V
"vieras"
Vieras
no on aika noloa nyt ota kuva joka vaatteesta kun ollaan vielä sen perheen luona, mutta tänään pääsemme jo hotelilleonneks
No laita kun saat otettua valokuvia, tee vaikka joku shoppailu aloitus
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no on aika noloa nyt ota kuva joka vaatteesta kun ollaan vielä sen perheen luona, mutta tänään pääsemme jo hotelilleonneks
Se toimii sillä tavalla, kun Hpv pääse elimistöön se poista E2 geeni tai muuta siitä ja saan pahan geenin E6 ja E7, tää rokote just poista E7 ja E6 geenin ja tulee takaisin se E2. Nyt kyllä tuntu niin kuin hän sanoi eli oireet, kipu joka paikassa, mutta se pitää olla siks kun elimistö alkoi nyt taistella siitä vastaan, se antoi onneks kipu lääkeitä:x, miehellä vaan ei mitään oireita, mulla niin kuin aina ihan kaikista
ai se vai? No joo![]()
siis täällä oikeasti hienot kaupatmä yhteen kauppaan kun pääsin niin tuhlasin 8000pesoa ja heille se on iso rahaa, sitten muista kaupoista vaikka mitä, mä vaan kävelin kieli aukki, kun mun tyylisiä vaatteita vihdoin ja Versace silmälaseja missä on se Versacen logo, awwww
silloin sen perheen koneelta ja nyt omasta jo![]()
eikö hän on söpö? Awwwwwhaha
Mä olenkin nähnyt hänestä vilauksen oikeasti![]()
no nauttia on pikkusen vaikea, mutta yritetään![]()
missämiau
Erään elokuvafestivaalin yhteydessä.![]()
en mä kyllä enää ikinä halua tänne tulla vaikka 3kk päästä pakko tulla kontrolliin, oikein itkettää jo etukäteen, kun meillä tää reissu kesti meklein 30tuntia, tää on niiiiiin raskasta
ai prkle![]()
Olkaa tosi varovaisia, mutta nauttikaa siltino ei mulla nyt vielä oo mitään, mutta otetaan paljon, tänään ainakin mennään katsomaan just ne pyramidit jotka Mayjat tekivät, vuokrataan myös auton, kun meillä niin paljon aika täällä kuitenkin, kun lääkäri sanoi ihan normaali elämää pitää elää, muista vaan ota särkylääkeitä, kun elimistö nyt taistelee siitä vastaan, niin kipuja voi olla joka apaikassa
missään Europassa ei tehdään veikokkeet jossain tutkitaan E6 ja E 7 geenit, kun jos mulla vielä jonkin verran jää, ne lisää 1-2 rokotetta/annosta, sitten se on 100% pois. Mutta se usko mun ikäisille on mahdotonta että jotain jää, kun kaikilla mun ikäisillä 100% poistettu oli kyseinen virus, vain 2-3 tosi sairasta vanha ihmistä oli kellä jotain jäi, mutta kun lisäsivät 1-2 annosta se oli poissa kokonaan. Voin mä toki täälläkin käydä Biopsiassa ja siellä tutkitaan kans hpv, mutta mä silti haluan olla varma siks sanoin että haluan tulla, vaikka ei vältämättä tarvitse, mutta ihan oman mielirauhan vuoksi vain