mitä mieltä hääkutsusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ramada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ramada

Jäsen
18.05.2012
57
0
6
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 2,5 vuotta. Nyt tuli hääkutsu miehelle ja miehen lapselle. Minä en ole siis kutsuttujen joukossa. En osaa olla asiasta loukkaantunut, mutta hieman ihmeellistä minusta silti. Noh, meillä on perheen kesken ko. päivänä toiset erittäin tärkeät juhlat myös, joihin ehdottomasti osallistun. Olisin kyllä toivonut, että miehenikin valitsisi ne juhlat joihin koko perhe on kutsuttu, mutta toisin kävi.

Mahtaakohan kutsujat edes tietää olemassaolostasi? ei sekään ole aina ihan selvää. Toisaalta yleensä on kohteliasta kutsua myös Avec jos ei tiedä onko puolisoa tai kumppania.

Mies valitsee ne juhlat kummat kokee tärkeämmäksi ja jos miehen lapsikin kutsuttu niin varmasti mies ajattelee, että lapselle häät kivat, joten menevät sinne. Mitkä juhlat nämä toiset olisi ollut? Saanen arvata, että sinun sukulaistesi "tärkeät juhlat"

Tuossahan tulee sit molempiin juhliin perheestänne "edustus" eli ei tarvi laittaa mitään selityksiä "et oltais muuten tultu mut kun..." ja pahimmassa tapauksessa joku ottais nokkiinsa.

Jos asutte yhdessä niin onhan tuon kutsun lähettäjä joko tökerö tai miehen exän ystävä. Kummassakaan tapauksessa tuskin menetät mitään sillä ettet juhliin ole kutsuttu.

Mahtaakohan kutsujat edes tietää olemassaolostasi? ei sekään ole aina ihan selvää. Toisaalta yleensä on kohteliasta kutsua myös Avec jos ei tiedä onko puolisoa tai kumppania.

Mies valitsee ne juhlat kummat kokee tärkeämmäksi ja jos miehen lapsikin kutsuttu niin varmasti mies ajattelee, että lapselle häät kivat, joten menevät sinne. Mitkä juhlat nämä toiset olisi ollut? Saanen arvata, että sinun sukulaistesi "tärkeät juhlat"

pitäisi tietää olemassa olosta ja toiset juhlat ovat kahdet tärkeät (perhe) juhlat yhdessä johon KAIKKI on kutsuttu.

No jos meillä kävis noin (tosin meillä yhteinen lapsi, eikä kummallakaan muita), että mieheni saisi kutsun ja minä en, niin ei menis miehenikään. Ihan solidaarisuudesta mua kohtaan. Ja sama toisinpäin. Oudot on kyllä kutsujen laatijat.

• Tykkää
Reactions: ramada