Tää on oikeesti aika vaarallista, läjä naisia analysoimassa miestä!
Mutta mä kyllä sun tilanteessa laittaisin vielä jotain viestiä, muuten se mies luulee, että sua ei kiinnosta. Miehille, kun asiat pitää yleensä sanoa ihan suoraan, että ne ymmärtää.
[QUOTE="lilliputti";26563732]mä en laittas enää mitään viestiä,en yhtikäs mitään.[/QUOTE]
miksi ei mitään? Mielestäni se antaisi kylmän kuvan, kyllä mä ainakin odottaisin vastaavassa tilanteessa jotain viestiä takaisin. Muuten tulisi lähettäjälle (tai ainakin minulle) sellainen olo että olen loukannut viestin saaja.
älä nyt luovuta! kuten jotkut kertoi omista kokemuksistaan sinnikäs pitää olla! Ja mies voi hämmentyä jos yhtäkkiä toivotat hyvää kesän jatkoa. Luulee ettei sua kiinostakaan. Pyydä vaikka ottamaan yhteyttä kun kerkeää nähdä, koska sua kiinostais edelleen nähdä
Hei, loistava ketju!! Olen vähän samantyyppisessä tilanteessa kuin aloittaja ja sain tästä hyviä vinkkejä. Mä käytän ton "taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä " - mies kun tuntuu kylmältä.
En todellakaan laittais enää mitään vastausta miehelle. Pallo on nyt hänellä JOS haluaa tavata, mutta sori, näyttää siltä että ei halua tavata........ muuten olisi ehdottanut taas uutta päivää. Älä laita viestiä, kuulostaa takertumiselta jo....
Itse laittaisin viestiä vielä kerran. Esimerkiksi jotain tämän tapaista: Hei, harmi kun aikatauluusi ei nyt sopinut tapaaminen. Itse olisin mielelläni sinut uudestaan tavannut., mutta pallo on nyt sinulla .
Jos ei tämän jälkeen kuulu mitään niin se oli sitten siinä.
no kyllä mä laittaisin viestiä, että saisin selkeän vastauksen siihen onko mies kiinnostunut vaiko ei. muutenhan siinä jää hirveä päänvaiva itselleen siitä tykkääkö toinen vai ei, helpompi unohtaa tyyppi kun tietää hänenkin tunteesnsa.
No ei todellakaan enää yhtään viestiä. Jos miestä olis kiinnostanut, se olis sen tehny tiettäväksi jo! Tääkö on se tapa, jolla niitä kynnysmattoja syntyy, ja sitten aviovaimot valittaa täällä, kun mies menee miten huvittaa, ei hoida lapsia, ei kotia, näyttää kaikin tavoin, että vaimo on itsestäänselvyys.
Itse olisin varmaan vielä tekstannut tyyliin "No ilmoittele jos haluat vielä nähdä? Olisin halunnut kokeilla johtaisiko tämä johonkin, mutta jos et ole samalla mielellä, niin hyvää kesää sitten vaan ja kiitos viimeisestä." Ja hymiö perään. Ilmaisisit siis että olisit kiinnostunut, mutta et antaisi epätoivoista/takertuvaa vaikutelmaa. Ja jos mies on kiinnostunut mutta ujo, niin tuollaiseen viestiin uskaltaa vastata ellei ihan täysi vässykkä ole.
Voi vitsi kun on vaikeaa, en tiedä minkä noista kolmesta viestistä laittais toki hieman muunnetuna omaan tyyliin sopivaksi? oisko joku neutraalein? ettei kuulostais takertumiselta?
Lissun ehdotus "No ilmoittele jos haluat vielä nähdä? Olisin halunnut kokeilla johtaisiko tämä johonkin, mutta jos et ole samalla mielellä, niin hyvää kesää sitten vaan ja kiitos viimeisestä. ",
vai vieraan ehdottama "ok, taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä "
vai vieraan ehdottama "harmi, kun aikatauluusi ei sopinut tapaaminen. Itse olisin mielelläni tavannut, mutta pallo on nyt sinulla. "
Mä laittaisin tuon ekan, kun noi muut on jotenkin niin korrekteja ja tylsiä, mut tää nyt sitten taas riippuu niin siitä minkälaisia ihmisiä ootte muuten.
[QUOTE="aloittaja";26564402]Voi vitsi kun on vaikeaa, en tiedä minkä noista kolmesta viestistä laittais toki hieman muunnetuna omaan tyyliin sopivaksi? oisko joku neutraalein? ettei kuulostais takertumiselta?
Lissun ehdotus "No ilmoittele jos haluat vielä nähdä? Olisin halunnut kokeilla johtaisiko tämä johonkin, mutta jos et ole samalla mielellä, niin hyvää kesää sitten vaan ja kiitos viimeisestä. ",
vai vieraan ehdottama "ok, taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä "
vai vieraan ehdottama "harmi, kun aikatauluusi ei sopinut tapaaminen. Itse olisin mielelläni tavannut, mutta pallo on nyt sinulla. "[/QUOTE]
Ei ainakan tota viimestä,sillon se pallo on miehellä ja sillä taas paniikki et et sinä ootat jotain. Ehkä ite laittasin ton toisen ja sit siihen vielä lisäks et mukavaa kesän jatkoa.
Jos laitat ton hyvää kesää sitten VAAN ni kuulostaa siltä et sua vituttaa.
mä laittaisn ton"ok, taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä " koska hän vastaisi tuohon jos on eri mieltä,mutta jos ei laita viestiä takaisin peli on sillä selvä!
Lissun ehdotus "No ilmoittele jos haluat vielä nähdä? Olisin halunnut kokeilla johtaisiko tämä johonkin, mutta jos et ole samalla mielellä, niin hyvää kesää sitten vaan ja kiitos viimeisestä. ", -ONKO LIIAN PELOTTAVA, AHDISTAVA?
vai vieraan ehdottama "ok, taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä " -KUULUUKO TÄSTÄ PETTYMYS JA KATKERUUS, LUOVOUTTAMINEN LÄPI?
vai vieraan ehdottama "harmi, kun aikatauluusi ei sopinut tapaaminen. Itse olisin mielelläni tavannut, mutta pallo on nyt sinulla. - TÄÄ VOI OLLA ET SE JÄÄ AINAKIN SIIHEN,miehelle jää "liika vastuu"...
Harmi, kun aikatauluusi ei sopinut tapaaminen. Itse olisin mielelläni tavannut, mutta pallo on nyt sinulla. Muussa tapauksessa kiitos viimeisestä ja hyvää kesän jatkoa.
Huippu ketju! Itsehän seurustelen kolmatta vuotta yhden illan juttuni kans, on yksi ihana tyttölapsikin siunaantunut Mutta asiaan. Sinuna laittasin vielä viestin ja ehkäpä jotain tuon kolmannen viestin tyyliin mutta jätä pois tuo pallo on nyt sinulla. Esim: Harmi kun et ehtinyt näkemään, olisin mielelläni halunnut nähdä vielä. Ja kiitti viimekerrasta
ja pyh pah... laitoin vain ihan tavallisen viestin. En halua olla ilkeä, enkä halua antaa sellaista kuvaa et olisin takertuja tms.
Kiitos kaikille vaivannäöstä kun olette kommentoineet ja jaksaneet lukea tätä ketjua. Jos tätä asiaa olisin vatkannut itse päässäni yksin, ilman teitä ihanat palstalaiset, niin olisin varmasti ihan hajalla. Kiitos!! (ja tähän nyt lisäisin sydämiä, mut ei niitä tähän taida mistään saada tai en ainakaan osaa).
[QUOTE="aloittaja";26564832]ja pyh pah... laitoin vain ihan tavallisen viestin. En halua olla ilkeä, enkä halua antaa sellaista kuvaa et olisin takertuja tms.
Kiitos kaikille vaivannäöstä kun olette kommentoineet ja jaksaneet lukea tätä ketjua. Jos tätä asiaa olisin vatkannut itse päässäni yksin, ilman teitä ihanat palstalaiset, niin olisin varmasti ihan hajalla. Kiitos!! (ja tähän nyt lisäisin sydämiä, mut ei niitä tähän taida mistään saada tai en ainakaan osaa).[/QUOTE]