A
"aap"
Vieras
Tosi kurja tilanne. Jos olisitte ihan suhteenne alussa eikä olisi lasta, neuvoisin lopettamaan suhteen, koska ei voi tehdä mitenkään hyvää olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei hyväksy sinun vartaloasi. Se on erittäin huono lähtökohta yhtään mihinkään, varsinkin kun seksi tuppaa monesti pitkissä suhteissa laiskistumaan. Tässä on ilmeisestikin käynyt niin, että mies on alussa ajatellut pystyvänsä hyväksymään pienirintaisuuden, mutta se on ajan myötä käynyt vaikeammaksi. Minusta miehesi tekee rumasti siinä, että hän on tainnut antaa itselleen luvan olla pitämättä sinun rinnoistasi tai suorastaan inhota niitä, jos ei voi koskea niihin. Olen sitä mieltä, että omaan asenteeseen pystyy tuon verran vaikuttamaan itse ja miehesi pitäisi ainakin yrittää. Monen puoliso esim. lihoo, mutta silti kumppani pystyy näkemään hänessä sen entisen kauneuden ja pystyy elämään asian kanssa. Saati että kaikki me rupsahdamme ja rypistymme. Käyköhän tuossa niin, että miehesi ei pysty vähän ajan päästä koskemaan sinuun ollenkaan![]()
Kyllä tämä on todella inhottava tilanne, ja luulen myös että tässä on käynyt niin että mies on aluksi yrittänyt sopeutua asiaan, ja huomannut että ei voikkaan ja nyt vain ns. skippaa koko asian.
Meillä ei ole yhteistä lasta, vaan lapsi on minun, olemme seurustelleet noin puolisen vuotta...mutta en itsekkään ymmärrä miten tällaisessa suhteessa jaksaa seksin kannalta olla...pidemmän päälle kun se seksi kuitenkin hipuu ja jos toinen ei edes miellytä niin se kyllä hipuu sitten kokonaan.