Ihanaa koira:D niin mustasukkainen minusta että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="meriska";26941140]Miksi annat koiran käyttäytyä noin? Koira pois sängystä ja näytät sille oman paikkansa. Nyt koira on pomo ja sua vaan naurattaa. Aatteles miltä miehestäsi tuntuu?
Älä anna sen reagoida noin jos mies koskee sua, jos sä naurat sille se ajattelee että täähän on ihan hyväksyttävää.[/QUOTE]
juuri näin

koira pitää kouluttaa.

mutta eilen illalla se haukkui niin paljon mun miestä kun mies kosketteli mua:D ja sänkyyn se tulee joka yö väliin, jos mies mua koske se saa kamalia kohtauksia, sekoa kokonaan ja nyt vielä sellaista haha:D

Oi, on se sit ihkuu kun pikukoira on mustis ja vahtii ja haukkuu/murisee... NOT. Onneksi olkoon, hyvässä vauhdissa tulossa ongelmakoiraksi, joka kohta puolustaa sänkyä ja lelujaan hampaita käyttäen kaikilta muilta paitsi ehkä sinulta. Taas kirjoitus, joka osoittaa TÄYDELLISEN tietämättömyyden koirista ja niiden psyykestä, ja lisää vaan koiria haalitaan... hoh-hoijaa...

No eihän tommosissa pikku chihuissa nyt mitään vaikka huonosti käyttäytyykin! Nehän painaa sen kaks kiloo?? Olis varmaan eri ääni kellossa jos rotu olisi toinen, ei enää naurattaisikaan..

kouluttamaton koiraon ladattu ase, etenkin kun se ei tajua olevansa lauman alimmainen...

tartte sitten tulla itkemään kun koira raatelee taaperon naaman... :headwall:

No eihän tommosissa pikku chihuissa nyt mitään vaikka huonosti käyttäytyykin! Nehän painaa sen kaks kiloo?? Olis varmaan eri ääni kellossa jos rotu olisi toinen, ei enää naurattaisikaan..

Jo 20kg koira on aikamoinen jos on päässyt perheen pomoksi. Tosin pari selätyskertaa riitti, vaikka koira omistikin huiman dominanssin. Oli ollut mokoma 10v kaiken yläpuolella, mutta helposti kyllä meni oikealle paikalleen alas. :whistle:

Yhteistyössä