Kävin samalla hakemaan Mehiläisestä paperia ja soitin pyysin Tyksin paperit papasta, todista teille yhden jutun. Mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli kanssa laaja muutos eikä koepalasta löytynyt mitään. Kaverilla ei näkynyt mitään ja otettiin " varmuuden vuoksi" mutta löytypä ca in situ.
Pelkät värjäykset on vaan suuntaa antavia, esim. kohdunkaulankanavaan siinä ei näe.

Sä et taita ymmärtä että mulla oli laaja muutos missä oli muutos ja Cin 2:D. Nyt ei mitään , siis ei mitään heti rokotteen jälkeen, raskauden aikana oli Cin2-tai 3 epäilivät, synnytykseen jälkeen kun varmistivat niin cin2

Eka kopiosi on siis vastaus koepaloista, ok.
Toka vastaus on vaan Igorin sanelu silmämääräsestä näkymästä eli kolposkopiasta. Kyllä koepalat pitää ottaa ennenkun mitään julistetaan, etenkin kun siellä viellä "jotain" on.

Samaa katsoin mutta Venakko sanoi viestissään että laittaa tänne vielä TYKS:n ottaman rokotteen jälkeen antaman PAD-vastauksenkin (joka kuulemma puhdas) kunhan sen saa.

En ollenkaan epäile etteikö Venakon ottama rokote olisi tehokas- eri asia on sitten mitä pitkän ajan kuluessa _mahdollisesti_ aiheuttaa rokotteessa käytetyt sikiön kantasolut- niiden käytöstä kun ei ole vielä pitkäaikaista tutkimustietoa ja yhden Yhdysvaltalaisen syöpätutkijan tekemän tutkimuksen mukaan kantasolut triggeroivat viereiset syöpäsolut kasvamaan hallitsemattomasti eli itse asiassa pahensivat tilaa ja saivat syövän riehaantumaan. Jos olisin Venakko kävisin kyllä rokotteen jälkeen todellakin papassa joka vuosi jotta mitään epämääräistä ei pääse kehittymään siellä noiden kantasolujen johdosta.

• Tykkää
Reactions: Minna77
Samaa katsoin mutta Venakko sanoi viestissään että laittaa tänne vielä TYKS:n ottaman rokotteen jälkeen antaman PAD-vastauksenkin (joka kuulemma puhdas) kunhan sen saa.

En ollenkaan epäile etteikö Venakon ottama rokote olisi tehokas- eri asia on sitten mitä pitkän ajan kuluessa _mahdollisesti_ aiheuttaa rokotteessa käytetyt sikiön kantasolut- niiden käytöstä kun ei ole vielä pitkäaikaista tutkimustietoa ja yhden Yhdysvaltalaisen syöpätutkijan tekemän tutkimuksen mukaan kantasolut triggeroivat viereiset syöpäsolut kasvamaan hallitsemattomasti eli itse asiassa pahensivat tilaa ja saivat syövän riehaantumaan. Jos olisin Venakko kävisin kyllä rokotteen jälkeen todellakin papassa joka vuosi jotta mitään epämääräistä ei pääse kehittymään siellä noiden kantasolujen johdosta.

Ok, mulla meni ohi että laittaa vielä lisätietoa;)

No moro sä oot se sama:)

eli

a: rokotteessa ei ole samoja soluja ja jokainen solu toimii eri tavalla, siks sanoin sulle, pistää yv mulle, kaikki tiedot saat. Rokote on siis turvallinen

b. rokote tutkittu vain Meksikossa 20vuoden ajan jo;)

[QUOTE="vieras";26702607]No palataan aiheeseen vaikka 20 v päästä. Sitten voidaan ehkä jo puhua rokotteen hyödyistä ja haitoista.[/QUOTE]

palataan vakka silloin:D

No huhhuh taas. Paljonko tuo sun p.llu on tullut jo maksamaan vai pitäisikö kysyä suoraan paljonko pakkomielteesi on tullut maksamaan? Seuraavaksi sitten päätohtorille sillä tervettä tämä ei todellakaan enää ole (jos nyt koskaan edes oli).

Tässä tulos 2 päivää Meksikon jälkeen. Se kertoi että muutos on yli 20krt pienempi ja muutos ei ole enää dysplastinen, vain jotain pieniä pilkuja jäivät vaan.

E2 terapia on todettu toimivaksi useamman riippumattoman laboritorion toimesta. On myös todettu että hoito on liian vaarallinen käytettäväksi ihmisillä. Hoidon seurauksena sinulla on nyt kohonnut riski sariastua syöpään. Riski vähenee vuosi vuodelta, mutta vasta 10 vuoden jälkeen voit sanoa että rokotteesta ei ollut haittaa.

[QUOTE="Miksi";26702738]Minkä vuoksi ekasta tuloslapusta on peitetty näytteenottopäivä ja vastauspäivä? Eikö ne oo tältä vuodelta vai miksi?[/QUOTE]

Siks kun noi jutut ei vaan täsmää:)

Mä en nyt niin jaksa perehtyä tähän aiheeseen, mutta kyllä multakin saa nykyisin ihan puhtaan papan(onks se 0 vai 1 luokka?). Ja ei näy kondyloomaa. Mutta olen sairastanut kondylooman ja sehän on mun veressä ikuisesti.

Mulla on vähän se käsitys, että AP on jotenkin nyt niin kiinni tässä aiheessa, että ei taida paljon ehtiä muuta ajatella?

Sama täällä, hoidettu..öö.. 13 vuotta sitten. Aina puhdas papa ollut sen jälkeen enkä ole edes ajatellut koko asiaa sen koommin. Lääkäri sanoi silloin että "penikkatauti" ja hoidetaan, ei sen kummempaa. on mulla vesirokkokin ollut aikuisiällä ja sekin virus on aina veressä, en ajatellut vyöruusuakaan tässä loppuelämääni ruveta odottelemaan ja pelkäämään. :)

Jos sun lysti on, laita PIIKI pimpiin.
Jos sun lysti on, laita PIIKI meiseliin.
Jos sun lysti on
ja tiedät sen
niin varmaan myöskin näytät sen.
Jos sun lysti on laita PIIKI värkkiin.

[QUOTE="vieras";26702890]Jos sun lysti on, laita PIIKI pimpiin.
Jos sun lysti on, laita PIIKI meiseliin.
Jos sun lysti on
ja tiedät sen
niin varmaan myöskin näytät sen.
Jos sun lysti on laita PIIKI värkkiin.[/QUOTE]

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä