F
Foortti harmaana
Vieras
Terkkuja vaan paikallaolleille. 
Siellä oli joku sorsaperhe kaislikossa.
Meijen ja kaverin muksut meni antaa niille pullaa ja sitte siellä oli lauma
abaut 12-14v poikia...
No ne rupes heittelee niitä sorsia kivillä.
Mä pamahdin pystyyn ja karjuin, että "eläimiä ei heitellä!!!"
Pojat tuijotti ja meni kauemas.
Vähäks aikaa.
Mun kaveri sanoi, että "ei ne eläimiä heitelleetkään" =)
Heh. Vaan kiviä.
No kohta ne veti sieltä kaislikon läpi ne jätkät kun mä olin papattanu aikani viltillä ja esim vaahdonnu siitä, jos ne tappaa jonkun linnun, joutuu vanhemmat maksamaan sakot jne.
Ja yritin hillitä itteeni.
Niin toinen äiti meni jäkättää niille, tunsi ihan nimeltä.
Kohta huus kolmas niille.
MUTTA ne vaan jatko sitä kaislikossa mekastamista.
Ihme luupäitä.
Onneks ne sitte häipy, mut kyl mä nyt pelkään niitten lintujen puolesta,
kun on pesä siinä uimarannalla.
Siellä oli joku sorsaperhe kaislikossa.
Meijen ja kaverin muksut meni antaa niille pullaa ja sitte siellä oli lauma
abaut 12-14v poikia...
No ne rupes heittelee niitä sorsia kivillä.
Mä pamahdin pystyyn ja karjuin, että "eläimiä ei heitellä!!!"
Pojat tuijotti ja meni kauemas.
Vähäks aikaa.
Mun kaveri sanoi, että "ei ne eläimiä heitelleetkään" =)
Heh. Vaan kiviä.
No kohta ne veti sieltä kaislikon läpi ne jätkät kun mä olin papattanu aikani viltillä ja esim vaahdonnu siitä, jos ne tappaa jonkun linnun, joutuu vanhemmat maksamaan sakot jne.
Ja yritin hillitä itteeni.
Niin toinen äiti meni jäkättää niille, tunsi ihan nimeltä.
Kohta huus kolmas niille.
MUTTA ne vaan jatko sitä kaislikossa mekastamista.
Ihme luupäitä.
Onneks ne sitte häipy, mut kyl mä nyt pelkään niitten lintujen puolesta,
kun on pesä siinä uimarannalla.