Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Repsa";26271274]No koeta jaksaa, tsemppiä! Pian se on ohi ja pääset perheen luo taas :)[/QUOTE]

Kiitos:), kyllä en myöskään usko, että kohta tämä paska poissa, se o niin hieno lahja, ettei tarvitse kantaa siitä ja miettiä muutoksia mitä tästä vois tulla eli Hpv:sta ja kaverin kautta sain tietä että on hoitoa mutta vain Mexicossa, huh:D mutta mä olen crazy, niin kuin mun 2 tuttua jotka lensivät Europasta sinne hoidettavaksi itseä ja nyt ovat onnellisia

Se toimii sillä tavalla, kun Hpv pääse elimistöön se poista E2 geeni tai muuta siitä ja saan pahan geenin E6 ja E7, tää rokote just poista E7 ja E6 geenin ja tulee takaisin se E2. Nyt kyllä tuntu niin kuin hän sanoi eli oireet, kipu joka paikassa, mutta se pitää olla siks kun elimistö alkoi nyt taistella siitä vastaan, se antoi onneks kipu lääkeitä:x, miehellä vaan ei mitään oireita, mulla niin kuin aina ihan kaikista

Aika erikoista että aamukuudelta kirjoitat ilman ääkkösiä ja klo 18 olet ne näköjään löytänyt...

Kärsitkö aikaerosta?

kyllä kärsin, aika huono olo, mutta pakko kestää, aikaero+rokote+raskas lento, on aika pahaa yhdistelmä minulle, mä sain jopa täällä lääkäriltä noin samoja lääkkeitä kun opamox, kun sain taas pitkästä aika lennon jälkeen aika pahan kohtauksen ja sellaista ei mulla ollut varma 3vuotta tai en ole ollenkaan paniikkista kärsinyt pitkään

kyllä kärsin, aika huono olo, mutta pakko kestää, aikaero+rokote+raskas lento, on aika pahaa yhdistelmä minulle, mä sain jopa täällä lääkäriltä noin samoja lääkkeitä kun opamox, kun sain taas pitkästä aika lennon jälkeen aika pahan kohtauksen ja sellaista ei mulla ollut varma 3vuotta tai en ole ollenkaan paniikkista kärsinyt pitkään

O-ou... Miten sun paniikkikohtaukset ilmenee?

missään Europassa ei tehdään veikokkeet jossain tutkitaan E6 ja E 7 geenit, kun jos mulla vielä jonkin verran jää, ne lisää 1-2 rokotetta/annosta, sitten se on 100% pois. Mutta se usko mun ikäisille on mahdotonta että jotain jää, kun kaikilla mun ikäisillä 100% poistettu oli kyseinen virus, vain 2-3 tosi sairasta vanha ihmistä oli kellä jotain jäi, mutta kun lisäsivät 1-2 annosta se oli poissa kokonaan. Voin mä toki täälläkin käydä Biopsiassa ja siellä tutkitaan kans hpv, mutta mä silti haluan olla varma siks sanoin että haluan tulla, vaikka ei vältämättä tarvitse, mutta ihan oman mielirauhan vuoksi vain

Kiva kun meet vielä kontrolliinkin Meksikoon, etkä Suomeen. Niiden kusetus muodostuu näinollen täydelliseksi. Eihän susta tietysti Meksikossa mitään vikaa löydy.

Miten voi ihminen olla noin pönttö.

Mene nyt hyvänen aika tutkimuksiin Suomessa, tai edes muualla kuin siellä missä otat ne rokotteet.

Kiva kun meet vielä kontrolliinkin Meksikoon, etkä Suomeen. Niiden kusetus muodostuu näinollen täydelliseksi. Eihän susta tietysti Meksikossa mitään vikaa löydy.

Miten voi ihminen olla noin pönttö.

Mene nyt hyvänen aika tutkimuksiin Suomessa, tai edes muualla kuin siellä missä otat ne rokotteet.
Luuletko että olen tyhmä tai luuletko että vain Suomessa osataan hoita?:) ou god.....
ja minkälaiset kontrollit onko hpv tai ei, no kun ei näitä ees tutkitaan, mutta mä näen kun teen biopsia, onko enää poikkeava papa ja hpv

Niin, Meksikossako? Siellä mistä saat rokotteet.

Järki käteen.

ihme miten täälläkin ihmiset hengissä ja heitä on vielä enemmän kuin koko Suomessa:). Myö ihme miten mun kaverilla hävisi Carsinoma In situ ja toisella Cin 3 ja hän teki kotimaassa biopsia. Varma joku ihme tapahtui, niinpä tuskin Meksikolainen rokote auttoi, varma kotimaassa joku teki virhen:(. Niinpä Suomi on paras, vain Suomesta kaikki hoidot löytyy eikö niin?

ihme miten täälläkin ihmiset hengissä ja heitä on vielä enemmän kuin koko Suomessa:). Myö ihme miten mun kaverilla hävisi Carsinoma In situ ja toisella Cin 3 ja hän teki kotimaassa biopsia. Varma joku ihme tapahtui, niinpä tuskin Meksikolainen rokote auttoi, varma kotimaassa joku teki virhen:(. Niinpä Suomi on paras, vain Suomesta kaikki hoidot löytyy eikö niin?

No ei ne ainakaan Meksikosta löydy. Varmaan vihoviiminen maa, missä voi luottaa lääkäreihin. :D

jos täällä lääkärit olisivat halunnet mua kusetta, niin tuskin se olisi sanonut että älä tuu 3kk päästä, biopsia riitä Suomessa, mutta jos mä aloitin hoitamaan sen paskan pois, niin mä haluan että tehdään myös verikoket mulle ja olen aivan varma ettei siellä jäänyt mitään, vaikka hänen mielestä sellaista tapausta ei ole mun ikäsillä kellä se ei poistu 6rokoten jälkeen:) ja taas, eikö ihme että mun kaverilla kaikki parantunut, ei hpv eikä muutoksia.... silti täällä uskotaan että vain pienessä Suomessa kaikki osataan

parantaako toi rokote vaan hpv:n vai estääkö tartunnatkin? eli kannattaisiko sun ottaa vielä se uudet tartunnat estävä rokote, muutenhan voit saada hpv:n uudestaan vaikka huomenna.

ei tietenkään, no hyvää kun oot aivopestetty:), mä en onneks ole. Meksikossa löytyy sellaiset hoidot, jotka ei ole hyväksytty missään muualla ja monet pelastivat jopa hengen täällä, ainakin jotka asuu Yhdysvallassa.). Mitäs tähän sanot?

En usko että kenenkään henkiä on pelastettu, sinulle on vaan mainostettu niin.
Toisekseen, sille lienee joku syy, ettei rokotetta ole muualla hyväksytty.

[QUOTE="Zap";26272274]Oletko koskaan miettinyt miksi niitä ei ole hyväksytty missään muualla?[/QUOTE]
koska ei ole tarpeeks tutkittu muissa maissa ja on monta muuta syitä, mutta täällä kun niin paljon ihmisiä, ei ihmee että täällä on keksitty enemmän, tarkoitan just lääketietellista

Yhteistyössä