0
007
Vieras
huoh.no tottakai miehet katsoo kauniita naisia.sillä hetkellä kauneimpia naisia joita näköpiirissä on.
jos minihameinen 20v ja 30v ei vaikka niin kaunis nainen,kulkevat eri puolilla katua,usean miehen pää kääntyy sen minihameisen kauniimman perään.
jos kadulla on vaikka nyt VAIn tämä 30v normaalin näköinen nainen,hän SAa katseita. vaikkei parikymppisten bikinibeibejen seassa kiinnittäisi yhtään mitään huomiota samassa miehessä.
ei kaikki naiset saa katseita,mutta jokainen ehkä kuitenkin joskus.ketään ei silti katso kaikki.
tottakai se on niin että kauniimpia katsotaan enemmän,tilanteen mukaan.Tottakai niissä katseissa on kyse kauneudestaKIn. tuskin joku rupsahtanut narkkari saa kovin paljoa katseita miehiltä,verrattuna 18kesäiseen hehkeään neitoon. (tajusin kyllä että se siis on ihan miehen biologiassa että se pää kääntyy,mutta ei se kaikkien perään käänny)
Taidat olla tosi nuori itse?
Pidän kyllä hyväkroppaisista ja naisellisesti pukeutuneista naisista, mutta minihame on kauhea ja tuo mieleeni maksullisen naisen. Säädyllinen ja seksikkäin pituus on vähän yli polvimitta. Lyhyempää ja näyttävämpää voi pukea makuuhuoneessa tai rannalla. Kyllä mun huomio kiinnittyisi siihen kolmekymppiseen, koska 18-vuotiaat nään vielä teinityttöinä. Vaikka itse olen 22 ja iällisesti 18-vuotias olisi mua lähempänä. Tässä iässä ehkä sitten kokeneempi kiinnostaa.. tiedä häntä.