Mies toi lonkeroita ja sanoi et otahan tuosta ja minähän otin.. En juo juuri koskaan ja tämähän nousee hattuun,jukoliste! ja kaikille is-ilmoituksista innostuneille tiedoksi, mies on täällä selvinpäin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26254360:Olen juonut kolme alkon lonkeroa ja olen ihan kännissäJa en juo yksin, mulla on palsta :heart: ööö..en minä kehtaa baariin ku aamulla lauletaan kakkukahvien kanssa ja aika noloa jos äiti oksentaa vessassa :snotty:
juuri niin.Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26254389:Se onkin todella hyvää sekin..Minulla pienellä on niin onneton viinapää. Pitää alkaa joka ilta harjotella juomalla jotain..Juon nyt tätä kun mies toi niin ei voinut valita. Normisti karpalo tai kulta on hyvee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26254464:Tietty! Missäs reissussa? Töissä vai huvikseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26254527:Kuulostaa hauskalta! "oi jospa oisin voinut olla muuukaaanaa"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26254590:Mitä/kuka/missä?