Kävin samalla hakemaan Mehiläisestä paperia ja soitin pyysin Tyksin paperit papasta, todista teille yhden jutun. Mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun lopetatte sen haukkumaan, mä lopetan mainostamaan;). Sovitanko niin. Mutta kun mua ärsyttää ihmiset, jotka ei tiedä yhtään mitään, niin auko päätä

Jatka niihin sun satoihin muihin ketjuihin joissa jo vauhkoot asiasta. Ja miksi kaikkien pitäisi tietää jostain rokotteesta jota saa vaan jossain Meksikossa ylipäätään?? Saatko sä jotain sponsori rahaa sieltä?

Jatka niihin sun satoihin muihin ketjuihin joissa jo vauhkoot asiasta. Ja miksi kaikkien pitäisi tietää jostain rokotteesta jota saa vaan jossain Meksikossa ylipäätään?? Saatko sä jotain sponsori rahaa sieltä?

Jännä, aina kun tulee puheeksi saatko sä jotain rahaa tuosta rokotteen mainostamisesta kun jankutat yhtä ja samaa jatkuvasti sä jätät niihin vastaamatta.

en saa rahaa:). Mutta tosissaan voin auttaa naisille:).. Ainakin noin 2lle asunnon kaa ja ehkä osalistua siihen mihin kuulu rahaa. KUN ON KILTTI ja vielä kännissä nyt:mad:

[QUOTE="nainen";26702277]Miksi olet koko ajan vaan puhunut HPV:sta, kun todellisuudessa SULLA ON SUKUPUOLITAUTI eli KONDYLOOMA? Hyi.[/QUOTE]

Hpv=Papilloomavirus=kondylomia jotka jää alapäässä

[QUOTE="vieras";26702304]Okei. Mä meen sinne. Jos laitan sulle mun tilinron yv.nä, paljonko laitat rahaa?[/QUOTE]

Max mitä voin tehdä, niin asunto 2lle ihmiselle voin järjestä, joka tosissaan kärsi tästä ja huono mieli Hpv:n takia, sekä korkeintaan vielä miten voin auttaa kun kilteys on mun sairaus, niin maksaa hoidot

[QUOTE="nainen";26702326]HPV ja kondylooma ei ole sama asia todellakaan.[/QUOTE]

voi että:D

tiedätkö että Hpv:sta tule viivasyliä jotka kutsutaan kondylomaksi.... Soita vaikka päivystykseen, turhaa mulle sen täällä huuta, kun on tyhmää, kukana ei usko mitä sano, tyhmä venakko jou jou

voi että:D

tiedäntkö että Hpv:sta tule viivasyliä jotka kutsutaan kondylomaksi.... Soita vaikka päivystykseen, turhaa mulle sen täällä huuta, kun on tyhmää, kukana ei usko mitä sano, tyhmä venakko jou jou

Olen tänää itseasiassa jo soittanut terveysneuvontaan 09 10023 jo 5 kertaa ihan muissa potilaiden asioissa. Ikävä kyllä 3 kerralla en päässyt edes läpi, koska ihmiset soittelevat sinne turhanpäiväisillä kysymyksillä. Kuten keskellä yotä ihetellen, miksi kakka ei tule.

[QUOTE="nainen";26702386]Olen tänää itseasiassa jo soittanut terveysneuvontaan 09 10023 jo 5 kertaa ihan muissa potilaiden asioissa. Ikävä kyllä 3 kerralla en päässyt edes läpi, koska ihmiset soittelevat sinne turhanpäiväisillä kysymyksillä. Kuten keskellä yotä ihetellen, miksi kakka ei tule.[/QUOTE]

soita 02 100 23 tai minulle:D, ei mut Turussa nopeampi välillä toimii

Eka kopiosi on siis vastaus koepaloista, ok.
Toka vastaus on vaan Igorin sanelu silmämääräsestä näkymästä eli kolposkopiasta. Kyllä koepalat pitää ottaa ennenkun mitään julistetaan, etenkin kun siellä viellä "jotain" on.

Eka kopiosi on siis vastaus koepaloista, ok.
Toka vastaus on vaan Igorin sanelu silmämääräsestä näkymästä eli kolposkopiasta. Kyllä koepalat pitää ottaa ennenkun mitään julistetaan, etenkin kun siellä viellä "jotain" on.

Mä sanoin että tilasin papareita Tyksistä;).... Lue oikein ja viimeks ennen Meksikoa kun se värjäsi samalla tavalla mulla oli laaja muutos, nyt 0

Mä sanoin että tilasin papareita Tyksistä;).... Lue oikein ja viimeks ennen Meksikoa kun se värjäsi samalla tavalla mulla oli laaja muutos, nyt 0

Mulla oli kanssa laaja muutos eikä koepalasta löytynyt mitään. Kaverilla ei näkynyt mitään ja otettiin " varmuuden vuoksi" mutta löytypä ca in situ.
Pelkät värjäykset on vaan suuntaa antavia, esim. kohdunkaulankanavaan siinä ei näe.

Yhteistyössä