[QUOTE="vieras";26886044]Ihan kuule syön ravintosuositusten mukaan. Ruokaympyrän mukaan. Päivän lämpimässä ruuassa on aina hieman jotain lihatuotetta. Se ei ole määrällisesti liikaa. En mätä kanapihviä kilokaupalla, vaan pienen paln kerrallaan.
Alunperin mun kysymys oli, että mitä muut tekisivät vastaavassa tilanteessa eli tekisivätkö htä pientä lasten varten oman kasvispiirakan tässä tilanteessa, jos muiden on tarkoitus syödä lihaa sisältävää piirakkaa.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että meidän perhe söisi kilokaupalla lihaa joka aterialla aamusta iltaan.
Kyse oli tästä yhdestä tarjoilusta ja sen vaihtoehdoista. Olin jo päättänyt tarjota tätä piirakkaa jasitten selvisi viime hetkellä, että se liha ei nyt sitten enää yhtäkkiä sovikaan, kuten on tähän asti ollut.
Näköjään enin osa kasvissyöjistä on omaa ajatustapaansa puolustavia hörhöjä, jotka haluavat tahallaan ymmärtää väärin. Jos minä en pidä parsapiirakasta, olen täysin kelvoton luonnon tuhoaja ja syön liikaa lihaa.
Jos näin on, niin olkoon.[/QUOTE]
Minä ainakin olen ihan sekasyöjä, sinun asenteesi vain oli tässä jokseenkin outo. Ei kannata tehdä ongelmaa sellaisesta, mikä ei ole ongelman arvoinen asia. Tarjoat varmaan usein muillekin vieraille niitä karjalanpiirakoita tms., joten ne ovat ihan hyvä vaihtoehto nytkin.