T
Terkkari
Vieras
Olen 8vuoden työkokemuksen omaava terkkari joten voit kysyä mInulta jotain, jos tahdot
vastainen sen ajan, kun vauvani uinuu...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Risooko se, että terveydenhoitajia pidetään huonompina kuin sairaanhoitajia? Todellisuudessahan terveydenhoitaja voi harjoittaa myös sairaanhoitajan ammattia, muttei päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;26325767:Pysytytkö itse noudattamaan terveellisiä elämäntapoja? Entä vauvan kanssa, noudatako yleisiä käytäntöjä?
Risooko se, että terveydenhoitajia pidetään huonompina kuin sairaanhoitajia? Todellisuudessahan terveydenhoitaja voi harjoittaa myös sairaanhoitajan ammattia, muttei päinvastoin.
Ihan kollegalta kysymys, pääsitkö suoraan koulusta nykyiseen virkaan vai oletko käynyt hakemassa työkokemusta sairaanhoidon puolelta tai määräaikaisista työsuhteista? Itse tällä hetkellä älomalla mut virka sairaanhoidon puolella. Haluaisin terkkarin töihin kun niihin on koulutus. Ja sitten toinen kysymys, ärsyttääkö tätittely? Itseä se ottaa päähän mut eihän sitä asiakkaille tietenkään sano.![]()
ai oikeastiko näin? mitä eroa sitten ihan oikeasti on terveydenhoitajalal ja sairaanhoitajalla.(ja mä oon aina ajattelu, että sairaanhoitaja on "parempi")
meillä on 3v ja 1,5v lapset, heillä on maanantaista kuumetta 37,5-39.5, tänään on pikkusen vähemmän kuumetta mutt edelleenkin ovat "kipeänä", syövät huonosti, muita oireita ei pahemmin ole, jos ei lasketaan muutaman kerran yskemistä...mikä niillä on?
Olen 8vuoden työkokemuksen omaava terkkari joten voit kysyä mInulta jotain, jos tahdotvastainen sen ajan, kun vauvani uinuu...