Olen humalassa ja mulla on tylsää, saa kysyä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26254360:
Olen juonut kolme alkon lonkeroa ja olen ihan kännissä :laugh: Ja en juo yksin, mulla on palsta :heart: ööö..en minä kehtaa baariin ku aamulla lauletaan kakkukahvien kanssa ja aika noloa jos äiti oksentaa vessassa :snotty:

Jos joisin yhden siiderin lisää, olisin jo hyvin iloisessa nousuhumalassa :D Helppoa ja halpaa, kun harvoin juo :laugh:

En siis juo, enkä polta..Mut nyt pitää lähteä röökille ja ottaa vielä yksi Toisellekkin (neljännelle jalalle) ja kysyä itseltään sitten jotain. Kamalann hiljanen ilta? Mitä te touhuutte??? Jotain miehen kanssa? Pitäsköhän munkin..:p

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26254389:
Se onkin todella hyvää sekin..Minulla pienellä on niin onneton viinapää. Pitää alkaa joka ilta harjotella juomalla jotain.. :D Juon nyt tätä kun mies toi niin ei voinut valita. Normisti karpalo tai kulta on hyvee :p
juuri niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26254464:
Tietty! Missäs reissussa? Töissä vai huvikseen?

No huvikseen huvikseen. Tosin mä olen sitä mieltä, että päästään terveet ihmiset ei harrasta tuollaista huvikseen... Mies on rogaining-kisoissa.

Lainaus Salpaus-Rogaining sivuilta: "Rogaining on aikarajoitteista suunnistusta jossa haetaan vapaassa järjestyksessä niin monta rastia kuin tietyssä ajassa ehditään. Rastit on pisteytetty vaikeusasteen ja etäisyyden mukaan – eli ulkoilijoille löytyy helppoja lähirasteja, mutta kartan kulmien soilta ja tiheiköistä löytyy haluttaessa myös haastetta!" Ja nuo hullut vetää sen 12 h mettässä, 12.00-24.00 :headwall:

Et missään nimessä ole yksin.
Olen juonut ehkä 7 lonkeroa, seuranani ainoastaan palsta ja mies sen verran mitä pleikkarilta ehtii :D

Koska olet tullut aktiiviseksi? Muistan, että aloin näkemään nimiemerkkiäsi vähän oman rekisteröitymiseni jälkeen.

Miksi palstailet?

[QUOTE="mama";26254349]En oo koskaan ymmärtäny kuka haluaa juoda yksin. Ihan alkoholin hukkaamista :D Samaa mietin jos juo ja ei mene baariin.[/QUOTE]

Mitäs jos menee selvinpäin baariin?
Tai juo kavereiden kesken pari ja menee sitten baariin juomaan limsaa?

Yhteistyössä