käänny)

huoh.no tottakai miehet katsoo kauniita naisia.sillä hetkellä kauneimpia naisia joita näköpiirissä on.

jos minihameinen 20v ja 30v ei vaikka niin kaunis nainen,kulkevat eri puolilla katua,usean miehen pää kääntyy sen minihameisen kauniimman perään.
jos kadulla on vaikka nyt VAIn tämä 30v normaalin näköinen nainen,hän SAa katseita. vaikkei parikymppisten bikinibeibejen seassa kiinnittäisi yhtään mitään huomiota samassa miehessä.

ei kaikki naiset saa katseita,mutta jokainen ehkä kuitenkin joskus.ketään ei silti katso kaikki.
tottakai se on niin että kauniimpia katsotaan enemmän,tilanteen mukaan.Tottakai niissä katseissa on kyse kauneudestaKIn. tuskin joku rupsahtanut narkkari saa kovin paljoa katseita miehiltä,verrattuna 18kesäiseen hehkeään neitoon. (tajusin kyllä että se siis on ihan miehen biologiassa että se pää kääntyy,mutta ei se kaikkien perään käänny)

Riippuu miehen iästä. Mä olen 29 ja mun silmissä kyllä 18-vuotias on ihan pikkulikka ja samoin 20-vuotias (ne ketkä arvioin parikymppisiksi, toki joku parikymppinen voi näyttää vaikka 35-vuotiaalta) ei kyllä saa multa mitään katseita. Liian tyttöjä mun makuuni. Mä pidän kyllä naisista ja katseit käännän niiden perään, jotka mun arvion mukaan ovat vähintään 23.

Peesaan kyllä batmania täysin. Täytän kesällä 26. Olisi aika karjua jos tämän ikäinen kiinnittäisi huomonsa 18-vuotiaaseen tyttöön. Kyllä 18v on ihan tyttönen mun silmissä, enkä 18v nää mitään kaunista tai seksuaalista. Sieviä voivat olla, mutta samalla tapaa esim. 6-vuotias siskontyttöni on sievä. Noista 20-vuotiaasta ja 30-vuotiaasta mun katse kyllä kiinnittyisi kolmekymppiseen, sillä parikymppisetkin nään omaan ikään verrattuna vielä liian tyttöisinä.

Mutta varmasti on biologiassa, että miesten päät kääntyvät. Toiset naiset voivat olla esim. vaikka selvästi ylipainoisia tai sitten vaikkapa ihan tavallisen näköisiä, mutta heissä on joku piirre, joka vetää miehiä puoleensa, kuin hunaja nalle puhia.

Pikkusiskoni on 20. Vaikka sen ikäinen olisi kuinka timmissä kunnossa, niin tuntisin itseni lapsiin sekaantujaksi, jos kostellesin edes tuon ikäistä. Toki toiset näyttävät vanhemmilta, mutta tuo ikäverttaus nyt oli typerä. En itse kolmekymppisenä aikuisena miehenä kyllä nää mitään viehättävää pariymppisissä tai saati nuorempina, vaan ovat teinejä mulle.
Varmasti ero pienenee ikää myöten ja esim. viisikymppinen voi kyllä nähdä kolmekymppisen kauniina ja haluttavana.

Mitä tarkoitetaan katseella? Varmasti jokaista kaupassakävijää katsoo joku, onko se tämä kuuluisa katse? En mä ole huomannut et kiinnittäisi mitenkään erityisesti ihmisten huomiota kaupoissa mutta kyllähän mä huomaan et mua katsotaan. Ihan niin kuin mäkin katson kaupassa muita ihmisiä. Ihmeellistä se olisi jos kenenkään kanssa ei ole katsekontaktia edes hetkellisesti koko kauppareissun aikana.

[QUOTE="Batman";26248026]Riippuu miehen iästä. Mä olen 29 ja mun silmissä kyllä 18-vuotias on ihan pikkulikka ja samoin 20-vuotias (ne ketkä arvioin parikymppisiksi, toki joku parikymppinen voi näyttää vaikka 35-vuotiaalta) ei kyllä saa multa mitään katseita. Liian tyttöjä mun makuuni. Mä pidän kyllä naisista ja katseit käännän niiden perään, jotka mun arvion mukaan ovat vähintään 23.[/QUOTE]

No täytyyhän sun jonkun verran edes vilkaista et voit arvion iästä tehdä :whistle:

No pääasiassa minua viehättää lähinnä itseni ikäiset naiset. Ellen olisi naimisissa ja etsisin naista, niin kyllä mun alaikäraja kaikessa olisi 25v (olen 32). Toisaalta koko olemus vaikuttaa paljon.
Jos se parimyppinen on pukeutunut esim. kovin naisellisesti, niin voin katsoakkin vähän sillä silmällä. Mutta jotkut mikroshortsit, kireät housut, oikein lyhyt hame tms kielii minulle teiniydestä, pikkutyttömäisyydestä ja keskeneräisyydestä, eli ei kiitos.

Varmasti ihan luonnollista, että eniten kiinnostaa lähinnä omaa ikää olevat naiset. Oma mieheni sanoi joskus, että jos ei ole samaan aikaan ehtinyt olemaan alakolussa, niin silloin on liian nuori ja tämä tarkoittaa siis että max 5-vuotta nuorempi.
Olen nuori itsekin, mutta 18-vuotias on kyllä tosi nuori, kun ajattelen olleeni 18v lukion tokalla. Olisi todella järkyttävää jos aikuiset miehet ziigailisi 18-vuotiaita, joten hyvä näin.

Tosi lyhyet hameet ja shortsit ovat varmaan off kaikenikäisillä, ellei olla rannalla. Itse katson kyllä yleensä, että mekossa tai punteissa olisi säädyllinen pituus, mutta esim. viimekesänä mieheni laittoi yhdet shortsit mulle "käyttökieltoon", koska olivat liian lyhet ja huoramaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26248180:
Jos joku katsoo mua tavallista pidempään, ekana ajattelen, että mulla on takki nurinpäin, sapuskaa rinnuksilla tai nenästäni valuu verta :snotty:
Kylla Algoma vois vahata sua vaikka koko paivan ilman mitaan noita sun mainitsemia virikkeita.

Täytyy kyl sanoa, et itse nykyään niin vähän katon ketään, et huomaisin katteleeko kukaan mitenkään erikoisemmin. Yleensä ottaen koen katseet vastenmielisiksi, ihan siks et tuntuu et harvempi katsoja varmaan ajattelee mielessään tyyliin et "onpa mukavan oloinen tyyppi, ois kiva tuntea toi paremmin", toki näitäkin voi olla. Mut pikemminkin ne aattelee joko "panisin" tai en panis", ja semmosta huomiota en kaipaa.

Yhteistyössä