Nyt saa haukkua hulluksi:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö se ole hyvä kasvattaa perhettä ja lemmikkejä kun niille on hoitajatkin olemassa niin kyllä kärsii hommata vaikka eläintarhan takapihalle kun ei itse niitä hoida.

Milanna, monta koiraa sulla on sitten ennestään? Millaisia ne on? JOS saat nämä kolme tuotua suomeen, niin mitä aiot tehdä että vanhat ja uudet tulevat juttuun? Mitäs jos ne tappelee, pentu joka on pienen elämänsä häkissä, tuskin on hermorakenteeltaan mitä mainioin. Ja sitten sulla on niitä vielä kolme! Toivottavasti tiedät mitä olet tekemässä mutta saanen epäillä. Miten näitä pikkupentuja on sosiaalistettu? Pennun ensimmäiset elinkuukaudet on ne tärkeimmät, niitä ei ikinä saa heittää hukkaan!

Minä en ketään hulluksi hauku, luvankaan kanssa. Mutta tätä kolmen koiranpennun ottoa en millään jaksa ymmärtää, kun kotona on pieni vauva ja muitakin lapsia lisäksi. Kasvattajana ajattelen, ettei koiraa - tai mitään eläintä - ikinä impulsiivisesti hetken mielijohteesta pidä ottaa.

Mutta niin, eihän kaikkea tarvitse ymmärtääkään.

Ihana olisi kyllä päästä Mexicoon, tai jonnekkin muualle kaukomatkalle - tosin en itse siellä nettiin tai palstaan päin vilkaisisikaan :)

Mukavaa loppumatkaa teille.

ai sinoot sen pistäny poistoon :( hittolainen... voimia suruunne muuten.

Joo oon...mut kaipa mä nyt voin täsä hengailla vielä :D Kiitos. Vielä ei ole tyttö sanonut mitään, ei suostu sanomaan joten ihan vielä ei piikkiä tule peppuun. Tiedän, että on vaikea luopua mutta sen on niin vaikea olla, että itkin viimeksi kun koira oli meillä hoidossa.

Ootko unohtanut että sulla on kotona odottamassa vauva sekä muita lapsia...?
Et näytä paljon ikävöivän heitä.

kuinka voit huolehtia koirasta (tai kolmesta) kun et itse hoida edes vauvaasi?

[QUOTE="vieras";26379950]Ootko unohtanut että sulla on kotona odottamassa vauva sekä muita lapsia...?

kuinka voit huolehtia koirasta (tai kolmesta) kun et itse hoida edes vauvaasi?[/QUOTE]

Tuskin hoitaakaan. Kai sillä nyt hoitajat löytyy koirillekin.

[QUOTE="vieras";26379950]Ootko unohtanut että sulla on kotona odottamassa vauva sekä muita lapsia...?

kuinka voit huolehtia koirasta (tai kolmesta) kun et itse hoida edes vauvaasi?[/QUOTE]

Onhan sillä ennestään kotona jo koira jos ei kaksikin. Ei paljoa maistu edes lastenhoito niin miksi puolen tusinan koirankaan, hoitakoot samat jotka hoitaa lapsiakin.

Siis hei haloo!Siis Mä itken täällä! Siis Mä en käsitä miten ihmiset voi olla noin julmii Venakkoo kohtaan! Siis se on niin ihana ihminen. (sydän)
Niin miksi kaikki aina haukkuu ja aukoo päätä täällä? Siis käsittämätöntä :( Siis sehän vaan ostaa kolme koiraa (no big deal siis! )
Siis mä ymmärrän täysin et voi olla rankkaa kotona ku ei tarvi hoitaa lapsia ja siis on varaa hommata koiria ja shoppailla siis! Miksei kukaan ymmärrä niinku mä ymmärrän? Mä siis niinQ itken täällä onhan se siis vakavaa kun on toi HPV kans elimistössä! Siis mulla ei oo mut siis onhan se raskasta kun pitää siis matkustaa kauas ottamaan se ja siis onneksi lapsi sentään jäi pois niin ei oo enempää tuota taakkaa harteilla.
Siis mä niin toivotan kaikkee hyvää ja toivottavasti löytäisit vielä pari chihuu lisää ku onhan ne aina tosi IHQ siis jos ne voi pikku vaipoissa istuu siis siellä Guccin laukussa siis :) Kamalasti tsemiä siis myös kun kotiin tuut. Toi ilmaston muutos ykskaks on siis tosi suuri ero ettei pyörry ja siis jos pitää vielä stressaa sitä ettei niit namui pusilullukka chihuja saisi suomeen tuodakaan. Ei epäilystäkään siis ettetkö saisi!
Mut siis te jotka kehtaatte olla *biach* ja ilkkuu täällä niin olkaa hiljaa

Yhteistyössä