MIKSI mä loukkaannun näin herkästi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivee

Vieras
Miehen kanssa seurusteltu vaille vuosi, ja näitä sanomisia vatvon:

-Mun naapurissa asuu tosi pantavan näkönen nainen.
-Jos mulla ois niin kaunis nainen kun sen ja sen vaimo, en varmasti ikinä pettäis.
-Aina kun olen kotona mietin, että ihan kiva ois olla itekseenkin, vaikka on sinuakin ikävä.
-En vahi sun lapsia, eihän ne mun oo. Onhan mun niitä pakko jaksaa jos meinaan sun kanssa aikaa viettää.
-En muuta ainakaan pariin vuoteen omasta kämpästä pois, ei ole mitään syytä.

MIKSI MIKSI MIKSI mä loukkaanun ja reagoin sanomisista???

No mun ystävien mielestä mä olen vaan liian nipo, ei pitäis kuulemma ottaa itteensä. Samaa mieltä on mies. Ja silti, olen loukkaantunut, ja haluan erota heti kun se on vaan mahdollista.

Minä en loukkaantuisi vaan nostaisin kytkintä ja kaahaisin niin kauas kuin mahdollista tuollaisen narsistin läheltä. Ei taatusti ole ainakaan minun tasoani vastaava mies tuollainen moottoriturpa jolla ei ole mitään suodatinta sanomisilleen.

• Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Ei nyt kyl osaa sanoo muuta kun et hankkiudu nyt ihmeessä eroon tollasesta k**ipäästä. Ihan sama kuinka ihana on muuten ja nää olis ne pahimmat. Ei toi nyt kovin hyvältä vaikuta! :hug: Tsemppiä! Ansaitset todellakin paremman!

Sinulla on huono itsetunto, etkä pysty sanomaan miehellesi, että hänen sanomisensa loukkaa sinua. Suu auki, kun sanat sattuu. Tietyllä tavalla tuo on henkistä väkivaltaa, mutta mies saattaa tehdä sitä ihan tahtomattaan ja ajattelemattaan, silloin olisi hyvä sanoa. Jos mies edelleen vähättelee niin hän ei ymmärrä sinua, kokeile hänen omaa lääkettään. Kerro miten naapurin ukolla on varmaan niin iso, että taju lähtisi jos pääsisi ratsastamaan. Kerro se saunassa niin ehkä ainakin ottaa nokkiinsa.

Palstan katkerat taas vauhdissa? Jätä se sika, lol.

Yhteistyössä