Kaikki naiset saavat huomiota ja katseita ja jotkut sitten luulee sen johtuvan omasta kauneudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taina Tavallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huoh.no tottakai miehet katsoo kauniita naisia.sillä hetkellä kauneimpia naisia joita näköpiirissä on.

jos minihameinen 20v ja 30v ei vaikka niin kaunis nainen,kulkevat eri puolilla katua,usean miehen pää kääntyy sen minihameisen kauniimman perään.
jos kadulla on vaikka nyt VAIn tämä 30v normaalin näköinen nainen,hän SAa katseita. vaikkei parikymppisten bikinibeibejen seassa kiinnittäisi yhtään mitään huomiota samassa miehessä.

ei kaikki naiset saa katseita,mutta jokainen ehkä kuitenkin joskus.ketään ei silti katso kaikki.
tottakai se on niin että kauniimpia katsotaan enemmän,tilanteen mukaan.Tottakai niissä katseissa on kyse kauneudestaKIn. tuskin joku rupsahtanut narkkari saa kovin paljoa katseita miehiltä,verrattuna 18kesäiseen hehkeään neitoon. (tajusin kyllä että se siis on ihan miehen biologiassa että se pää kääntyy,mutta ei se kaikkien perään käänny)

Taidat olla tosi nuori itse?

Pidän kyllä hyväkroppaisista ja naisellisesti pukeutuneista naisista, mutta minihame on kauhea ja tuo mieleeni maksullisen naisen. Säädyllinen ja seksikkäin pituus on vähän yli polvimitta. Lyhyempää ja näyttävämpää voi pukea makuuhuoneessa tai rannalla. Kyllä mun huomio kiinnittyisi siihen kolmekymppiseen, koska 18-vuotiaat nään vielä teinityttöinä. Vaikka itse olen 22 ja iällisesti 18-vuotias olisi mua lähempänä. Tässä iässä ehkä sitten kokeneempi kiinnostaa.. tiedä häntä.

Ei niillä katseilla tosiaan ihan aina voi olla tekemistä kauneuden kanssa, enemmänkin kiinnostavuuden. Tarkotan siis jotain piirrettä, vaatetta, asustetta, hiuksia... Ja siis myös epämiellyttävällä tavalla kiinnostavia. Tai voi muistuttaa jotakuta muuta. Miehillä on siis varmasti monta motiivia tuijottaa naisia. Ja niitä mikroshortseja tai liian tyrkkyjä tissejä voi varmaan katsoa myös hiukan myötähäpeällä eikä aina seksuaalisesti innostuneena...

Nää perustuu siihen miten itte kyyläilen ihmisiä kaupungilla kulkiessani. Jollain voi olla aivan valtava nenä, kiinnostava piirre jollain tavalla. Joku toinen on hankkinu just sellaset kengät kun ite olen miettiny, niitä tulee tuijotettua kiinnostuneena. Joku hiusleikkaus voi olla kiinnostava, tai väri, tai järkyttävä juurikasvu. Joku vaan kävelee hauskasti ja kiinittää huomioni. Joku on voinut yhdistää vaatteita ja tyylejä ihan merkillisesti. .... tulee siis sukupuoleen katsomatta katseltua ihmisiä, enkä heistä kenestäkään ole sen enempää kiinnostunut. Joskus tekis mieli oikein ottaa kuva jostakusta kun ei kehtaa liiaksi tuijottaa. :)

Ja mä luulen et mua katsotaan koska mä katson, ja usein hymyilen ihmisille. :) Ja usein pukeudun hiukan merkillisesti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26248180:
Jos joku katsoo mua tavallista pidempään, ekana ajattelen, että mulla on takki nurinpäin, sapuskaa rinnuksilla tai nenästäni valuu verta :snotty:

Sama täällä. Kerran kaupungilla ihmettelin, että mitä ihmiset tuijottavat, niin kotona peilistä näin valtavan punaisen finnin istuvan nenäni päällä.

Ja kyllä varmasti pitkä vaalea tukkainen pitkäsäärinen nainen minihameessaan ja korkokengissään huomataan varmemmin, kuin tuulipukuun ja vaaleanpunaiseen pipoon sonnustautunut meikkaamaton meikäläinen (tuli viimeeksi paikallisessa todettua)

Mitäs jos se mies katseleekin rähmää silmäkulmassasi tai hampaankoloon tarttunutta paprikan palaa... Kyllähän naisetkin pitävät silmänsä auki, että näkisivät eteensä, ja siinä ohessa seuraavat liikettä ja ihmisiä. Ei se mitään tarkoita jos katseen johonkin hetkellisesti kohdistaa. Toki miehet tuijottavat rintoja ja persettä, mutta ei se naisen arvoa ihmisenä korota, vaikka miehet objektina pitävätkin. Niinhän ne pitävät meitä kaikkia. Tavalla tai toisella. Emmehän mekään jää sen kummemmin miettimään sitä komeaa äijää, jonka treenattuun kroppaan katseemme hetkellisesti takertuu. Kyllä se nopeasti unohtuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katselen naisia, en osaa hävetä, pahoittelen. Toki sitä pidempään mitä enemmän omaan makuun. Se onko hän jonkun muun mielestä kaunis, ei minun kassejani puristele.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26248180:
Jos joku katsoo mua tavallista pidempään, ekana ajattelen, että mulla on takki nurinpäin, sapuskaa rinnuksilla tai nenästäni valuu verta :snotty:
mutta katsoo silti.

[QUOTE="vieras";26247628]
Tästä kun/jos ulkonäkö huononee, muutun luultavasti näkymättömäksi.[/QUOTE]

Minusta on aivan ihanaa olla keski-ikäinen nainen juuri tuon näkymättömyyden vuoksi. Tuntuu, että voi liikkua melkein missä tahansa huomaamattomana ja toisaalta paikkaan kuuluvana, toisin kuin nuorempana, jolloin muut ihmiset kiinnittivät enemmän huomiota sekä ulkonäköön että läsnäoloon eri paikoissa.

Jaa. Mä en ole huomannut, että mua olisi koskaan katsottu. En käänny kävellessäni kurkkimaan, kääntyykö miesten päät.

Sama juttu mulla:D Joskus jos joku töllää siis vastaan tullessa, koen asian kiusalliseksi ja katselen muualle. Tosin yleensä porskutan eteenpäin sellaista vauhtia ja omissa maailmoissani, että en huomaa edes vastaantulevia, kunhan tarpeeksi ajoissa väistääkseni.

Pakko kyllä kommentoida tuota yhtä viestiä, jossa vertauksissa vilisi ikä. Ei kyllä kukaan aikuinen mies katsele 18-vuotiasta. Jos katselee, niin silloin kyllä kiinnostaa pikkutytöt ylipäätään enemmän..
Täytän pian 27-vuotta ja kyllä alle parikymppiset ovat ihan teinejä mun silmissä, enkä nää siis heissä mitään kaunista tai seksikästä. Lähinnä samalla tavalla herttaisia voivat olla, kuten lapsikin.
Oma katseenikin kiinnostuisi enemmän siitä kolmekymppisestä.
Eikä iällä välttämättä ole kauneuden tai seksikkyyden kanssa tekemistä. Oman arvion mukaan alle 22v on liian nuori kaikella tapaa ja yli 40v liian vanha. Tottakai "ikärajat" muuttuu itseni vanhetessa.

Katselen naisia. Joskus saatan jäädä toljottamaan jotankin naista, koska mulla on hyvä kasvomuisti ja saatan muistaa kasvot ja sitten miten mistä helkutista tuo on tuttu. Joskus saatan jääädä tuijottamaan jotakin siksi, koska muisuttaa niin kovaa vaikkapa yhtä siskoistani/serkuistani jne.

Baarissa saatan jutella ja flirttailla, koska se nyt on vaan tapa ja muutkin tekevät niin.

Harvoin katselen vastaantulijoita, enkä tiedä kuinka moni katsoo minua. Harvempi, luulisin.

Mutta siis, mä oon ihan tyytyväinen siihen että katselen jotain muuta kuin ihmisiä, ja kuuntelen musiikkia enkä kuule, mitä muut sanovat, sillä se huomio mitä saa on harvemmin sellaista, että minun varsinaisesti kiinnostaisi ottaa sitä vastaan.

Ai ei vai?:D Ei se 18v nyt enää niin pikkutyttö ole eikä katsominen ole merkki pedofiliasta. Ootte te kyllä hulluja.

Kyllä se 27-vuotiaan silmissä on, kun jo 24-vuotiaanakin pidin heitä aika tyttöinä. He ovat lukion kakkosluokkalaisia ja esim. siskopuoleni on lukion tokalla. Tuon ikäiset ovat kyllä pikkutyttöjä liki 10-vuotta vanhemman silmissä ja veikkaampa, että hyvä näin.

No näin 32-vuotiaana 25-vuotias menee joka tavalla, mutta 25-vuotiaana en olisi kiinnostunut 18-vuotiaasta edes katseellani, ellei tämä 18v olisi näyttänyt sitten ikäistään vanhemmalta.

Kyllä se 27-vuotiaan silmissä on, kun jo 24-vuotiaanakin pidin heitä aika tyttöinä. He ovat lukion kakkosluokkalaisia ja esim. siskopuoleni on lukion tokalla. Tuon ikäiset ovat kyllä pikkutyttöjä liki 10-vuotta vanhemman silmissä ja veikkaampa, että hyvä näin.

Niin, sinun mielestäsi näin;) Mutta ei nyt ihan tosissaan kannata ajatella, että kaikki muut, ja miehet, ajattelevat samalla tavalla. Harva aikuinen mies nyt haluaa esim. seurustella noin nuoren kanssa, mutta hyvinkin saattaa pitää kauniina ja seksikkäänä "siinä mielessä".

Niin, sinun mielestäsi näin;) Mutta ei nyt ihan tosissaan kannata ajatella, että kaikki muut, ja miehet, ajattelevat samalla tavalla. Harva aikuinen mies nyt haluaa esim. seurustella noin nuoren kanssa, mutta hyvinkin saattaa pitää kauniina ja seksikkäänä "siinä mielessä".

No itse epäilen. En kyllä pysty ja osaa pitää seksikkäinä noin nuoria siinä mielessä. Siis kauhistus ajatellakkin.

En kyllä sekaannu edes ajatuksissani alle parikymppiseen, vaikka olen "vasta" 25 itse. Parikymppinenkin on kyllä usein liian tyttömäisen näköinen mulle ollakseen mielestäni seksikäs.

Varmasti ihan luonnollista, että eniten kiinnostaa lähinnä omaa ikää olevat naiset. Oma mieheni sanoi joskus, että jos ei ole samaan aikaan ehtinyt olemaan alakolussa, niin silloin on liian nuori ja tämä tarkoittaa siis että max 5-vuotta nuorempi.
Olen nuori itsekin, mutta 18-vuotias on kyllä tosi nuori, kun ajattelen olleeni 18v lukion tokalla. Olisi todella järkyttävää jos aikuiset miehet ziigailisi 18-vuotiaita, joten hyvä näin.

Tuosta olen kyllä eri mieltä. Hyvin monet miehet katselevat kaikkia kauniita naisia, jotka ovat puberteetti-iän ylittäneitä.

On joukossa myös miehiä, joilla on sanonta "v---- se on vammasellakin" ts. kaikki käy kun on vaan nainen. Enemmistö miehistä ei kuitenkaan toteuta tätä elämänfilosofiaa.

[QUOTE="vieras";26249266]Huomaatko sä et naiset katselisi sua?[/QUOTE]

En oikeastaan, paitsi tietty ne tilanteet missä toinen jää katsomaan kun minä katsoin häntä, mutta ei kai se ole sama asia. Leveällä hymyllä saa monasti hauskoja reaktioita aikaiseksi :D

Minä tuijotan ihmisiä kadulla ja se voi johtua useista seikoista. Yleensä henkilön ulkonäössä on jotain sellaista, mikä kiinnittää huomion, hyvässä tai pahassa.

Olen huomannut, että joskus ihmiset jäävät tuijottamaan minua. Eilen joku mies sanoi kadulla, että sinä olet näyttävän näköinen nainen. Muuten en tiedä syitä ihmisten katseille, eikä sillä tavalla kyllä kiinnostakaan.

Yhteistyössä