Missä porukassa kapinaa harkittiin? En muista lukeneeni mistään vakavammasta kapinahankkeesta. .
äärivasemmiston, lue enemmän
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä porukassa kapinaa harkittiin? En muista lukeneeni mistään vakavammasta kapinahankkeesta. .
äärivasemmiston, lue enemmän
Peesi.
Sinähän olet ihan sekopää. Ei se Mannerheim mikään yli-ihminen ollut, saati arvostelun yläpuolella. En tajua sinunlaistasi ihmistyyppiä, hurahdetaan jeesukseen tai fanitetaan Michael Jacksonia ihan sokeasti, näköjään marskillakin on omat hihhulinsa.
No en kyllä olettanutkaan että kokoomuksen. Mutta olisiko jotain tarkentavaa tietoa, kiinnostaisi oikeasti.
taistolaiset masinoi lakkoja ja muita levottomuuksia toivoen että hallitus menettäisi kontrollin ja NL palauttaisi järjestyksen YYA:n nojalla
Meinattiinko se homo-marski nukkepuppelin ohjaaja myös listiä?
työväenluokan historiankirjoitus haluaa epäilemättä unohtaa lakkoilun ja epäjärjestyksen lietsomisen vakavamman sivujuonteen
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26925076:Jaa? Minä olen ollut huomaavinani, että porvarillinen historiankirjoitus haluaa mielellään unohtaa, että lähes koko porvariopuolueiden kirjo oli jo alun alkaen koko Suomen itsenäistymistä vastaan. Sittemmin ollaan kyllä mielellään esiinnytty niin sinivalkoisina, niin sinivalkoisina, että...
Lukeminen kannattaa aina.Aloittaa voi vaikka tuolta wikipediasta:
Suomen itsenäistyminen Wikipedia
mun kommentti koski 50-luvun tapahtumia
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26925111:Joka ajasta halutaan häivyttää jotakin ja korostaa jotakin. Sellaista se on. Edelleen nykyään. Onneksi historiankirjat kirjoitetaan uudelleen vähän väliä - lapsesi saavat oppia ihan eri asiat kuin sinä aikanaan. Tiedä sitten onko se "hyvä" vai "paha" ja etenkin kenen mielestä.
ot: Etkös sinä tässä nyt sylje omaan pesään?Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26925115:Ja minun kommenttini koski porvarillista opportunismia ylipäätään. Takki on aina kääntynyt nopeammin kuin ajatus on kulkenut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26925124:ot: Etkös sinä tässä nyt sylje omaan pesään?
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26925127:Minä syljen kaikkiin pesiin. Ja tietoisesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26925124:ot: Etkös sinä tässä nyt sylje omaan pesään?
ei tuo sanonta kyllä täällä pohjossessa nuin mene
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26925131:Ok. Mielenkiintoista. Hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26925147:En kumarra auktoriteetteja, enkä pystytä patsaita kenellekään.
taistolaiset taitaa tosiaan olla väärä termi mutta tarkoitan siis SKP:n äärisiipeä
työväenluokan historiankirjoitus haluaa epäilemättä unohtaa lakkoilun ja epäjärjestyksen lietsomisen vakavamman sivujuonteen
oikeus seuraa voittajan miekkaa