H
helloub
Vieras
Peesaan Sannaa ihan samaa mieltä!! Kaisa teki ihan oikein ja kuvattavat kyllä tietää että päätyvät telkkariin eivät vain ole välittäneet mistään mitään!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27175508:Näin sen jakson ja ihmettelin kans vähän sitä touhua, ei siinä kyllä mielestäni ollut vielä perusteita millekään ilmoitukselle. En ole sen jälkeen juurikaan muistanut kyseistä ohjelmaa katsoa joten en tiedä onko asiaan jotenkin palattu.
Meillä on vielä paskasempi sohva ja ei uunikaan nyt mikään loistokas ole. Mutta jos sellaisen perusteella tehdään ls ilmoja, niin kai sit pitää heittää sohva roskiin. Olen nimittäin yrittänyt vaikka millä tökötillä saada sitä puhtaaksi.
Mitä tuohon muutamaan tölkkiin tulee, niin eihän ne sielä pitkin poikin ollut. Siististi kaapissa pinossa. Tuli mieleen oma veljeni, joka halusi muksuna kerätä erilaisia tölkkejä (ei kuitenkaan juonut niitä). Samalla tavalla asetteli pyramidiksi. Ehkäpä ne oli laitettu sinne vähän piiloon.