vuokra-asunto ja lemmikit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lemmikit kielletty vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26422208]Mitä? siis jos lemmikkikieltoa ei sopparissa lue niin silloin voi ottaa..[/QUOTE

Niin itsekkin ajattelin että saa mut tuli silti kysyttyy vuokraantajalta :) kohteliasta ainakin kysyä :)
 
voi ilmeisesti ottaa myös, vaikka sopimuksessa lukis ettei voi..? Joku lakimies höpötti joskus tämmöstä, ettei voida rajoittaa oikeuksia tai jotaain! Kun muistas vaa tarkemmin |O

No höpöhöpö. Jos sopimuksessa on tuo kielletty, on se silloin kielletty. Mitä jos sopimuksessa lukee, ettei eläimiä sallita, niin mitäs sitten kun asunto eläimellisen asukkaan jälkeen vuokrataankin jollekin todella allergiselle, siinä uskossa, ettei asunnossa oo koskaan asunut eläimiä. Älyhoi, älä jätä.
 
Mutta vuokralaisen voi potkia aina pihalle, jos ottaa kiellosta huolimatta elukoita. Kyllä niitä keinoja on ihan ns. lain ohi :)
Mutta jos sopimuksessa ei erikseen lue, niin kaippa voi ottaa!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä