Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26271127]No laita kun saat otettua valokuvia, tee vaikka joku shoppailu aloitus:) Ihana nähdä millaista kivaa sieltä löytyy![/QUOTE]

siis täällä oikeasti hienot kaupat:D mä yhteen kauppaan kun pääsin niin tuhlasin 8000pesoa ja heille se on iso rahaa, sitten muista kaupoista vaikka mitä, mä vaan kävelin kieli aukki, kun mun tyylisiä vaatteita vihdoin ja Versace silmälaseja missä on se Versacen logo, awwww

Se toimii sillä tavalla, kun Hpv pääse elimistöön se poista E2 geeni tai muuta siitä ja saan pahan geenin E6 ja E7, tää rokote just poista E7 ja E6 geenin ja tulee takaisin se E2. Nyt kyllä tuntu niin kuin hän sanoi eli oireet, kipu joka paikassa, mutta se pitää olla siks kun elimistö alkoi nyt taistella siitä vastaan, se antoi onneks kipu lääkeitä:x, miehellä vaan ei mitään oireita, mulla niin kuin aina ihan kaikista

Sori kun kyselen tyhmiä, mut millä koneella sä kirjoittelit aikaisemmin, kun ääkköset puuttuivat? Tässä sulla on varmaan oma kannettava vai? Kun ääkkösetkin löytyvät?

[QUOTE="Repsa";26271136]Sori kun kyselen tyhmiä, mut millä koneella sä kirjoittelit aikaisemmin, kun ääkköset puuttuivat? Tässä sulla on varmaan oma kannettava vai? Kun ääkkösetkin löytyvät?[/QUOTE]

silloin sen perheen koneelta ja nyt omasta jo:)

siis täällä oikeasti hienot kaupat:D mä yhteen kauppaan kun pääsin niin tuhlasin 8000pesoa ja heille se on iso rahaa, sitten muista kaupoista vaikka mitä, mä vaan kävelin kieli aukki, kun mun tyylisiä vaatteita vihdoin ja Versace silmälaseja missä on se Versacen logo, awwww

Paljon se on euroissa? Joudut varmaan ostaa uusia matkalaukkujakin et saat kaiken mukanasi Suomeen :D

[QUOTE="vieras";26271150]Paljon se on euroissa? Joudut varmaan ostaa uusia matkalaukkujakin et saat kaiken mukanasi Suomeen :D[/QUOTE]

se on jotain 500-550, eli oikeastaan vähän, mutta kun täällä toooosi hienot mekkotkin hyvissä kaupoissa maksoivat 10-15euroa....

[QUOTE="Repsa";26271203]Joo, ymmärrän, mut yritin kannustaa. Harvoin sitä pääsee tuollaiseen maahan. :)[/QUOTE]

en mä kyllä enää ikinä halua tänne tulla vaikka 3kk päästä pakko tulla kontrolliin, oikein itkettää jo etukäteen, kun meillä tää reissu kesti meklein 30tuntia, tää on niiiiiin raskasta

[QUOTE="vieras";26271213]Laita lisää matkakuvia. Olisi kiva vihdoinkin nähdä sun kasvot selvänä, eika pimeissä vessakuvissa. Ja sun mies kans![/QUOTE]

no ei mulla nyt vielä oo mitään, mutta otetaan paljon, tänään ainakin mennään katsomaan just ne pyramidit jotka Mayjat tekivät, vuokrataan myös auton, kun meillä niin paljon aika täällä kuitenkin, kun lääkäri sanoi ihan normaali elämää pitää elää, muista vaan ota särkylääkeitä, kun elimistö nyt taistelee siitä vastaan, niin kipuja voi olla joka apaikassa

[QUOTE="vieras";26271213]Laita lisää matkakuvia. Olisi kiva vihdoinkin nähdä sun kasvot selvänä, eika pimeissä vessakuvissa. Ja sun mies kans![/QUOTE]
Minulle kelpaisi ihan kuvat vaan sieltä Meksikostakin, ei tarvitse itsestä laittaa jos ei halua. Laita jotakin arkisia juttuja, vaika kuva ruokakaupasta tai jotakin.

[QUOTE="vieras";26271231]Minulle kelpaisi ihan kuvat vaan sieltä Meksikostakin, ei tarvitse itsestä laittaa jos ei halua. Laita jotakin arkisia juttuja, vaika kuva ruokakaupasta tai jotakin.[/QUOTE]
Eikun olikin kuvia. En lukenut ketjua ensin. Kiva :D.

no ei mulla nyt vielä oo mitään, mutta otetaan paljon, tänään ainakin mennään katsomaan just ne pyramidit jotka Mayjat tekivät, vuokrataan myös auton, kun meillä niin paljon aika täällä kuitenkin, kun lääkäri sanoi ihan normaali elämää pitää elää, muista vaan ota särkylääkeitä, kun elimistö nyt taistelee siitä vastaan, niin kipuja voi olla joka apaikassa
Olkaa tosi varovaisia, mutta nauttikaa silti :D. Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta!

[QUOTE="Repsa";26271221]No sepä harmi, että kontrollikin järjestetään siellä! Olisi kiva, jos se järjestyisi jossakin päin Eurooppaa edes. Aika pitkä matka joo, ymmärrän..[/QUOTE]

missään Europassa ei tehdään veikokkeet jossain tutkitaan E6 ja E 7 geenit, kun jos mulla vielä jonkin verran jää, ne lisää 1-2 rokotetta/annosta, sitten se on 100% pois. Mutta se usko mun ikäisille on mahdotonta että jotain jää, kun kaikilla mun ikäisillä 100% poistettu oli kyseinen virus, vain 2-3 tosi sairasta vanha ihmistä oli kellä jotain jäi, mutta kun lisäsivät 1-2 annosta se oli poissa kokonaan. Voin mä toki täälläkin käydä Biopsiassa ja siellä tutkitaan kans hpv, mutta mä silti haluan olla varma siks sanoin että haluan tulla, vaikka ei vältämättä tarvitse, mutta ihan oman mielirauhan vuoksi vain

missään Europassa ei tehdään veikokkeet jossain tutkitaan E6 ja E 7 geenit, kun jos mulla vielä jonkin verran jää, ne lisää 1-2 rokotetta/annosta, sitten se on 100% pois. Mutta se usko mun ikäisille on mahdotonta että jotain jää, kun kaikilla mun ikäisillä 100% poistettu oli kyseinen virus, vain 2-3 tosi sairasta vanha ihmistä oli kellä jotain jäi, mutta kun lisäsivät 1-2 annosta se oli poissa kokonaan. Voin mä toki täälläkin käydä Biopsiassa ja siellä tutkitaan kans hpv, mutta mä silti haluan olla varma siks sanoin että haluan tulla, vaikka ei vältämättä tarvitse, mutta ihan oman mielirauhan vuoksi vain

No koeta jaksaa, tsemppiä! Pian se on ohi ja pääset perheen luo taas :)

Yhteistyössä