V
"Vierailija"
Vieras
Ja kun yritän puhua asiasta hänelle hän vain kieltää asian ja on kiukkuinen kun sanon noin. Käyn töissä ja hoidan lapsia ja kotia ja tällä hetkellä mulla ei muuta olekkaan kun lasten ja kodinhoitoa (pitkällä kesälomalla). Mulle vaan kerrotaan ilmoitusluontoisia asioita: Ai niin, menen esim. perjantaina sinna ja sinne (työjuttuja) ja olen yön ylitse. Kun minusta on KIVA mennä. Ja heinäkussa menen poikien kanssa sinne ja tänne, kun se on KIVAA.
Kiva kun miehellä on kivaa. Mun pitää vaan kestää tätä paskaa, pääasia että hänellä on kivaa. Sanoo tietenkin että mene sinäkin, mutta helppo sanoa. Mulla ei ole rahaa, ei luottokorttia joten mihin mä rahattomana lähtisin. Mua ei tarvitse huomioida, ei halata, ei antaa suudelmia ymym. Tää on ihan paskaa
Kiva kun miehellä on kivaa. Mun pitää vaan kestää tätä paskaa, pääasia että hänellä on kivaa. Sanoo tietenkin että mene sinäkin, mutta helppo sanoa. Mulla ei ole rahaa, ei luottokorttia joten mihin mä rahattomana lähtisin. Mua ei tarvitse huomioida, ei halata, ei antaa suudelmia ymym. Tää on ihan paskaa