Kaikki naiset saavat huomiota ja katseita ja jotkut sitten luulee sen johtuvan omasta kauneudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taina Tavallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se 27-vuotiaan silmissä on, kun jo 24-vuotiaanakin pidin heitä aika tyttöinä. He ovat lukion kakkosluokkalaisia ja esim. siskopuoleni on lukion tokalla. Tuon ikäiset ovat kyllä pikkutyttöjä liki 10-vuotta vanhemman silmissä ja veikkaampa, että hyvä näin.

Sinäkö ajattelet kaikkien ihmisten puolesta? Iästä yksinään voi päätellä hyvin vähän, millainen ihminen on ihmisenä kasvuvaiheen jälkeen. Kaikki kehittyvät henkisesti eri tahtiin, jokainen on yksilö. Itse olin esim. jo peruskoulussa joissain tietyissä asioissa pitkälti samanlainen kuin tänäänkin olen päälle kolmekymppisenä. Joku toinen taas on enemmän ihan eri ihminen. Asiaan vaikuttavat niin geenit kuin henkilöhistoria, mutkia ei voi oikoa.

Ikänumero ei ylipäätään ole kovin olennainen tekijä ihmissuhteissa kuten ei myöskään asuinpaikka/maa tai yhteiskuntaluokka. Ainoa olennainen tekijä on yksinkertainen _tunne_ niin kauan kun molempien toiveet ja tahto ovat edustettuina itsenäisinä ihmisinä. Toki voidaan sopia, että tietty numero oikeuttaa tiettyihin asioihin. Mutta tämä on vain käytännön pakko asioiden hoitamiseksi toimivasti, ei itsessään reaalimaailman "totuus". Samalla lailla esim. maisterismies Kälviältä ei välttämättä "oikeasti" ole minkään tietyn muotin mukainen verrattuna duunariin Helsingistä.

Juupa juu. Eihän maailma toimisikaan, jos vain kauniit ja hyvännäöiset naiset saisi huomiota. Hyvä, että miehet jaksaa katella myös taviksia ja rumiakin. Mutta ihan miesten mielipiteenä voin kertoa, että enemmän silmä kuumaan pakkaukseen hakeutuu. Ja kyllä, se johtuu useimmiten kauneudesta.

En ole kyllä huomannut, että mua katsottais, kun tuolla ulkona käppäilen yksin tai kaverien kanssa. Itse asiassa en ole edes kiinnittänyt huomiota koko asiaan.

Juupa juu. Eihän maailma toimisikaan, jos vain kauniit ja hyvännäöiset naiset saisi huomiota. Hyvä, että miehet jaksaa katella myös taviksia ja rumiakin. Mutta ihan miesten mielipiteenä voin kertoa, että enemmän silmä kuumaan pakkaukseen hakeutuu. Ja kyllä, se johtuu useimmiten kauneudesta.

Totta. Ja kauneus on katsojan silmissä. Esim. itseäni etoo kaikki suomenruotsalaiset bikiniblondit. Pidän mustatukkaisista rock-tyylisesti pukeutuvista naisista ja tatskat on plussaa.

tuli mieleen, kun mulle tuli tosi kiusallinen olo tossa yks päivä kun kävelin rappusia ylöspäin terveysasemalla, ja mun perässä tuli kaksi miestä jotka vislasivat ja huutelivat perään. kiva siinä sitten kävellä niitä rappusia ylös saakka, kun suorastaan tunsi ne katseet persuksissa:snotty:

Olen mielestäni tavallisen näköinen enkä koskaan, edes nuorempana, ole huomannut saavani mitään erityisiä katseita. Toki ihmiset saattaa katsoa ohi mennessään, mutta niin minäkin teen, ilman että se tarkoittaisi mitään. Koskaan en ole huomannut kenenkään kääntävän päätään minun takiani, saatika että olisi vihelletty perään tai jopa tultu sanomaan mitään.

Ystäväni on pieni, alle 150 cm ja kertoo olevansa miesten mieleen, koska miehet katsovat häntä paljon. Joskus yhdessä baarissa oltuamme on ystävä saattanut mainita kuinka "tuokin katsoo" jne. ja on todella otettu. Minä taas olen tulkinnut ne katseet hieman toisin, joko ne on olleet niitä samoja katseita mitä nyt ohimennessä normaalisti ihmisiä saatetaan katsoa tai sitten hieman ihmetteleviä katseita pituuden takia (etenkin takaapäin näyttää lapselta, muutama mies on näin todennut minulle, ei koskaan suoraan ystävälle). En tietenkään mitään näistä ole sanonut ystävälleni, mutta mielestäni tästä voi huomata sen että ihmiset tulkitsee katseita hyvin eri tavalla.

Mua kyllä katsotaan ja tuijotetaan, mutta ekana tulee mieleen että siksi kun istun pyörätuolissa.
Naamasta nätti ja laittaudun kyllä aina. Mieheni mielestä ainakin olen kaunis :D

Miehet katsoo monesta syystä, mutta ei ne miehet kaikkia naisia todellakaan katso. Osa katsoo nuoria ja nättejä, osa taas vanhoja ja rumia. Ja syyt katsomiseen on monet. Mutta väittäisin, jos nainen on ulkoisesti mitäänsanomaton, niin ei häntä kukaan huomaa.

Varmasti ihan luonnollista, että eniten kiinnostaa lähinnä omaa ikää olevat naiset. Oma mieheni sanoi joskus, että jos ei ole samaan aikaan ehtinyt olemaan alakolussa, niin silloin on liian nuori ja tämä tarkoittaa siis että max 5-vuotta nuorempi.
Olen nuori itsekin, mutta 18-vuotias on kyllä tosi nuori, kun ajattelen olleeni 18v lukion tokalla. Olisi todella järkyttävää jos aikuiset miehet ziigailisi 18-vuotiaita, joten hyvä näin.

Tosi lyhyet hameet ja shortsit ovat varmaan off kaikenikäisillä, ellei olla rannalla. Itse katson kyllä yleensä, että mekossa tai punteissa olisi säädyllinen pituus, mutta esim. viimekesänä mieheni laittoi yhdet shortsit mulle "käyttökieltoon", koska olivat liian lyhet ja huoramaiset.
Tiedoksesi, 18-vuotias on täysikäinen ja ihan vapaata riistaa yhtä lailla parikymppisille kuin nelikymppisille miehillekin. Aikuisia ei kaikista tule koskaan.

En kyllä sekaannu edes ajatuksissani alle parikymppiseen, vaikka olen "vasta" 25 itse. Parikymppinenkin on kyllä usein liian tyttömäisen näköinen mulle ollakseen mielestäni seksikäs.

Olen huomannut että jos kyse on tuntemattomasta naisesta, miehet ovat surkeita arvioimaan tämän ikää. Pystytkö muka esim. yökerhossa jossa kaikki naiset ovat melkoisen laittautuneita arvioimaan kuka on 20v ja kuka 25v?

Miehille se on nyt oikeastaan se ja sama, minkä näköinen hevonpersenaama nainen on, kunhan on isot rinnat ja hyvä perse. Kun reikähän se on rinkelilläkin ja kukkiihan se perunakin ;)

Tosi lyhyet hameet ja shortsit ovat varmaan off kaikenikäisillä, ellei olla rannalla. Itse katson kyllä yleensä, että mekossa tai punteissa olisi säädyllinen pituus, mutta esim. viimekesänä mieheni laittoi yhdet shortsit mulle "käyttökieltoon", koska olivat liian lyhet ja huoramaiset.

Ei kai kukaan enää nykyaikana ajattele joistain shortseista, tai yleensä vaatteista, että ne ovat "huoramaiset"?! Vähän ihmetyttää suhde, jossa mies tuolla lailla säätelee puolisonsa pukeutumista ja rankkaa tämän vaatteita huoramaisiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Labran täti;26252188:
Olen huomannut että jos kyse on tuntemattomasta naisesta, miehet ovat surkeita arvioimaan tämän ikää. Pystytkö muka esim. yökerhossa jossa kaikki naiset ovat melkoisen laittautuneita arvioimaan kuka on 20v ja kuka 25v?

Minua ei edes kiinnosta juuri ihmisten ikä, paitsi olen huomannut että melkein aina nainen, jonka saan kuulla tai selvästi huomaan olevan minua vanhempi, ei ole kiinnostava. Syy ei kuitenkaan ole iässä vaan ulkonäössä.

Jo kolmeakymppiä lähentelevät naiset eivät useinkaan (toki poikkeuksia on) ole enää kauniin ja hehkeän näköisiä mielestäni. Ilman muuta he iältään kelpaisivat. Monesti jotenkin väsyneemmän oloisia, vähemmän hyvässä kunnossa ja myös vähemmän huoliteltuja. Luultavasti jo ihan biologiani sanelee, että he eivät ole huippuhedelmällisiä lisääntymiseen. Ihminenhän seuraa (mies ja nainen) hedelmällisyyden merkkejä muissa ihmisissä usein huomaamattaan.

Yhteistyössä