Lapsella pientä lämpöä, pidättekö päiväkodissa koko päivän vai haetteko heti pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilman muuta kotiin! Itse päiväkodin työntekijänä otan kyllä vanhempiin yhteyttä, jos näen ettei lapsi ole kunnossa. Päiväkoti ei ole sairaan lapsen paikka. Eikä kuume todellakaan ole ainut mittari, voi olla kipeä ilman kuumettakin. Ajattelen aina lapsen parasta, en vanhempien. Sori!

No hain lapset hoidosta ja mulle sanottiin, että katso nyt illalla mikä on olotila ja saan päättää tuonko lapset aamulla vai en. Lapsella on siis ollut tuo 37,4 kuumetta ennen päiväunia ja veteli sitten normaalit 3 tunnin päiväunet ja on tällä hetkellä ihan oma itsensä ja äsken mittasin korvasta kuumeen, niin mittari näytti 36,6.
Pitää kait huomenna olla kotona ja yrittää saada neuvolasta sairaslomalappu.
Isomman vuoksi oltiin viime perjantaina kotona korvatulehduksen vuoksi, mutta tää nuorempi ei ainakaan tällä hetkellä valita korviaan mitenkään.

Eikä tässä ole kysymys vaan siitä omasta mukulasta vaan siitä että kohta on henkilökunta ja 10 muuta lasta ja sisarukset kotona kaikilla kipeenä. Siinä vaiheessa tekisi mieli laittaa sen sairaana lapsensa hoitoon tuoneen vanhemman selkään lappu "olen aasi" tai "kiitti vitusti".

mekin oltiin 2 viikkoa koko porukka kipeenä kun oli joku lapsiparka tuotu kipeenä hoitoon eikä oollut vielä iltapäivälläkään sieltä haettu kun meidän mukulan hain kotiin. Kuusi muutakin lasta oli parin päivän aikana sairastunut ja oli tosi inhottava flunssa!

Et voisko vanhemmat nyt jollei halua omastaan huolehtia niin huolehtia sitten edes ettei koko kylä tule kipeäksi!

Eikä tässä ole kysymys vaan siitä omasta mukulasta vaan siitä että kohta on henkilökunta ja 10 muuta lasta ja sisarukset kotona kaikilla kipeenä. Siinä vaiheessa tekisi mieli laittaa sen sairaana lapsensa hoitoon tuoneen vanhemman selkään lappu "olen aasi" tai "kiitti vitusti".

mekin oltiin 2 viikkoa koko porukka kipeenä kun oli joku lapsiparka tuotu kipeenä hoitoon eikä oollut vielä iltapäivälläkään sieltä haettu kun meidän mukulan hain kotiin. Kuusi muutakin lasta oli parin päivän aikana sairastunut ja oli tosi inhottava flunssa!

Et voisko vanhemmat nyt jollei halua omastaan huolehtia niin huolehtia sitten edes ettei koko kylä tule kipeäksi!

No meillä tuo nenä on nyt vuotanut melkein 3 viikkoa enempi tai vähempi, siis siitä lähtien kun hoidossa aloittivat. Tosin tuo vuotaminen on vähentynyt ihan hirveästi siitä mitä oli alkuun, yskiminen on todella satunnaista ja nyt sitten tuli vaan tuo pieni lämpö. Lapsi itsessään ei vaikuta millään tavalla kipeältä ja siksi minusta on niin kamalan vaikea ajatella, että pitäisi jäädä kotiin, kun lapsi ei tunnu kipeältä.

Yhteistyössä