Itse olen juonut niin kauan Kosher viiniä ku muistan mutta taisi joukkoon mahtua villevallaton ja jack daniels....muuta en juuri juonut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mää varastin teininä mun vanhempien viiniämpärin ja tein omassa huoneessa vaatekaapissa kiljuu :X hyi helvata oli pahaa...sit mä varastin niiden viinakaapista vodkaa puolet pullosta ja laitoin vettä tilallesitten mun isä ihmetteli kun ei tunnu missään
![]()
Mää varastin teininä mun vanhempien viiniämpärin ja tein omassa huoneessa vaatekaapissa kiljuu :X hyi helvata oli pahaa...sit mä varastin niiden viinakaapista vodkaa puolet pullosta ja laitoin vettä tilallesitten mun isä ihmetteli kun ei tunnu missään
![]()
Siiderit alkoi tulla just silloin kun olin jo lähestymässä täysikäisyyttä. Kuten tämä "herkku":
![]()
Siiderit alkoi tulla just silloin kun olin jo lähestymässä täysikäisyyttä. Kuten tämä "herkku":
![]()
Mä en koskaan pöllinyt kotiviiniä :saint:Voi ei, tuo pöllitty kotiviini myösVarastin porukoilta sellasta keskenkäynyttä persikkaviiniä ison pullon ja ei hyvä heilunut, kun kaverin kanssa se juotiin puoliksi. Olo ihan järkyttävä ja tottakai vanhemmat sai tietää.
Eikös tämä poistettu markkinoilta kun se alunperin tehtiin viinaa sekoittamalla johonkin litkuun?
Oli muuten hyvää!90-luvun lopulla oli sellasta siideriä kun Woodbecker joka poistui aika nopeasti markkinoilta. Tykkäsin tosi paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;26382514:Omppuvinkkua, Giniä, kiljua ja kottaria. En kyllä joisi mitään näistä enää nykyään, hyi helvetti![]()
Joo, vissiin ei saanut enää myydä siiderinä ja ilmeisesti Lindakin meni pois muodista.
90-luvun lopulla oli sellasta siideriä kun Woodbecker joka poistui aika nopeasti markkinoilta. Tykkäsin tosi paljon.
Mä en koskaan pöllinyt kotiviiniä :saint:
...mutta ostin pikkukundeilta niiden pöllimiä kotiviinejä, jonkun kylmäkellarista kai niitä nyysivät :snotty:
oi, ton mä mistan myös- oli hyvää90-luvun lopulla oli sellasta siideriä kun Woodbecker joka poistui aika nopeasti markkinoilta. Tykkäsin tosi paljon.