Kieltämättä aika hurjaa huomata, että itsekkin olisi oikeutettu tuon laskurin mukaan toimeentulotukeen. No, mutta todellisuudessa ei takuulla saataisi mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kieltämättä aika hurjaa huomata, että itsekkin olisi oikeutettu tuon laskurin mukaan toimeentulotukeen. No, mutta todellisuudessa ei takuulla saataisi mitään.
Höh ja pöh. Jos laskurin mukaan tukea saa, sitä myös saa.
Mutta, yleensä vikana on se, ettei laskuria käytetä oikein. Jos siihen syöttää sellaisia menoja, joita ei lain mukaan hyväsytä, tai jättää laittamatta kaikkia tulojaan, se ei oikein näytä. Jos siis ihan prikuulleen oikein laittaa kaikki, kyllä tuo laskiri oiein laskee tuen.
Jotenkin vaan en usko, että saatais. Jokatapauksessa meillä on nämä pienet tulot vain kesän ajan, etten nyt ala pienen ajan takia näkeen sellasta vaivaa. Ihmettelen vain kaikkia hoitovapaalla olevia, että miksi he eivät hae toimeentulotukea? Kuitenkin niin moni puhuu siitä, ettei tule toimeen niillä pienillä rahoilla.
Se nyt vaan ei ole mikään uskonasia. Vika on tosiaan useimmiten siinä , että LUULLAAN tiettyjä menoja hyväksytyiksi menoiksi, vaikka ei niitä olekaan. Ei siis riitä ihmisen oma tunne ja kokemus, ettei tule toimeen rahoillaan, tukea saa vain, jos ja kun oikeasti tuloja on vähemmän kuin HYVÄKSYTTYJÄ menoja.
No tuohon laskuriin oli aika vaikeaa laittaa sellasia menoja joita ei hyväksyttäisi. En edes laittanut "muut menot" kohtaan mitään. Autolla on toisen meistä pakko mennä töihin, ja mulla kuukaudessa yli 100 euron lääkkeet. Ja asumiskuluista helppo laskea oikea summa. Mutta se taitaa vaikuttaa aika paljon, että lapsia on neljä.
No tuohon laskuriin oli aika vaikeaa laittaa sellasia menoja joita ei hyväksyttäisi. En edes laittanut "muut menot" kohtaan mitään. Autolla on toisen meistä pakko mennä töihin, ja mulla kuukaudessa yli 100 euron lääkkeet. Ja asumiskuluista helppo laskea oikea summa. Mutta se taitaa vaikuttaa aika paljon, että lapsia on neljä.
ne läkke tjos ovat reseptillä hyväksytään menoikis, vaika saisite vain 10e nin saatte maksusitoumuksen jolla saaatte lääkkeet ilmaiseksi.No tuohon laskuriin oli aika vaikeaa laittaa sellasia menoja joita ei hyväksyttäisi. En edes laittanut "muut menot" kohtaan mitään. Autolla on toisen meistä pakko mennä töihin, ja mulla kuukaudessa yli 100 euron lääkkeet. Ja asumiskuluista helppo laskea oikea summa. Mutta se taitaa vaikuttaa aika paljon, että lapsia on neljä.
Alkuperäinen kirjoittaja liian rikas köyhä;26322571:Eikä muuten sossu voi katsoa liiton rahoja tuloiks, kun ei pankkikaan katsonu kun eivät myöntäneet asuntolainaa just siks!
asumiskuluja ei aina hyväksytä kokonaan, joskus "kohtuuullistetaan" vuokra tai vastike jos e on heidän mileestä liian suuuri. heillä on omat normit näihin.No tuohon laskuriin oli aika vaikeaa laittaa sellasia menoja joita ei hyväksyttäisi. En edes laittanut "muut menot" kohtaan mitään. Autolla on toisen meistä pakko mennä töihin, ja mulla kuukaudessa yli 100 euron lääkkeet. Ja asumiskuluista helppo laskea oikea summa. Mutta se taitaa vaikuttaa aika paljon, että lapsia on neljä.
aika ammattitaidoton kun mä saan joka vuosi uuden turkin sossusta ( täällä kun on nykyään todella pakkasta pari päivää talvella) ja samoin lapset saa joka vuosi uudet haalarit ja villapuvut ym etteivät vain palele... ja rahaa saadaan joka kuukausi niin paljon ettei kertakaikkiaan tilille mahdu kaikki eikä kerkiä kuluttamaan.Alkuperäinen kirjoittaja liian rikas köyhä;26322495:Lastenvaatteisiin menee 500-700/kk. Ne hei on ihan oikeesti kalliita!!
No harrastuksiin nyt menee jonkun verran ja kyllähän noi eläimet tarvii ruokaa! Ne eläinten ruuat laskettiin mukaan ruokiin ja siis prätkä vie bensaa! Niin ja niissä lastenvaatteissa on mukana tytön balettipuvut. Ja salille tarvii vähän väliä uusia vaatteita.
Se täti antoi sellaisen A4-taulukon missä oli eri kohdat mihin piti täyttää arvio kuukauden tuloista ja menoista 3 kuukaudelta ja kysyi vielä BRUTTOtuloja, ei netto! Se täti katsoi sitä vaatekohtaa ensin järkyttyneenä, sitten nauroi ja kysyi: "Oletko sä ihan tosissas?!". Sanoin että kyllä olen. Meidän tulot tippui kun jäin työttömäksi. Täti sanoi että menoja pitää karsia ja totesi sitten: "Noilla tuloilla saatte pärjätä omillanne." Tuli vähän paha maku suuhun.