Oltiin rannalla tänään ja meikä pamahti täyteen pyhää vihaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foortti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Foortti harmaana

Vieras
Terkkuja vaan paikallaolleille. ;)

Siellä oli joku sorsaperhe kaislikossa.
Meijen ja kaverin muksut meni antaa niille pullaa ja sitte siellä oli lauma
abaut 12-14v poikia...
No ne rupes heittelee niitä sorsia kivillä.

Mä pamahdin pystyyn ja karjuin, että "eläimiä ei heitellä!!!"

Pojat tuijotti ja meni kauemas.
Vähäks aikaa.

Mun kaveri sanoi, että "ei ne eläimiä heitelleetkään" =)
Heh. Vaan kiviä.

No kohta ne veti sieltä kaislikon läpi ne jätkät kun mä olin papattanu aikani viltillä ja esim vaahdonnu siitä, jos ne tappaa jonkun linnun, joutuu vanhemmat maksamaan sakot jne.
Ja yritin hillitä itteeni.

Niin toinen äiti meni jäkättää niille, tunsi ihan nimeltä.
Kohta huus kolmas niille.
MUTTA ne vaan jatko sitä kaislikossa mekastamista.

Ihme luupäitä.

Onneks ne sitte häipy, mut kyl mä nyt pelkään niitten lintujen puolesta,
kun on pesä siinä uimarannalla.
 
Rampsissa vai Pitkillä?
Pitkillä hiekoilla meidän kesäpäivänviettomme tyssääntyi penikkaan, tuikituntematon ja ruiskutti 9-kuisen päälle vesipyssyllä vettä. Arvatakaa urputinko.

Edit: No ei se ehkä ihan vielä kuitenkaan vuotta ole :snotty:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kerran mieheni kanssa nähtiin kun kaksi poikaa kivitti lintuja, ja mieheni huusi niille että tollasta ei tehdä. Ne lopetti heti, ja kolmas poika, niiden kaveri varmaan, siinä sanoi niille että "mähän sanoin ettei tollasta saa tehdä".
 
Rampsissa vai Pitkillä?
Pitkillä hiekoilla meidän kesäpäivänviettomme tyssääntyi penikkaan, tuikituntematon ja ruiskutti 1-vuotiaan päälle vesipyssyllä vettä. Arvatakaa urputinko.

Ei kummassakaan =)
Esikoinen on sitä mieltä että Pitkillä on sitä pitkää pohjassa kasvavaa levää liikaa (miten mä oon sitä mieltä, kun ite oli kakara, ettei sitä ollut? Vai eikö se vaan haitannut?)
Ja Rampsi ei oikein oo meijen juttu, tuulee (tai sitte ei?) ja kivikkoo.
Liikaa ihmisiä?

No eikö kaikkialla oo...
 
Ei kummassakaan =)
Esikoinen on sitä mieltä että Pitkillä on sitä pitkää pohjassa kasvavaa levää liikaa (miten mä oon sitä mieltä, kun ite oli kakara, ettei sitä ollut? Vai eikö se vaan haitannut?)
Ja Rampsi ei oikein oo meijen juttu, tuulee (tai sitte ei?) ja kivikkoo.
Liikaa ihmisiä?

No eikö kaikkialla oo...

Ai teillä oli ihan omat rannat :D Missäpäin maailmaa? Vähäskillä? :D Mun pitää nyt ottaa tästä asiasta selko ;)
Rampsissa on kivitetty hanhia ainakin viimekesänä ja lokinpesää sohasseet saivat tuta karvaan koston, kun mä ja likka vain nautiskelimme eväitä hymysuin ;)
Eikä Pitkillä ollut tänään yhtään levää pohjassa :D Tuuli kyl kävi.
 
Olisit ottanut kourallisen kiviä käteen ja alkanut heittää niitä kersoja niillä kivillä. Samalla oisit voinu huutaa, että "tuntuuko kivalle?! Eikö olekin hirmu kivaa kun tällei kivitetään?!"
 
Alkuperäinen kirjoittaja hirveitä kersoja;26624717:
Olisit ottanut kourallisen kiviä käteen ja alkanut heittää niitä kersoja niillä kivillä. Samalla oisit voinu huutaa, että "tuntuuko kivalle?! Eikö olekin hirmu kivaa kun tällei kivitetään?!"

No mä kyllä ajattelin sitä. ;)

Mietin kyllä lähinnä, että saisinko ITE kiviä niskaan jo huudosta:
"kivitänkö mä teitä kohta?"

Kun mä JOTENKIN ajattelen, että siellä oli PAKKO olla jonkun äitikin paikalla.
Tai joku muu tuttu niistä.
 
[QUOTE="vieras";26624746]Hyi, että. Tuo on niin sairasta. Mutta ihan ohi aiheen, ei kai sorsille saa pullaa antaa uimarannoilla..vai?[/QUOTE]

No ei kai saakkaan.
Lapset vei niille pullansa, ennenkun rupesin mitään tuollaista edes ajattelemaan, ja sitten tuli tuo kivitysepisodi.

Sanoinkin autossa lapsille, että ehkä niitä ei kannata syöttää, etteivät rupea luotamaan LIIKAA ihmisiin =/
 

Yhteistyössä