yhden yön juttu, menikö mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakavampaa kaipaisin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";26549823]Tilannepäivitystä: laitoin aiemmin illalla viestin takaisin, jossa ilmoitin mm. että huominen passais mulle ihan hyvin ja heitin pallon hänelle (pyysin ilmoittamaan jos kerkee nähdä). En odottanut viestiin vastausta, sillä enhän kysynytkään mitään. Mutta nyt illalla tuli viestiä ja hän lupasi heti ilmoitella ku tietää. En vastannut, kun en tiennyt mitä laittaa etten kuulosta yli-innokkaalta.

Voihan olla toki et pelaa vaan ja ei kehtaa sanoo suoraan ettei halua nähdä.. mutta odotan ja toivon parasta.[/QUOTE]

Omasta kokemuksesta voin sanoa et jos kiinnostaa ni tietysti voit vielä yrittää laittaa viestiä mutta asennoidu niin et sieltä tulee pakit. Mä vetvasin melkeen viikon erään tyypin kanssa et laitanko viestä ,enkö laita,mitä laitan ja vastaako se ja jos ei vastaa ja mit sit jos vastaa. Lopuks laitoin ,lupas lähtee ulos mutta sitten kun tarkemmin rupesin kysyy et millo sopis tavata ni keksi tekosyyn ettei tarvii tavata. Myöhemmin tavattiin baarissa ja kysyin siltä asiasta niin myönti et ei hän tiedä mitä haluaa ym.kerroin sille et olin oikeesti kiinnostunut siitä ja olisin halunnut tavata mutta en sitten ruvennut tietenkään vinkumaan asiasta vaikka ottikin päähän. pahaltahan se tuntu kun olin ihastunut mutta kyllä siitä yli pääsi. Ollaan ton tapauksen jälkeen päädytty sänkyyn kerran,itseasiassaa pari viikkoa sitten, mutta en tiedä...jotenkin ei mulla enää tullut sellasta fiilistä et haluisin siitä enempää,ehkä siksi kun tiedän et se ei halua samaa. Mutta ei se lähteminen aamulla sen luota ees tuntunut niin pahalta kuin sillo eka kerralla kun todellakin olin ihan retkussa siihen.

Mun mielestä voit vielä ottaa yhteyksiä mutta oikeesti,varaudu siihen et tulee pakit. Kysyt suoraan et kiinnostaako,säästää kummankin aikaa.

[QUOTE="Aloittaja";26554987]Niin tai siis niinhän se meni et se laitto eilen et ti tai ke vois passata.. mä ilmottelin et mulle passais hyvin tiistai ja se aiko ilmotella heti ku tietää..
Ja kello on nyt 19 tiistai-iltana joten kyllä sen jo joku viesti ois pitänyt laittaa.. mut nytpä tämä asia on setvitty ja vuosia kestäneen ihastumisen voi unohtaa ja jatkaa elämää.[/QUOTE]

Jeps.

:hug:

Elämä on oppimista ja eikun vaan eteenpäin elämässä.

• Tykkää
Reactions: PaulKohelo
hööh harmi. :( oon itekin muutaman kerran ollut tollasessa tilanteessa. Ja musta on todellakin kiva aina tyttökavereitten kanssa ylianalysoida ja vatvoo kaikkia ihastusjuttuja. Se on vielä sitä parasta kohtaa, sydän aina hypähtää kun saa toivotun vastauksen. Ja joskus sitten taas pettyy. Mut nin se vaan menee, eikun uutta kalaa koukkuun ap, vaikka tuskin heti pystytkään unohtamaan. :)

Joo, voihan olla et laittaa huomen illal viestii et unohti tekstata ja et ei kerkee näkee kiireiden vuoksi. Mut eipä mene läpi. Mä en käsitä miksei voi sanoo suoraa ettei kiinnosta. Tekis niin mieli laittaa viestiä että miksei voi sanoa ihan suoraan. Mut joo en laita. tosin en ihmettelis vaik laittaisinkin, sillä oon sen verran loukkaantunut, vihainen ja surullinen et täs kävi näin. Elin pilvilinnoissa.

sähän sanoit tossa aloitusviestissä että mies on ujo. mites jos ottaisit ne ohjat nyt omiin käsiis ja rohkeasti kysyisit onko susta enemmänkin kiinnostunut vai oliko tuo ilta vain se yks ilta... voit myös kertoa että oot ihastunut! ei mistään tuu mitään jos ei koskaan uskalla tehdä mitään.. älä heti heitä kirvestä kaivoon hei :) itsekkin olen nyt yhdessä suuren ihastukseni kanssa, suhde alkoi yhdenyön jutusta ja heti kun olin miehen luota lähtenyt niin tekstasin että olis ihana nähdä myöhemminkin jos hänelle sopii. siitä se sit alkoi ja mä myös sovin päivän että millon nähdään! ;) nyt vaan viestiä miehelle että missä mennään vai mennäänkö ollenkaan.

[QUOTE="Aloittaja";26555275]Joo, voihan olla et laittaa huomen illal viestii et unohti tekstata ja et ei kerkee näkee kiireiden vuoksi. Mut eipä mene läpi. Mä en käsitä miksei voi sanoo suoraa ettei kiinnosta. Tekis niin mieli laittaa viestiä että miksei voi sanoa ihan suoraan. Mut joo en laita. tosin en ihmettelis vaik laittaisinkin, sillä oon sen verran loukkaantunut, vihainen ja surullinen et täs kävi näin. Elin pilvilinnoissa.[/QUOTE]

Se tuntuu pahalta mutta ei sitä voi loputtomiin jäädä siihen vellomaan,nyt joko otat vielä kerran yhteyttä,soita sille tai sitten unohdat ja jatkat eteenpäin kohti uusia ihastuksia. Mitään et menetä vaikka vielä ottaisit yhteyttä. itelleni tosin tuli vähän sellanen olo et en osaa lopettaa ja mitä mies ajattelee mutta mielummin niin kuin se et mietit sitten mitä olis ehkä voinut olla. Jos et ota yhteyttä niin unohdat koko tyypin ja jos se sattuu ottamaan yhteyttä niin sit yllätyty positiivisesti. Nyt nokka ylös sieltä maasta ja kohti uusia tuulia ja kenties pettymyksiä mutta sit taas nokka maasta ylös.

Niin ku joku aiemmin muistaakseni sanoikin: Tyypillisenä naisena teet tästä elämää suuremman ongelman ja ylianalysoit. Jos mies sanoo jotain ni se yleensä tarkoittaa just sitä eikä lähettele mitään "piiloviestejä".

Tiedän, olen tehnyt tästä ylisuuren ongelman ja varmasti sorrun välillä ylianalysoimaankin. Mun niin tekis mieli laittaa viesti, kirjoitinkin jo: "Miksei voi sanoa suoraan mitä ajattelee? eikö olisi niin helpompaa, säästäis aikaa ja eipähän toisel ois turhia haavekuvia... Mut joo ymmärsin sanomattakin a)olin pelkkä pano sulle, b)et ole kiinnostunut C)et halua nähdä. " - olen luonteeltani temperamenttinen, joten välillä on vaikea pidätellä sisällään tunteitaan, ajatuksia... mut onneks en tuota viestiä kuitenkaan eteenpäin laittanut.

Ja joo, ujohan se on mutta toisaalta miksi se ujoilis enään kun kuitenkin tietää mun tunteet ja et haluisin nähdä sitä..

Niin ku joku aiemmin muistaakseni sanoikin: Tyypillisenä naisena teet tästä elämää suuremman ongelman ja ylianalysoit. Jos mies sanoo jotain ni se yleensä tarkoittaa just sitä eikä lähettele mitään "piiloviestejä".

Samaa mieltä olen kyllä tästä. Lisäisin vielä ja tätä ei voi sitten tietenkään yleistää koskemaan kaikkia miehiä, mutta: omasta kokemuksesta olen huomannut, että jos mies on kiinnostunut, hän kyllä osoittaakin sen, eikä jätä mitään arvailun varaan. Siis pitää yhteyttä, ehdottaa näkemisiä ja myös ilomielin suostuu tapaamaan mahdollisimman pian jos itse sitä miehelle ehdottaa ja aikaa löytyy aina, jos sitä haluaa jollekin ihmisille antaa.
Jos taas tulee sellainen tunne, että mies venkoilee, miettii, on passiivinen, tapaamisen sopiminen on vaikeaa jne., niistä jutuista ei yleensä ole tullut mitään. Monet miehet eivät vaan uskalla tai kehtaa sanoa jos heitä ei kiinnostakaan. Ja tällaisille miehille jos ehdottaa näkemistä, voi vastauksena kyllä olla, että nähdään vaan, mutta tapaamista onkin sitten milloin mistäkin syystä mahdotonta järjestää, kun aina on jokin este, kiirettä töissä, harrastuksia, sovittuja menoja jne.. Että osaa miehetkin siinä mielessä ristiriitaisia olla, kun sanotaan yhtä, mutta tarkoitetaan toista. Toki kaikille elämä olisi helpompaa, jos asioista puhuttaisiin suoraan, mutta monille se tuntuu olevan yllättävän vaikeaa :(

no sanoppa se, en ollu noin fiksu. No ehkä siihen vaikutti se et sen viestissä oli joukossa mukana sana EHKÄ: "huominen tai ke sopisi ehkä paremmin (siis verrattuna ehdotukseeni maanantaista)".

Samaa mieltä olen kyllä tästä. Lisäisin vielä ja tätä ei voi sitten tietenkään yleistää koskemaan kaikkia miehiä, mutta: omasta kokemuksesta olen huomannut, että jos mies on kiinnostunut, hän kyllä osoittaakin sen, eikä jätä mitään arvailun varaan. Siis pitää yhteyttä, ehdottaa näkemisiä ja myös ilomielin suostuu tapaamaan mahdollisimman pian jos itse sitä miehelle ehdottaa ja aikaa löytyy aina, jos sitä haluaa jollekin ihmisille antaa.
Jos taas tulee sellainen tunne, että mies venkoilee, miettii, on passiivinen, tapaamisen sopiminen on vaikeaa jne., niistä jutuista ei yleensä ole tullut mitään. Monet miehet eivät vaan uskalla tai kehtaa sanoa jos heitä ei kiinnostakaan. Ja tällaisille miehille jos ehdottaa näkemistä, voi vastauksena kyllä olla, että nähdään vaan, mutta tapaamista onkin sitten milloin mistäkin syystä mahdotonta järjestää, kun aina on jokin este, kiirettä töissä, harrastuksia, sovittuja menoja jne.. Että osaa miehetkin siinä mielessä ristiriitaisia olla, kun sanotaan yhtä, mutta tarkoitetaan toista. Toki kaikille elämä olisi helpompaa, jos asioista puhuttaisiin suoraan, mutta monille se tuntuu olevan yllättävän vaikeaa :(

- musta tuntuu just että tässä on kyse tollaisesta venkoilija miehestä. Ois niin paljon helpompi ku vois puhua suoraan.

Ehkä se mies on käyttänyt hyväkseen sua? tiennyt että sulla on tunteita sitä kohtaan ja antanut sun ymmärtää myös niin, vaikka todellisuudessa on vain halunnut päästä kanssasi vällyjen väliin peuhaamaan. Ikävä tilanne.

Mahtava ketju, meni tovi kun luki..kyl jännitti aloittajan puolesta miten käy. Harmi vain ettei tällä tarinalla ollut niin onnellinen päätös, mutta kyllä se prinssi jossain suakin ap odottelee!

[QUOTE="Aloittaja";26555581]Tiedän, olen tehnyt tästä ylisuuren ongelman ja varmasti sorrun välillä ylianalysoimaankin. Mun niin tekis mieli laittaa viesti, kirjoitinkin jo: "Miksei voi sanoa suoraan mitä ajattelee? eikö olisi niin helpompaa, säästäis aikaa ja eipähän toisel ois turhia haavekuvia... Mut joo ymmärsin sanomattakin a)olin pelkkä pano sulle, b)et ole kiinnostunut C)et halua nähdä. " - olen luonteeltani temperamenttinen, joten välillä on vaikea pidätellä sisällään tunteitaan, ajatuksia... mut onneks en tuota viestiä kuitenkaan eteenpäin laittanut.

Ja joo, ujohan se on mutta toisaalta miksi se ujoilis enään kun kuitenkin tietää mun tunteet ja et haluisin nähdä sitä..[/QUOTE]

Toi viestihän ei oo yhtään hassumpi. Mikset laita sitä? tai voithan odottaa huomiseen tai ylihuomiseen ja laitat sitten ton jos miehestä ei kuulu mitään? Luulis ainakin et vastais jotain, etenkin jos noi a,b ja c kohdat meni päin mäntyä. Vai mitä mieltä muut palstalaiset on? Toki olen huono menemään neuvomaan mies asioissa kun ei niin paljoa kokemusta.

[QUOTE="Sarianna";26557699]Toi viestihän ei oo yhtään hassumpi. Mikset laita sitä? tai voithan odottaa huomiseen tai ylihuomiseen ja laitat sitten ton jos miehestä ei kuulu mitään? Luulis ainakin et vastais jotain, etenkin jos noi a,b ja c kohdat meni päin mäntyä. Vai mitä mieltä muut palstalaiset on? Toki olen huono menemään neuvomaan mies asioissa kun ei niin paljoa kokemusta.[/QUOTE]

Joo, kaikki miehet haluaa raivohulluja, painostavia ja huonolla itsetunnolla varustettuja biaatcheja. Lööv.

[QUOTE="Sarianna";26557699]Toi viestihän ei oo yhtään hassumpi. Mikset laita sitä? tai voithan odottaa huomiseen tai ylihuomiseen ja laitat sitten ton jos miehestä ei kuulu mitään? Luulis ainakin et vastais jotain, etenkin jos noi a,b ja c kohdat meni päin mäntyä. Vai mitä mieltä muut palstalaiset on? Toki olen huono menemään neuvomaan mies asioissa kun ei niin paljoa kokemusta.[/QUOTE]

Toihan on ihan pimeetä roikkumista laittaa tuollainen katkera viesti.

Joo, kaikki miehet haluaa raivohulluja, painostavia ja huonolla itsetunnolla varustettuja biaatcheja. Lööv.

Kiitos kommentista! En ajatellut asiaa noin, en siis halua kannustaa aloittajaa laittaa sitä viestiä eteenpäin. Siitä vististä tulee vähän sellainen olo, näin kun tarkemmin ajattelee et aloittajalla on huono itsetunto ja tunne et kukaan ei halua.
Laita ap mieluummin suora kysymys et kiinnostaako vai ei?

[QUOTE="Sarianna";26557762]Kiitos kommentista! En ajatellut asiaa noin, en siis halua kannustaa aloittajaa laittaa sitä viestiä eteenpäin. Siitä vististä tulee vähän sellainen olo, näin kun tarkemmin ajattelee et aloittajalla on huono itsetunto ja tunne et kukaan ei halua.
Laita ap mieluummin suora kysymys et kiinnostaako vai ei?[/QUOTE]

Miksi kenenkään tarvitsisi tietää sitä juuri_tällä_sekunnilla? Tapaavat jos tapaavat, ja sillä hyvä.

Mistäs sitä tietää että vaikka AP nyt saisikin pakotettua miehen kanssaan suhteeseen, ettei hän parin viikon päästä olisi täällä parkumassa kuinka jo ahdistaa.

Antaisin tilanteen kehittyä omalla painollaan. Niin ku aikuiset tekee. Ei mitään "alatsäoleemunkaa".

[QUOTE="Sarianna";26557762]Kiitos kommentista! En ajatellut asiaa noin, en siis halua kannustaa aloittajaa laittaa sitä viestiä eteenpäin. Siitä vististä tulee vähän sellainen olo, näin kun tarkemmin ajattelee et aloittajalla on huono itsetunto ja tunne et kukaan ei halua.
Laita ap mieluummin suora kysymys et kiinnostaako vai ei?[/QUOTE]
No eiköhän se selvä ole, ettei ole kiinnostunut.

Yhteistyössä