V
"vieras"
Vieras
Yhden tutun kanssa juttelin tässä taannoin ja tuskasteli kun ei enää pääse kesälomareissulle kun lapsia (14 ja 16v.) ei uskalla jättää keskenään kotiin eivätkä ne halua mukaan lähteä. Kun tiedustelin, miksei sen ikäisiä voi jättää yksinään kotiin niin kuulemma varastavat viinat kaapeista ja pitävät siellä sitten bileitä ryypäten ja tupakoiden. Olin ihan äimänä! Ei tulis mieleenkään, että oma lapseni joskus tulevaisuudessa uskaltais varastaa multa viinaa kaapista tai jos kerran uskaltais sen tehdä, niin voin vannoa ettei tekis toista kertaa. Kyselin että miten sitten kuritat niitä kersoja niin ei kuulemma voi oikein muuta kuin joskus laittaa viikoksi arestiin. Voi huoh! Ja kyseessä siis lasten isä.
Onko mulla nyt ihan utopistiset kuvitelmat, että saan lapseni kasvatettua suht kunnolliseksi vai onko kaikkien teinit tuollaisia, että hyppii pitkin seiniä ja varastelee omilta vanhemmiltaan? Itsellä ei olis tullut mielen viereenkään varastaa vanhemmilta yhtään mitään, johan siinä ois tukkapöllyä saanut
Onko mulla nyt ihan utopistiset kuvitelmat, että saan lapseni kasvatettua suht kunnolliseksi vai onko kaikkien teinit tuollaisia, että hyppii pitkin seiniä ja varastelee omilta vanhemmiltaan? Itsellä ei olis tullut mielen viereenkään varastaa vanhemmilta yhtään mitään, johan siinä ois tukkapöllyä saanut