Pienirintaisuus ja miehen mielenkiinto. kokemuksia? neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentävä elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi kurja tilanne. Jos olisitte ihan suhteenne alussa eikä olisi lasta, neuvoisin lopettamaan suhteen, koska ei voi tehdä mitenkään hyvää olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei hyväksy sinun vartaloasi. Se on erittäin huono lähtökohta yhtään mihinkään, varsinkin kun seksi tuppaa monesti pitkissä suhteissa laiskistumaan. Tässä on ilmeisestikin käynyt niin, että mies on alussa ajatellut pystyvänsä hyväksymään pienirintaisuuden, mutta se on ajan myötä käynyt vaikeammaksi. Minusta miehesi tekee rumasti siinä, että hän on tainnut antaa itselleen luvan olla pitämättä sinun rinnoistasi tai suorastaan inhota niitä, jos ei voi koskea niihin. Olen sitä mieltä, että omaan asenteeseen pystyy tuon verran vaikuttamaan itse ja miehesi pitäisi ainakin yrittää. Monen puoliso esim. lihoo, mutta silti kumppani pystyy näkemään hänessä sen entisen kauneuden ja pystyy elämään asian kanssa. Saati että kaikki me rupsahdamme ja rypistymme. Käyköhän tuossa niin, että miehesi ei pysty vähän ajan päästä koskemaan sinuun ollenkaan:o

Kyllä tämä on todella inhottava tilanne, ja luulen myös että tässä on käynyt niin että mies on aluksi yrittänyt sopeutua asiaan, ja huomannut että ei voikkaan ja nyt vain ns. skippaa koko asian.
Meillä ei ole yhteistä lasta, vaan lapsi on minun, olemme seurustelleet noin puolisen vuotta...mutta en itsekkään ymmärrä miten tällaisessa suhteessa jaksaa seksin kannalta olla...pidemmän päälle kun se seksi kuitenkin hipuu ja jos toinen ei edes miellytä niin se kyllä hipuu sitten kokonaan.

Lihominen kasvattaa tissejä.

Mutta kannattaa tosiaan miettiä, olisiko aika erota. Vaikea toisen mieltymyksiä on muuttaa. Tai sitten ryhdytte avoimeen suhteeseen ja mies saa käydä naimassa muita tissien väliin.

[QUOTE="aap";26452829]Mulla ei ole kauheasti tissejä mitä sinne kuppeihin laittaa, ja pointti olikin siinä että mies ei pidä rinnoistani sellaisena kuin ne ovat, ei siinä rintaliivit auta....kun hänellä ei kiinnosta vaikka olisin miten päin ja vaikka päälläni olisi mitä.[/QUOTE]

Itsellä pienet tissit ja ostin ihan piruuttani tommoset rintaliivit, ja voin sanoa että kyllä ne kohottaa ja tuo tissejä esille saaden näyttämään isommilta.

Joko sun täytyy tyytyä siihen että tissis ei saa huomiota tai kokeilet tehdä asialle jotain jos et halua parisuhtees loppuvan.

Rintojen suurennuttaminen on minustakin huono ajatus. Siinä voisi jopa käydä niin, että miehesi ei silti olisi tyytyväinen ja tulisi ero tai tulisi ero jostain muusta syystä ja siinä sinä olisit sitten silareidesi kanssa. Jos huonosti kävisi, seuraava seurustelukumppani voisi olla luomumiehiä tai pienten rintojen ihailija...

Tuo että kirjoitat rakastavasi miestäsi yli kaiken, tekee minulle sellaisen olon, että oletko sinä jotenkin altavastaajana teidän suhteessa? Minäkin rakastan miestäni yli kaiken ja tuntuisi tosi pahalta ajatukselta olla ilman häntä, mutta olen päättänyt, että huonoa kohtelua en siedä. Meillä on ollut elämäntilanteesta johtuvia ongelmia (työttömyys, rahavaikeudet) ja tunnelma on mennyt välillä aika kireäksi, siksi olen näitä asioita miettinyt. Voihan sitä paitsi käydä niinkin, että jos pitää itse rajat ja ilmoittaa että alkaa kohta harkita eroa, toinen ryhdistäytyy siitä. Jos antaa ymmärtää että hyväksyy minkälaisen käytöksen vain, niin toisen kiinnostus voi hiipua siitä.

[QUOTE="hmmm";26452850]Jos seurustelet sellaisen miehen kanssa, niin kyllä. Tosin, miksi ruveta seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei sinua seksuaalisesti miellytä?[/QUOTE]

No nimenomaan. Näetkö muuten mitään eroa siinä, jos nainen pitää pitää yhtenä parinvalinnan kriteerinä vaikkapa nyt sitä miehen pituutta tai toisaalta mies vaikkapa naisen tissien kokoa? Minun mielestäni molemmat ovat ihan yhtä hyväksyttäviä perusteita (typeriä ne toki voivat olla). Tai minä en ainakaan koe, että olisi ylipäätään minun tehtäväni määrittää, mitkä ovat hyväksyttäviä kriteereitä parinvalinnassa ja mitkä eivät.

• Tykkää
Reactions: erinys
Mutta voiko kokonainen suhde olla yksistä helvetin tisseistä kiinni? Tämä maailma on täysin järetön!
Miehelläni on pienehkö kaljamaha, minia on aikaisemmin jokseenkin etonut sellaiset kaljamahat. Mutta mielestäni mieheni näyttää uskomattomalta kaljamahalla tai ilman eikä se häiritse minua mitenkään, en vaan voi käsittää täytyykö minun tosiaan lopettaa suhde elämäni rakkauteen rintojeni takia. Wau!

Kääks... Jos teillä on noin tuore suhde, niin sinuna lähtisin siitä. Itsetuntosi kärsii jo nyt ja kärsii myöhemmin vielä enemmän, kun ne alkusuhteen ihanat tunteet eivät ole enää niin pinnalla. Me ollaan oltu yhdessä 7 vuotta ja saan edelleen väristyksiä kun mietin kuinka ihanaa ja romanttista oli suhteen alussa. Sinun muistojasi himmentäisi varmaan miehesi käytös. Mieheni myöskin rakastaa minun vartaloani edelleen (olen pienirintainen, raskaus muutti kuppikooksi B:n A:n sijasta) ja haluaa aina seksiä, vaikka en ole mikään missi, muutama ylimääräinen kilokin on. Toivoisin myös sinulle miestä, joka hyväksyisi sinut sellaisena kuin olet.

• Tykkää
Reactions: Mehukatti
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26452944:
Hyvin rajallisesti tosin. Suurin osa rinnasta kun on rintakudosta kuitenkin.

Oletpa tietämätön. Suurin osa rinnoista on rasvakudosta, mutta kaikki eivät liho rintoihin. Vittu ku pitää aina päteä vaikkei tiedä.

Kuulostaaha se julmalta, mutta ei pitäis ottaa sellasta "tissiukkoa".. jos on pienet itellä. :D

On kokemusta ja on entinen siksi. Ei siitä mitään tullut, meni ja petti jonkun lollon kanssa sitten lopulta.

Pitäis vähän tarkemmin se kumppani valita, sellainen joka todella aidosti pitää sinusta ihan omana itsenäsi. Meillä kaikilla on omat mieltymyksensä, niitä on turha kieltää! On väärin toista kohtaan, jos ei tykkää ja silti yrittää vaan väkisin vääntää.
Niitä miehiä, joille kelpaa tissit kuin tissit on olemassa kyllä. ;)

[QUOTE="aap";26452929]Mutta voiko kokonainen suhde olla yksistä helvetin tisseistä kiinni? Tämä maailma on täysin järetön!
Miehelläni on pienehkö kaljamaha, minia on aikaisemmin jokseenkin etonut sellaiset kaljamahat. Mutta mielestäni mieheni näyttää uskomattomalta kaljamahalla tai ilman eikä se häiritse minua mitenkään, en vaan voi käsittää täytyykö minun tosiaan lopettaa suhde elämäni rakkauteen rintojeni takia. Wau![/QUOTE]

Miehelläsi voi olla rintapakkomielle, eikä siihen auta mikään muu isot rinnat tai terapia ja terapiaan tuskin lähtee ja tiedä auttaisiko se edes. Jos hommaisit silikonirinnat miehesi mieliksi, hän ehkä haluaisi vähän ajan päästä isommat. Ja sitten taas isommat.

Jollekin on kumppanin ulkonäkö kaikista tärkein asia, eikä se katso sitä miltä itse näyttää. Jotkut täysin seinästä reväistyn näköisetkin etsivät täydellistä naista (tai miestä) itselleen. Minusta saavat etsiä maailman tappiin.

1) Silikoneja EI kannata ottaa sen takia että JOKU MUU ne haluaa

2) Arvosta itseäsi ja rintojasi sen verran, ettet anna kumppanisi niitä morkata tai aliarvioida

3) Jokaisella saa olla omat mieltymyksensä, mutta jos yhdessä ollaan, kyllä pitää toinen kokonaisuutena hyväksyä

...Ja 4) Mieti nyt ihan tarkkaan, että onko tuo nyt unelmiesi mies, ja muuttuuko seksielämänne nyt tuosta enää paremmaksi ainakaan.

• Tykkää
Reactions: jassåå
[QUOTE="hmmm";26452602]Onko sulla lapsia? Mulla oli ennen ekaa lasta A-kuppi, ekan jälkeen B-kuppi ja nyt tokan jälkeen C-kuppi. Tosin itse en haluaisi olla miehen kanssa jolle joku noin pieni asia vaikuttaa noin paljon. Sama kuin sulla menisi halut aina kun näkisit miehen vehkeen.[/QUOTE]
mulla ennen lasta A-kuppi, lapsen imetyksen jälkeen AA...

[QUOTE="vieras";26452976]Kuulostaaha se julmalta, mutta ei pitäis ottaa sellasta "tissiukkoa".. jos on pienet itellä. :D

On kokemusta ja on entinen siksi. Ei siitä mitään tullut, meni ja petti jonkun lollon kanssa sitten lopulta.

Pitäis vähän tarkemmin se kumppani valita, sellainen joka todella aidosti pitää sinusta ihan omana itsenäsi. Meillä kaikilla on omat mieltymyksensä, niitä on turha kieltää! On väärin toista kohtaan, jos ei tykkää ja silti yrittää vaan väkisin vääntää.
Niitä miehiä, joille kelpaa tissit kuin tissit on olemassa kyllä. ;)[/QUOTE]

Mä en tiennyt että olin ottanut tissiukon, se selvisi sitten pikkuhiljaa...
äh....

ja lisään vielä, et mun mies olis erittäin kiinnostunut näistäkin, haluasi koskea, mu mä en anna, kamalaa olla ihan tissitön nainen :(

Mikset anna koskea?? Ja onhan se kamalaa, mut mä olen ainaski oppinut pitämään uudella tavalla näistä pienemmistä ja rupsahtaneista rinnoistani imetysten jälkeen. Nää on just hyvät ja musta on ihana, ku mies näitä hellii, näykkii ja imee :p

Yhteistyössä