Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meidän päiväkodissa tästä asiasta pidetään kyllä huoli lasten puolesta. Jos vanhemmat eivät ilmoita yhtään lomaa lapselleen, niin asiasta jutellaan ja jos lomaa ei ala tulla, niin johtajan puheille sitten.
Meidän päiväkodissa tästä asiasta pidetään kyllä huoli lasten puolesta. Jos vanhemmat eivät ilmoita yhtään lomaa lapselleen, niin asiasta jutellaan ja jos lomaa ei ala tulla, niin johtajan puheille sitten.
Oppia ikä kaikki.. Ei oo tullu mieleenkään, ettäkö pitäis vanhempien lomailla eri aikaan, että pk-ikäinen sais mahd pitkän loman :-O Mä kun oon kuvitellu, että lomat vietetään koko perheen kesken, jos vain suinkin mahdollista.. Eli ei, ei lomaile koko kesää 3v, normi 4 viikolla mennään.. <3
Alkuperäinen kirjoittaja päikyn täti;26298825:Todellakin on. Itse päiväkodissa työskentelevänä en kuuna päivänä laittaisi lastani kesäpäivystykseen, on senverran villiä menoa että huh huh. Paljon puhutaan että kesäpäivystys on rentoa jne...onhan se kun lapset ei tunne toisiaan, aikuiset ei tunne toisiaan, aikuiset ei tunne lapsia eikä lapset aikuisia, ja ryhmät paukkuu ylimitoituksilla (kyllä, jopa 25 lasta ryhmässä ja kolmella aikuisella mennään OSA PÄIVÄSTÄ, ääriajat yhdellä...eikä ketään kiinnosta kun on kesä.....
Joidenkin kun vaan on pakko viedä lapsi kesäpäivystyshoitopaikkaan. Ei sitä lomaansa voi vuodesta toiseen saada heinäkuussa...